اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور دستگاه کپی کیوسرا

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

دستگاه کپی کلی قطعه کوچک و بزرگ داره که هر کدومشون، وظیفه خاصی رو به عهده دارن و به نحوی، در عملکرد این دستگاه تاثیر میذارن. حالا اگه هر کدوم از این بخش ها دچار مشکل بشن و نتونن درست کارشون رو انجام بدن، عملکرد کلی دستگاه کپی مختل میشه و باید یه فکری به حال اون قطعه کرد. برد پاور، یکی از همین قطعات هست که نقش اساسی در عملکرد دستگاه داره. این قطعه با ظرافت بالایی ساخته شده و بررسی و تعمیرات اون باید توسط افرادی انجام بشه که تخصص بالایی در حوزه تعمیر دستگاه کپی دارن.

همچنین لازمه که تجهیزات و قطعات پیشرفته در فرایند ترمیم این قطعه مورد استفاده قرار بگیره تا به شکل کامل ترمیم بشه. همکارای ما در نمایندگی کیوسرا، ضمن استفاده از تجهیزات پیشرفته، برد پاور رو به بهترین شکل تعمیر میکنن و دستگاه کپی رو مثل روز اول بهتون تحویل میدن. با مطالعه ی ادامه ی این مطلب هم میتونین اطلاعات کامل تری در مورد برد پاور فتوکپی کیوسرا و تعمیرات این قطعه به دست بیارین.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”564″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

عملکرد برد پاور دستگاه کپی

خب بهتره اول شما عزیزان رو با ماهیت برد پاور کپی کیوسرا و عملکرد این قطعه آشنا کنیم. برد پاور یه قطعه حیاتی و بسیار مهم در دستگاه کپی و البته پرینتره که قطعه اصلی ترین وظیفه ی اون، تامین برق مورد نیاز دستگاهه. پرینتر ها هم این قطعه رو دارن ولی چون انرژی کمتری میخوان، این قطعه در پرینتر به اندازه دستگاه کپی اهمیت نداره. دستگاه های کپی حجم کاری بالایی دارن  و نیروی بیشتری رو مصرف میکنن، به همین خاطر هم برد پاور در این دستگاه به مراتب پر اهمیت تر هست و جریان بیشتری رو منتقل میکنه. بنابراین واضحه که برد پاور فتوکپی کیوسرا از چه درجه اهمیتی در این محصول برخورداره.

برای تعمیر بی نقص این قطعه و جلوگیری از بروز مشکلات بعدی، لازمه که بررسی و تعمیر برد پاور توسط متخصصن مجرب و کار آزموده حوزه تعمیرات ماشین های اداری انجام بشه. تعمیرکار ناشی، میتونه باعث از کار افتادن این قطعه بشه و به دنبال اون، دستگاه کپی رو هم از رده خارج کنه. تعمیرکارای شاغل در نمایندگی تعمیرات کیوسرا، با برخورداری از چند سال سابقه درخشان در تعمیر دستگاه کپی، توانایی تعمیر و تعویض این قطعه در حرفه ای ترین سطح رو دارن و میتونین بهشون اعتماد کنین.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دلایل خرابی برد پاور فتوکپی کیوسرا

عملکرد برد پاور فتوکپی کیوسرا جوریه که به صورت مستقیم با برق در ارتباطه. به همین دلیل، کاملا طبیعیه که دلایل خرابی این قطعه هم مرتبط با برق باشه. به طور کلی خرابی برد پاور فتوکپی کیوسرا ، دو تا دلیل عمده داره که شامل ولتاژ بیش از حد و استفاده بیش از حد از دستگاه میشن. وقتی ولتاژ وارد شده به برد پاور بیشتر از اندازه ی طبیعی باشه، این قطعه دچار مشکلات جدی میشه و در نتیجه، عملکرد دستگاه مختل میشه.

همچنین در صورت استفاده از دستگاه کپی بیشتر از ظرفیتی که براش مشخص شده، به برد پاور فتوکپی کیوسرا فشار میاد و این قطعه از کار میفته. تولید کننده های ماشین های اداری، برای هر کدوم از این دستگاه ها ظرفیت کاری مشخصی رو در نظر گرفتن و اونو در دفترچه راهنمای محصولات ذکر کردن. اگه جزء اون دسته از افرادی هستین که به طور مداوم از دستگاه کپی کار میکشن، باید منتظر از کار افتادن برد پاور یا خرابی اون باشین.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات برد پاور کپی کیوسرا

در بخش های قبلی هم اشاره کردیم که تعمیر برد پاور فتوکپی کیوسرا ، فرایند حساسیه و نیاز به تخصص و مهارت بالایی داره. اگه اشتباهی در مراحل این کار رخ بده، ممکنه برد کلا از کار بیفته و حتی سایر بخش های دستگاه هم آسیب ببینن. از طرفی، گاهی ممکنه شدت آسیب دیدگی این قطعه خیلی بالا باشه و نشه اونو تعمیر کرد. در این صورت، نیاز به تعویض برد پاور هست که این کار هم باید توسط تکنسین های مجرب انجام بشه.

همکارای ما در واحد تعمیرات ماشین های اداری نمایندگی رسمی کیوسرا، ضمن بررسی دقیق این قطعه، اقدامات لازم برای ترمیم و تعویض اون رو به شکل تخصصی انجام میدن. به این ترتیب، میتونین مطمئن باشین که دستگاه مورد نظرتون، مثل روز اول بهتون تحویل داده میشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی کیوسرا

نمایندگی رسمی کیوسرا ، انواع خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت رو به کاربران محترم ارائه میده. موفقیت این مرکز در کسب رضایت کاربران، به واسطه ی تلاش مثال زدنی کارکنانش به دست اومده. همکارای ما در این نمایندگی تلاش میکنن با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان رو فراهم کنن. فروش جدیدترین مدل های پرینتر، دستگاه کپی، فکس، تجهیزات جانبی و… کیوسرا به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات و خدمات پس از فروش، به عنوان اصلی ترین فعالیت های نمایندگی Kyocera در مرکز سخت افزار ایران به شمار میرن.

همچنین این مرکز اقدامات تخصصی در زمینه رفع مشکلات محصولات این برند رو در واحدهایی مجزا انجام میده. این واحدها، به دلیل برخورداری از ابزار و دستگاه های پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن متخصصین زبده، خدمات بسیار با کیفیتی رو در زمینه تعمیرات به کاربرا ارائه میدن. تلاش همکارای ما در نمایندگی رسمی کیوسرا اینه که با ارائه ی با کیفیت ترین رضایت شما عزیزان رو جلب کنن.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d8%b1%d8%a7,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d8%b1%d8%a7,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩