اشتراک گذاری

بلید پرینتر کونیکا مینولتا

بلید پرینتر کونیکا مینولتا قطعه ای از جنس لاستیک است که متصل به قطعه‌ ای فلزی است. یک قطعه سخت افزاری در پرینتر است. بلید در چاپگرهای لیزری یکی از قطعات کارتریج محسوب می شود. این قطعه همواره در تماس با درام است و در کیفیت نهایی چاپ تاثیر شگفت انگیزی دارد. جنس بلید و داکتر بلید از لاستیک است و ظاهری شفاف دارند که به یک قطعه فلزی متصل هستند و طول آنها چندین برابر قطرشان است. برای تعمیر پرینتر شناخت درست و اساسی قطعات و اجزای این دستگاه لازم و ضروری است.

بلید پرینتر کونیکا مینولتا

وظیفه بلید پرینتر کونیکا مینولتا

بلید پرینتر کونیکا مینولتا مسئولیت حفظ و نگهداری تونر بر روی غلتک را بر عهده دارد. می توان گفت بلید وظیفه تمیز کردن تونر موجود بر سطح مگنت رولر را بر عهده دارد. این قطعه در کارکرد درست پرینتر بسیار موثر است. بلید در انواع مختلف و برای پرینتر های رنگی و سیاه و سفید طراحی و تولید می شود. کیفیت چاپ در پرینتر به سالم بودن این قطعه وابسته است.

خرابی های رایج بلید پرینتر konica-minolta

افت کیفیت چاپ مهمترین نشانه خرابی بلید پرینتر کونیکا مینولتا است.  این مشکل عموما به دلیل اتمام شارژ کارتریج به وجود می آید. پس بهتر است قبل از هر اقدامی شارژ کارتریج را با مواد مرغوب انجام دهید و یک بار دیگر کیفیت چاپ را چک کنید، اگر مشکل همچنان پایدار است، برای تعویض و ترمیم بلید پرینتر کونیکا مینولتا وارد عمل شوید.

 کم رنگ بودن متون یا تصاویر به هنگام چاپ یا حتی ناخوانا بودن آنها عموما به دلیل کثیفی بلید است، در نتیجه آلودگی این قطعه ، عملیات پاکسازی تونر به درستی انجام نمی شود و در نتیجه شرایط لازم برای چاپ در دستگاه وجود نخواهد داشت.

تعمیر بلید پرینتر کونیکا مینولتا

هر اتفاقی ممکن است برای بلید رخ دهد، خراش برداشتن، تغییر شکل به هر علت، شکستن یا درنهایت از دست دادن خاصیت اصلی به دلیل استفاده های مکرر. در چنین شرایطی برای تعمیر بلید پرینتر کونیکا مینولتا این تعمیرکار ماهر و مجرب است که تشخیص می دهد با توجه به مشکلات موجود، گزینه تعمیر برای شما بهتر است تا تعویض. 

تعمیرکاران در واحد تخصصی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا تمام تلاش خود را برای تعمیر بلید پرینتر کونیکا مینولتا می کنند و تنها در صورتی که تعمیر کارساز نباشد، به سراغ تعویض می روند. این تعویض به کمک ابزار و قطعات اصل و اورجینال انجام می شود. استفاده از قطعات اصل و مهارت برای اجرای یک تعویض اصولی، ضامن کیفیت بالای عملیات تعویض در این مرکز است.

تعمیر بلید پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیرات پرینتر در تهران

پرینتر یکی از دستگاه هایی است که امروزه در بسیاری از مراکز بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در بهترین شرایط ممکن اگر نیاز به تعمیر و تعویض قطعه نداشته باشد، بدون شک نیازمند سرویس های دوره ای و تهیه مواد اولیه مرغوب و سازگار خواهد بود. در مرکز بزرگ تعمیرات پرینتر در تهران می توانید صفر تا صد خدمات و سرویس های مربوط به این دستگاه را دریافت کنید. 

در این مرکز به هیچ وجه مهم نیست که دستگاه شما از کدام برند و از کدام مدل است. تعمیرکاران و تکنسین های این واحد تخصصی به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از پرینتر ها در برند های مختلفی، به خوبی با ساختار درونی این دستگاه آشنایی دارند و می توانند با یک عیب یابی دقیق و موشکافانه تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شناسایی کنند و مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنند.

 تمامی خدمات این مرکز در حوزه عیب یابی، تعمیر و ترمیم و تعویض، همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. همچنین بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه سازگار با دستگاه شما در این مرکز قابل تهیه است.

تعمیرات بلید چاپگر کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا درگاهی امن و ایمن است که با حمایت و همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این مرکز با تکیه بر دانش و تخصص تعمیرکاران و مهندسان ارشد خود و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. 

واحد تخصصی تعمیرات چاپگر کونیکا مینولتا به همه کاربران خود اطمینان می دهد که نمونه مشابه خدمات و سرویس های این مرکز معتبر را در هیچ مرکز مدعی دیگری نمی توانند بیابند. افتخار ما این است که خود کاربران این واحد تعمیراتی را به یکدیگر معرفی می کنند. این امر نشان از رضایت کامل کاربران از خدمات و سرویس های واحد تعمیرات چاپگر کونیکا مینولتا دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩