هرگاه اسکنرهای فوجیتسو که کاربران تهیه کرده اند،  دچارمشکل شد می توانند دراین مرکزبه دوروش آن را تعمیرکنند:

  • سرویس درمرکز
  • سرویس درمحل

چنانچه بخواهید از گزینه سرویس در مرکز بهره‌مند شوید باید دستگاه اسکنر خود را به محل مشخصی که مرتبط با دستگاه تان است، انتقال دهید. ترجیحا بهتر است از گزینه سرویس در محل استفاده کنید. نمایندگی فوجیتسو با درنظر گرفتن احوال مشتریان ترتیبی داده است، تا کارشناس مورد نظر به محل شما بیاید. بی شک کارشناس موردنظر با بکارگیری قطعات و ابزار اصل و هولوگرام داربه تعمیر اسکنر فوجیتسو شما می‌پردازد.

کارشناسان فنی این مرکز ابتدا دستگاه را وارسی کرده وسپس به بهترین نحو به تعمیر آن می‌پردازند. و به این ترتیب پروسه تعمیر دستگاه اسکنر طی مدت کوتاهی انجام می‌شود. تعمیر این دستگاه باید در تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز تعمیراتی ممکن و با درنظرگرفتن گارانتی دستگاه صورت بگیرد.

نمونه‌هایی ازخدمات عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه اسکنر فوجیتسو که در این مرکز انجام می‌شود به این قرار است:

عیب‌یابی موتور دستگاه اسکنر، تعویض لامپ اسکنر، تعمیر بورد اسکنر، عیب‌یابی لامپ اسکنر، عیب‌یابی تثبیت کننده‌های اسکنر، عیب‌یابی مدارهای کنترل کننده اسکنر، عیب‌یابی قسمت تغذیه اسکنر، عیب‌یابی پورت‌های اینترفیس اسکنر و…….

تعمیرات تخصصی اسکنر فوجیتسو

تعمیرات اسکنر فوجیتسو ، مستلزم وجود کارشناسان ارشد و افراد متخصص حرفه‌ای می‌باشد. حضور این کارآمدان باتجربه و ماهر موجب می‌شود که کیفیت تعمیرات به صورت چشمگیری ارتقا پیدا کرده و سطح کیفی تعمیرات بالا برود. مراحل تعمیرات اسکنر فوجیتسو که در مرکز تعمیرات فوجیتسو انجام می‌شود به این شرح است:

گفتگو با کاربران در مورد عیوب بوجود آمده برای دستگاه اسکنر، مشاوره با مشتری در مورد اقدامات لازم برای جهت تعمیرات اسکنر فوجیتسو، پیش‌بینی هزینه‌ها و اعلام آن به مشتری ، تعمیر تخصصی اسکنر پس از کسب اجازه از صاحب آن، تست کامل از دستگاه اسکنر پس از تعمیر آن و تحویل دادن دستگاه به مالک دستگاه.

شرح خدمات تعمیر اسکنر فوجیتسو:

  • عیب‌یابی و تمیز نمودن سنسورهای اسکنر
  • تعمیر بورد دستگاه اسکنر
  • تعمیر و تعویض سی‌دی در واحد تعمیرات اسکنر
  • عیب‌یابی و تعمیر پورت‌های اینترفیس اسکنرها
  • تعمیر وعیب‌یابی موتور دستگاه اسکنر فوجیتسو
  • عیب‌یابی و تعمیر تثبیت کننده‌ها
  • نصب اسکنر و نصب درایوهای مختلف
  • تمییز نمودن و تعویض سنسورهای اسکنر فوجیتسو
  • تعمیرو عیب‌یابی روکش دستگاه اسکنر فوجیتسو
  • تعمیر و تعویض فیلتر اسکنر فوجیتسو
  • تعمیر قسمت تغذیه اسکنر فوجیتسو
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه تعمیر اسکنر فوجیتسو
  • تعمیر و تعویض آینه اسکنر فوجیتسو
  • تعمیر لنز اسکنر فوجیتسو
  • تعمیر و مرمت نگاتیو اسکنر فوجیتسو
  • تعمیر وعیب‌یابی هد دستگاه اسکنر

اخبار اسکنر فوجیتسو و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات فوجیستو در راستای رضایتمندی مشتری به ارائه خدمت جدیدی دست زده است، این خدمت شامل ارائه اخبار مربوط به اسکنر فوجیتسو می‌باشد. جدیدترین و بروزترین اخبار در رابطه با محصولات فوجیتسو و همچنین در رابطه با تعمیرات تخصصی اسکنر فوجیتسو توسط کارشناسان زبده و خلاق این مرکز تهیه و گردآوری شده و پس ازنظارتی جدی و سخت گیرانه در اختیار مشتریان وکاربران قرار می‌گیرد. با ارائه این اخبار سعی برآن داریم تا اطلاعات جامع وکاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

مقالات اسکنر فوجیتسو و دیگر مقالات

مقالات اسکنر فوجیتسو، اطلاعات جامع وکاملی را درجهت تعمیر و عیب‌یابی اسکنرهای فوجیتسو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. چنانچه مالک یکی از اسکنرهای فوجیتسو هستید، می‌توانید با مطالعه مقالات این قسمت ، اطلاعات سودمندی را در ارتباط با دستگاه اسکنر خود کسب کنید.مقالات این بخش در دو شاخه عمومی و تخصصی ارائه می‌شود. که هم برای کاربران مبتدی و هم برای تعمیر کاران دستگاه اسکنر فوجیتسو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع اسکنر فوجیتسو و دیگر محصولات

مرکز فوجیتسو علاوه بر تعمیرات اسکنر فوجیتسو جدیدترین محصولات شرکت خود را معرفی کرده است. تولیدات نمایندگی فوجیتسو بسیار متنوع و متعدد است. کاربران می‌توانند با مطالعه این مقاله در زمینه تولیدات این شرکت اطلاعات کسب کنند. در این بخش به جز معرفی  انواع اسکنر فوجیتسو به بررسی سایر محصولات نیز می پردازیم.

تعمیرات اسکنر فوجیتسو و سوالات متداول

کارشناسان تعمیرات اسکنر فوجیتسو ، پاسخگوی تمامی سوالات کاربران و مشتریان خود هستند. کارشناسان فنی این مرکز از میان بهترین و با تجربه‌ترین مهندسان در زمینه تعمیر انتخاب شده‌اند و با تمامی مدل های اسکنر فوجیتسو شناخت کافی دارند. همچنین به پرسش های مشتریان با صبر و حوصله پاسخ می‌دهند.

اگر سوالی در زمینه عملکرد دستگاه خود دارید ، می‌توانید با مراجعه به بخش سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

نمایندگی فوجیتسو و دیگر واحد های تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو ، بخش‌های مجزا برای فروش و تعمیرات کلیه محصولات خود با سطح کیفی بالا ارائه می‌دهد. این مرکز به منظورکسب رضایت مشتری و تکریم مشتری‌های خود ، از کارشناسان خلاق و با تجربه در فروشگاه مرکزی فوجیستو قسمت فروش و واحد تعمیرات خود استفاده کرده و در این زمینه، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کند. درصورتیکه مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات فوجیتسو مطالعه نمایید ، روی لینک مربوط به واحد مورد نظر در ذیل کلیک نمایید.