اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید کپی

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیر داکتر بلید کپی ، یه اقدام تخصصیه که در نمایندگی دستگاه کپی مرکز سخت افزار ایران انجام میشه. شاید اسم دکتر بلید براتون جالب باشه؛ این قطعه، یکی از بخش های مهم دستگاه کپیه که به شکل مستقیم با تونر و مگنت رولر در ارتباطه. به همین خاطر هم این قطعه در فرایند چاپ نقش داره و خرابیش میتونه عملکرد کلی دستگاه رو دچار مشکل کنه. ترمیم داکتر بلید یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات دستگاه کپی هست و باید توسط متخصصین این حوزه انجام بشه. اگه تعمیرکار ناشی باشه و اطلاعات کافی در مورد این قطعه نداشته باشه، نه تنها تعمیرش نمیکنه، بلکه ممکنه بقیه ی بخش های دستگاه رو هم دچار مشکل کنه. توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز چنین مواردی، در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعه ی مورد بحث، تعمیر یا تعویض اون رو به افراد مجرب بسپارید و از اعتماد به مراکز غیر معتبر خودداری کنید. همکارای با تجربه ی ما تو نمایندگی کپی ، ضمن برخورداری از تجربه ی لازم، تخصصی ترین خدمات رو در زمینه ی تعمیر داکتر بلید به شما ارائه میدن. در ادامه در مورد این قطعه و روش های ترمیم اون بیشتر صحبت می کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6892″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

داکتر بلید چیست؟

خب قبل از هر چیزی بد نیست بدونید که اصلا داکتر بلید چیه و چه کاری تو دستگاه فتوکپی انجام میده. داکتر بلید از جنس پلاستیکه و به یه قطعه ی فلزی متصل شده. البته این قطعه در پرینتر هم وجود داره، اما با توجه به عملکرد دستگاه کپی، دکتر بلید توی دستگاه های کپی اهمیت بیشتری داره. در واقع داکتر بلید کپی به نوعی دستیار بلید هست و تونری که در مگنت رولر پخش شده رو تمیز می کنه. دکتر بلید در جهت مخالف مگنت حرکت میکنه و به وسیله اصطحکاکی که به وجود میاره، باعث تجدید شارژ تونر میشه. بنابراین باید گفت که قطعه ی مورد بحث و عملکرد اون، در کیفیت چاپ دستگاه تاثیر بسزایی داره و مشکلات اون میتونه باعث افت کیفیت پرینت بشه. توجه داشته باشید که این قطعه ممکنه با چند تا قطعه ی دیگه اشتباه گرفته بشه. بلید یکی از قطعاتیه است که به دلیل تشابه اسمی که با داکتر بلید داره، ممکنه اشتباهی به جای این قطعه بررسی بشه. خب تعمیرکای که این مساله رو ندونه، ممکنه به جای بررسی داکتر بلید، بلید رو بررسی کنه و به این ترتیب، مسیر اشتباهی رو در فرایند تعمیر پیش بگیره. این در حالیه که تکنسین های نمایندگی تعمیرات کپی مرکز سخت افزار ایران، به دلیل تجربه ی بالایی که در این حوزه دارن، دچار چنین اشتباهاتی نمیشن و داکتر بلید رو به بهترین شکل ترمیم می کنن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشکلات داکتر بلید دستگاه کپی

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در اثر خرابی داکتر بلید کپی در این دستگاه به وجود میاد، افت کیفیت چاپ هست. به ویژه اگه بعد از شارژ کارتریج با این مشکل مواجه شدید، احتمال وجود ایراد در دکتر بلید بیشتره و باید حتما این قطعه رو مورد بررسی قرار بدین. خرابی قطعه ی مورد بحث، مشکلیه که اگه تشدید بشه میتونه زمینه ساز بروز مشکلات خیلی جدی تر در دستگاه بشه؛ به همین خاطر هم این قطعه باید خیلی زود تعمیر بشه. یادآوری می کنیم که تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی ، نیاز به مهارت و تخصص بالایی داره و به هیچ عنوان نباید توسط افراد نابلد و کم تجربه انجام بشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعویض داکتر بلید کپی

خب یه نکته ای که در مورد داکتر بلید کپی وجود داره اینه که این قطعه تو بیشتر موارد قابل تعمیر نیست و باید تعویض بشه. البته این کار، به عنوان آخرین روش برای رفع مشکلات ناشی از خرابی این قطعه در نظر گرفته میشه و اگه روش های تعمیراتی اثربخشی لازم رو نداشته باشن، ازش استفاده میشه. نکته ی مهمی که برای تعویض داکتر بلید باید مورد توجه قرار بگیره اینه که این قطعه، ظرافت خیلی بالایی داره و فرایند تعویضش باید با دقت زیادی انجام بشه. وجود داکتر بلید غیر اورجینال و بی کیفیت در فتوکپی هم می تونه منشأ بروز مشکلات جدی و جبران ناپذیر توی این دستگاه باشه. برای اینکه چنین مشکلاتی به وجود نیاد، بهتره فرایند بررسی، تعمیر و تعویض داکتر بلید کپی خودتون رو توی مراکز معتبر انجام بدین و مطمئن بشین که کارشناسای زبده روی مراحل کار نظارت دارن. تکنسین های متعهد نمایندگی تعمیرات کپی، این کار رو به بهترین شکل و با استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال انجام میدن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی یه مرکز معتبر و تخصصیه که کاربرا می تونن کلیه نیازهای خودشون در زمینه ی این دستگاه رو در اون برطرف کنن. این مرکز به دو بخش فروش و تعمیرات تقسیم شده و هر کدوم از این بخش ها خدمات ویژه ای رو به کاربران ارائه میدن. عرضه ی آخرین مدل های دستگاه کپی، در بخش فروش این مرکز انجام می شه. اگه قصد خرید هر کدوم از مدل های کپی از هر برندی رو دارید، می تونید با مراجعه به این مرکز از مشاوره های تخصصی در این زمینه بهره مند بشید. بخش تعمیرات هم شامل چندین واحد تخصصیه که به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز شدن. برترین متخصصین حوزه تعمیرات ماشین های اداری در این بخش فعالیت می کنن و انواع مشکلات این دستگاه رو ترمیم می کنن. فعالیت های نمایندگی دستگاه کپی، همه ی برندهای این دستگاه از جمله شارپ، توشیبا، زیراکس، کونیکا مینولتا، کانن و … رو در بر می گیره.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩