اشتراک گذاری

تعمیر کارت شبکه فوجیتسو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

تعمیر کارت شبکه فوجیتسو یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می دهد. کارت شبکه، یکی از مهمترین عناصر سخت افزاری در زمان پیاده سازی یک شبکه کامپیوتری است. بروز هر گونه مشکل در این قطعه می تواند اختلالات عدیده ای را در عملکرد کل  شبکه ایجاد نماید. به دلیل حساسیت ها و ظرافت های بالای کارت شبکه، بررسی و ترمیم آن در نمایندگی فوجیتسو بر عهده جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیر تجهیزات شبکه می باشد. این کارشناسان از تجربه بسیار بالایی در زمینه مذکور برخوردار هستند و توانایی رفع انواع مشکلات این قطعه را دارا می باشند. همچنین به دلیل استفاده از دستگاه و ابزار آلات جدید و پیشرفته، ترمیم کارت شبکه در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می شود. در ادامه به بررسی مشکلات و روش های تعمیر کارت شبکه فوجیتسو خواهیم پرداخت.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”616″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

کارت شبکه چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، کارت شبکه فوجیتسو یکی از مهم ترین تجهیزات شبکه است که برای ایجاد شبکه های کامپیوتری لازم و ضروری می باشد. هر کامپیوتر موجود در شبکه ( سرویس گیرندگان و سرویس دهندگان )، نیازمند استفاده از یک کارت شبکه است. این قطعه ارتباط بین کامپیوتر و محیط انتقال ( نظیر کابل ها ی مسی و یا فیبر نوری ) را فراهم می کند و به این ترتیب، عملکرد شبکه را ممکن می سازد. اکثر مادربردهای جدیدی که از آنان در کامپیوترهای شخصی استفاده می گردد ، دارای یک اینترفیس شبکه ای onboard می باشند. کامپیوترهای قدیمی و یا کامپیوترهای جدیدی که دارای اینترفیس شبکه ای onboard نیستند، نیاز به یک کارت شبکه دارند تا بتوانند در شبکه کار کنند. جالب است بدانید که هر کارت شبکه دارای یک آدرس فیزیکی(MAC)  است. بررسی و تعمیر کارت شبکه فوجیتسو در صورت بروز مشکل، یک فرایند تخصصی است که تنها تکنسین های مجرب بخش تعمیرات فوجیتسو قادر به انجام بی نقص آن می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشکلات رایج کارت شبکه

در بخش قبل اشاره کردیم که خرابی کارت شبکه منجر به بروز اختلالاتی در عملکرد کل شبکه خواهد شد. باید این نکته را بدانید که اساسا کارت شبکه قطعه یا بخش خاصی ندارد که خراب شده و یا از کار بیفتد. در واقع مشکلات این قطعه بیشتر مربوط به اتصالات آن می باشد. همچنین ایجاد اختلال در سیستم عامل نیز جزء دیگر مشکلاتی است که کارت شبکه با آن مواجه می گردد. یکی از مشکلات رایج این قطعه، مربوط به زمانی است که کارت شبکه در بخش (device Manager) لپ تاپ نمایش داده نمی شود. ممکن است کارت شبکه بی سیم از مادربرد قطع شده باشد و به این ترتیب، اطلاعاتی از آن در دستگاه به نمایش در نیاید. همچنین گاهی نقاط اتصال کارت شبکه فوجیتسو با مادربرد اکسیده شده و به این ترتیب، ارتباط بین این دو بخش قطع می گردد. خرابی نرم افزار نیز دیگر مشکلی است که کارت شبکه را درگیر کرده و عملکرد کل شبکه را تحت تاثیر قرار می دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

روش های تعمیر کارت شبکه فوجیتسو

در بخش قبل به مشکلات کارت شبکه فوجیتسو اشاره کردیم. در این بخش در مورد روش های تعمیر این قطعه صحبت می کنیم. یاد آوری می کنیم که تعمیرات این قطعه نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی انجام شود. یکی از روش های ترمیم این قطعه، این است که کارت بی‌ سیم را از محل خود خارج کرده و نقاط تماس کارت شبکه با مادربرد را تمیز کنید. برای رفع مشکلات و خرابی های نرم افزاری نیز باید نرم ‌افزار راه ‌انداز کارت شبکه بی ‌سیم را حذف کرده و مجددا نصب کنید. اگر علی رغم انجام این کار مشکل حل نشد، نیاز به فرمت کردن سیستم عامل لپ تاپ فوجیتسو و نصب مجدد درایور کارت شبکه می باشد. تعویض کارت شبکه فوجیتسو نیز راه حل دیگری است که برای رفع مشکلات این قطعه استفاده می گردد. در نهایت اگر مشکل از مادربرد باشد، باید این قطعه را تعویض نموده و به این ترتیب، اختلالات کارت شبکه را نیز برطرف نمود. باید متذکر شویم که گاهی مشکل کارت شبکه چندان عمقی نبوده و تنها با اصلاح تنظیمات مربوطه در لپ تاپ، اختلالات این قطعه برطرف می گردند. کارشناسان ما در نمایندگی فوجیتسو، کلیه روش های ذکر شده را در نهایت تخصص و حرفه ای گری انجام می دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو کلیه ی خدمات مربوط به انواع محصولات این شرکت را به کاربران ارائه می دهد. فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی چند منظوره را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات نمایندگی مذکور در نظر گرفت. چنانچه قصد خرید هریک از محصولات سری لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر و لپ‌تاپ، گوشی و تبلت این شرکت را از مرکزی مطمئن دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، نمایندگی فوجیتسو می باشد. همچنین در این مرکز، خدمات پس از فروش گسترده ای نیز به کاربران ارائه شده و کلیه ی محصولات، دارای ضمانت نامه ی معتبر می باشند. همکاران ما در نمایندگی فوجیتسو، مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده و تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف جلب رضایت کاربران گرامی نموده اند.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩