اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر فوجیتسو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

لیزر، یه تکنولوژی نسبتا جدیده که کاربردهای زیادی در محصولات مختلف داره. یکی از حوزه هایی  که خیلی از این فناوری تاثیر پذیرفته، حوزه ی ماشین های اداری هست. چند سالی هست که شاهد تولید و عرضه ی انواع پرینتهای لیزری و تاثیر مثبت این مدل ها در افزایش بهره وری صنعت چاپ هستیم. این نوع چاپگرها، به واسطه ی وجود بخشی به اسم لیزر که از قطعات مختلفی تشکیل شده، پرینت بسیار با کیفیتی رو در اختیار کاربران میذارن. در واقع میشه گفت که لیزر، جای نور رو در این مدل ها گرفته و باعث شده که هم سرعت چاپ بالا بره و هم از نظر کیفی، شاهد یه اتفاق مثبت توی این حوزه باشیم.

اگه شما هم جزء کاربرای پرینتر لیزری فوجیتسو هستین، بهتون پیشنهاد میدیم تا پایان این مطلب همراه ما باشین و به این ترتیب، با مشکلات و روش های تعمیر پیزر پرینتر فوجیتسو آشنا بشین. البته اگه دیدین مشکل این بخش برطرف نمیشه، میتونین برای دریافت راهنمایی ها و کمک های تخصصی تر، از کارشناس های تعمیر پرینتر fujitsu در نمایندگی fujitsu کمک بگیرین.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”737″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

لیزر در پرینتر چگونه عمل می کند؟

برای بررسی چگونگی عملکرد لیزر در پرینتر، اول باید به این نکته اشاره کنیم که این بخش، به نوعی نور چاپگرهای لیزری محسوب میشه. قطعه ای به نام یونیت لیزر در این نوع پرینتر تعبیه شده که اجزایی مثل لیزر، برد لیزر، برد موتور گرداننده و یک آینه ی کوچک عدسی رو در خودش جا داده. این قطعات با همکاری همدیگه، باعث میشن که نور لازم برای چاپ فراهم بشه و در نتیجه، برگه ای که از پرینتر بیرون میاد، نور و کیفیت مطلوبی داشته باشه. کاملا واضحه که خرابی یونیت لیزر یا هر کدوم از بخش ها و قطعات اون، میتونه باعث افت محسوس کیفیت و نور برگه ی خارج شده از دستگاه بشه.

حتی بعضا دیده شده که به دلیل خرابی لیزر پرینتر فوجیتسو ، برگه ی چاپ شده کاملا سفید بوده و هیچ تصویری نداشته. توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه ایراد در لیزر چاپگرتون، هرچه سریع تر نسبت به ترمیم یا تعویض این قطعه تو یه تعمیرگاه معتبر اقدام کنید. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، میتونن خدمات مطلوبی رو در این زمینه به شما عزیزان ارائه بدن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

علائم خرابی لیزر چاپگر فوجیتسو

یه نکته ای که در مورد لیزر پرینتر فوجیتسو وجود داره اینه که این قطعه هم مثل همه ی بخش های دیگه ی دستگاه، اگه دچار مشکل یا ایرادی بشه، در قالب علائم و نشانه هایی مشکل رو به کاربر اعلام میکنه. اگه شما این علائم رو بشناسین، میتونین قطعه ی مورد بحث رو به موقع تعمیر کنین. یکی از مهم ترین علائم خرابی لیزر، تار بودن خروجی دستگاه هست. خیلی از کاربرا میگن که وقتی فرایند چاپ تموم میشه و برگه از پرینتر بیرون میاد، فوکوس لازم رو نداره و واضح نیست.

این حالت اگه ناشی از خرابی لیزر یا قطعاتش باشه، در شرایطی اتفاق میفته که کارتریج رو تازه شارژ کردین و از سالم بودنش اطمینان کامل دارین. گاهی هم دلیل بروز این اتفاق، بیرون اومدن پین آینه ی لیزر از جای اصلیش هست. خب اگه این نشونه ها رو دیدین، باید بدونین که لیزر پرینترتون دچار ایراد شده و باید هرچه زودتر تعمیر بشه. برای جلوگیری از تشدید مشکل و اطمینان از ترمیم درست و بی نقص دستگاه، میتونین روی مهارت و تخصص بالای همکارای مجرب ما در نمایندگی مجاز فوجیتسو حساب کنین.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات لیزر پرینتر فوجیتسو

برای تعمیر لیزر پرینتر فوجیتسو ، باید این قطعه و بخش های مختلف اون به طور کامل بررسی و مشخص بشه که مشکل دقیقا از کدوم قسمت اون هست. بعد با توجه شدت و نوع آسیب، بهترین روش برای تعمیرش انتخاب و اجرا می شه. اگه افت کیفیت چاپ در اثر از جا در اومدن پین آینه باشه، با رفع این مشکل و جا انداختن پین، میشه به راحتی لیزر رو ترمیم کرد. خرابی سوکت هم مشکلیه که برطرفش کردنش زیاد سخت نیست و فقط کافیه از یه سوکت جدید استفاده بشه. البته سیم پیچی سوکت هم روش کاربردی هست و خیلی از تعمیرکارها ازش برای رفع ایرادات لیزر استفاده میکنن. اگه هیچ کدوم از روش های ذکر شده تاثیرگذار نبود، یعنی شدت آسیب دیدگی لیزر و یونیت لیزر خیلی بالاس و نیاز به تعویض این بخش ها هست. با این کار، مشکل دستگاه برطرف میشه و لیزر جدید، کیفیت و نور لازم رو به فرایند پرینت بر میگردونه. همکارای ما در نمایندگی رسمی فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و با تکیه بر تجربه و مهارت بالایی که نتیجه ی سالها کار کردن در زمینه ی تعمیر ماشین های اداری هست، تعمیر و تعویض این قطعه رو به صورت کامل و بی نقص انجام میدن و دستگاه رو مثل روز اول به شما تحویل میدن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی فوجیتسو

نمایندگی رسمی فوجیتسو ، در طول سالها فعالیتش، خدمات و سرویس های بسیار با کیفیتی ارائه داده و به همین خاطر هم الان به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیراتی بین مشتری ها شناخته میشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران رو جلب کرده. شما کاربران عزیز میتونین برای خرید یا تعمیر تخصصی و حرفه ای هر کدوم از انواع لپ تاپ، موبایل، پرینتر، دستگاه کپی، تبلت، مانیتور، اسکنر، پروژکتور، اسپلیت و … این برند، به نمایندگی رسمی فوجیتسو مراجعه کنین و از خدمات با کیفیت این مرکز بهره مند بشین.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩