اشتراک گذاری

تعمیرات فتوکپی کیوسرا

تعمیرات فتوکپی کیوسرا در این مرکز با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات موردنیاز پایان می‌پذیرد. تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. تعمیرات فتوکپی کیوسرا یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کیوسرا است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می‌پذیرد.

حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس‌های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد. مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایجاد شده در دستگاه‌های کپی این برند را رفع و برطرف نمود.

تعمیرات فتوکپی کیوسرا

مشخصات مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا

مدیریت مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است.

تسلط کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات موردنیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کیوسرا فراهم گشته است.

تعمیر گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کیوسرا

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کیوسرا علل متعددی دارد که در این بخش برخی از آنها را مطرح می‌نماییم. در صورتیکه موارد ذکر شده در بخش زیر بررسی گردد اما مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کیوسرا همچنان برقرار باشد می‌توانید خدمات تخصصی مرتبط با رفع این اشکال را با حضور در مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا دریافت نمایید.

  • استفاده از کاغذهایی با وزن و جنس نامناسب و ناسازگار با دستگاه کپی کیوسرا
  • استفاده از کاغذهای بسیار سبک
  • عدم تاناسب تنظیمات دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ
  • وجود غلطک خراب و فرسوده در دستگاه کپی کیوسرا
  • رولرهای چسبناک در دستگاه کپی کیوسرا
  • استفاده از کاغذ خراب و مرطوب
  • وجود رطوبت و گرد و خاک در تونر، رولر و یا غلتک دستگاه کپی کیوسرا

تعمیر مشکل به هم ریختگی رنگ پس زمینه در فتوکپی کیوسرا

به هم ریختگی رنگ پس زمینه در فتوکپی کیوسرا علل متعددی دارد که در این بخش به بررسی مواردی از آنها می‌پردازیم. اگر باوجود رعایت نکات زیر مشکل به هم ریختگی رنگ در دستگاه فتوکپی شما برطرف نگردید؛ به مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا مراجعه کنید.

برخی راهکارهای رفع به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه فتوکپی کیوسرا:

 

  • در صورتیکه حدس می‌زنید اشکال به هم ریختگی رنگ پس زمینه در دستگاه کپی ناشی از وجود رطوبت در برگه‌های مورد استفاده است بهتر است دسته دیگری از کاغذ را را امتحان کنید. (جهت پیشگیری از رطوبت در کاغذ بهتر است بسته‌های کاغذ را صرفاً در صورت لزوم باز کنید و پس از استفاده نیز به خوبی بسته‌بندی نمایی تا از نفوذ رطوبت به درون بسته پیشگیری شود).
  • اگر به هم ریختگی رنگ پس زمینه روی یک پاکت اتفاق می‌افتد، چیدمان چاپ را تغییر دهید تا از چاپ روی بخش‌هایی که در پشت آن ها درزهای روی هم قرار گرفته وجود دارد، جلوگیری شود. چاپ کردن روی درزها می‌تواند مشکل ساز باشد.
  • در شرایطی که به هم ریختگی رنگ پس زمینه تمامی سطح یک صفحه چاپ شده را در برگرفته باشد. بهتر است کیفیت وضوح چاپ را از طریق نرم‌افزار تغییر دهید. همچنین می‌توانید مشخصات چاپگر خود را تغییر دهید. (سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا ارائه می‌گردد).

نکاتی مهم در ارتباط با کارتریج دستگاه کپی کیوسرا

اگر تونر یا کارتریجِ دستگاه کپی خالی یا خراب باشد، کپی‌ها کمرنگ یا بی‌کیفیت خواهند گشت. این مشکل می‌تواند با پر کردن کارتریج یا تعویض آن، برطرف شود. در صورتیکه مشکل دستگاه با پر کردن یا تعویض برطرف نگردد ممکن است مشکل پیش آمده به سبب یکی از این دو دلیل باشد:

نخست خطای تولید کننده، که در اینصورت احتمالاً کارتریج یا جوهر مورد استفاده در دستگاه کپی از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

دوم مشکل ناهماهنگی است زیرا هر دستگاه کپی، با جوهر و کارتریج خاص خود کار می‌کند، در نتیجه اگر از کارتریجی ناهماهنگ استفاده کنید، مشکل برگه کپی‌های کمرنگ به وجود می‌آید.

  • در هنگامی که جوهر دستگاه چاپ شما تمام شده است.
  • زمانی که شاخص جوهر به پایین‌ترین مقدار خود رسیده است.
  • زمانی که شش ماه از طول عمر کارتریج شما گذشته است.

در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعویض و شارژ کارتریج دستگاه کپی کیوسرا می‌توانید از سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا استفاده نمایید.

بهتر است با قرار گرفتن دستگاه در شرایط روبرو نسبت به تعویض و یا شارژ کارتریج اقدام نمایید:

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران کیوسرا در حوزه فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به نمایندگی کیوسرا در ایران مراجعه نمایید و تخصصی‌ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

نمایندگی کیوسرا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید. نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید. واحد تعمیرات فتوکپی کیوسرا و سایر واحدهای تعمیرات کیوسرا در بخش زیر معرفی می‌گردند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩