اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پروژکتور ریکو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیر لیزر پروژکتور ریکو یکی از خدماتی است که نمایندگی رسمی این شرکت در مرکز سخت افزار ایران به کاربران ارائه می دهد. لیزر یکی از مهم ترین و حساس ترین قطعات ویدئو پروژکتور است و تعمیر آن باید توسط متخصصین مجرب تعمیرات پروژکتور انجام شود. مراکز آموزشی مکان هایی هستند که بیشترین استفاده از این دستگاه دارند. با استفاده از پروژکتور، تصاویر مورد نظر کاربران در یک صفحه نمایش سفید به نمایش در آمده و تعداد زیادی از کاربران می توانند این تصاویر را تماشا کنند. لنز یکی از قطعاتی است که نقش اساسی در نمایش این تصاویر دارد و خرابی آن می تواند منجر به بروز اختلالاتی در روند نمایش تصویر شود. گفتنی است در صورت بروز مشکل، همکاران ما در نمایندگی ریکو توانایی این را دارند که تخصصی ترین خدمات را در زمینه ترمیم و تعویض این قطعه به شما ارائه داده و مشکلات ناشی از خرابی لیزر را برطرف نمایند. برای شناخت لیزر پروژکتور ریکو و آشنایی با روش های تعمیر این قطعه، با ریکو زون همراه شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1158″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

لیزر چیست؟

ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور، دریافت سیگنال های ویدئویی، تصاویر انفورماتیک را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ که عموما یک پرده سفید است به نمایش می گذارد. در هنگام نمایش تصاویر بر روی پرده، نور آبی رنگی در دستگاه ایجاد می شود که ناشی از عملکرد لیزر می باشد. با ترکیب لیزر و LED در پروژکتور های لیزری، لامپ های جدیدی موسوم به لامپ لیزری یا Laser & LED Hybrid  به وجود آمده که منشأ اصلی این نور آبی رنگ به شمار می رود. پس از تشکیل این نور، نوبت به نرو قرمز می رسد که توسط led تشکیل می گردد. در واقع تصویری که پروژکتور روی پرده سفید به نمایش در می آورد، حاصل ترکیب همین سه رنگ است. بنابراین می توان پی برد که لیزر پروژکتور ریکو نقش اساسی در عملکرد این دستگاه دارد و خرابی آن می تواند مشکلات عدیده ای را در عملکرد دستگاه ایجاد نماید. با توجه به حساسیت قطعه مورد بحث، توصیه می کنیم ترمیم لیزر را به متخصصین مجرب ما در بخش تعمیرات ریکو بسپارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نشانه های خرابی لیزر پروژکتور

خرابی لیزر پروژکتور ریکو موجب بروز مشکلات بسیاری در کیفیت نور این دستگاه می شود. برای جلوگیری از بروز این مشکلات، شما باید علائم و نشانه های خرابی لیزر را به خوبی شناخته و در صورت مشاهده هریک از آنها، اقدام به رفع این قطعه نمایید. کاهش کیفیت و بروز اختلال در رنگ تصاویر ایجاد شده روی پرده را می توان اصلی ترین نشانه های خرابی این قطعه به شمار آورد. وقتی این بخش ها دچار مشکل شوند، پروژکتور در نمایش تصاویر دچار اختلال شده و کاربران را با مشکلات جدی مواجه می سازد. همچنین اگر تصاویر به صورت به هم ریخته به نمایش در بیایند نیز باید علت را در لیزر و بخش های مرتبط با آن جستجو کنید. البته بررسی و تعمیر لیزر پروژکتور ricoh به هیچ عنوان کار راحتی نیست و برای جلوگیری از تشدید مشکل، باید این فرایند را به تکنسین های مجرب این حوزه محول نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات لیزر پروژکتور ریکو

پس از این که پروژکتور توسط متخصصین ما در نمایندگی رسمی ریکو بررسی شده و منشأ مشکل مشخص گردید، همکاران ما با توجه به شدت و نوع مشکل، بهترین روش را برای ترمیم لیزر انتخاب می کنند. گفتنی است همکاران ما به دلیل تجربه بالایی که در این حوزه دارند، قادر به تعمیر لیزر پروژکتور ریکو به تخصصی ترین شکل ممکن می باشند. این افراد از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا در این زمینه استفاده می کنند و به این ترتیب، احتمال بروز هرگونه اشتباه را به صفر می رسانند. گاهی ممکن است علی رغم تلاش های صورت گرفته، گاهی لیزر تعمیر نشده و نیاز به تعویض دارد. تعویض لیزر پروژکتور ریکو نیز در نمایندگی این شرکت به شکل حرفه ای انجام شده و از قطعات اورجینال و با کیفیت برای این منظور استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در کرج

نمایندگی ریکو در کرج ، انواع خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را به کاربران محترم ساکن این شهر ارائه می دهد. موفقیت این مرکز در کسب رضایت کاربران، به واسطه تلاش مثال زدنی کارکنانش به دست آمده است. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند. فروش جدیدترین مدل های پرینتر، دستگاه کپی، فکس، اسکنر و… ریکو به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات و نیز خدمات پس از فروش، به عنوان اصلی ترین فعالیت های نمایندگی ricoh در کرج به شمار می روند.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩