اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ خرد کن

تعمیر کاغذ خرد کن یا همان Paper shredder یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات ماشین های اداری است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر انجام می‌پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدل خاصی از کاغذ خرد کن نیست و کلیه مدلهای موجود از این دستگاه از جمله کاغذ خرد کن اداری، کاغذ خرد کن رشته‌ای و کاغذ خرد کن پودری را شامل می‌گردد.

کاربران کلیه کاغذ خرد کن های موجود در بازار می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کاغذ خرد کن را ثبت نمایند. در صورتی که امکان حمل و جابجایی دستگاه وجود داشته باشد می‌توان دستگاه را به مرکز تخصصی تعمیر ماشین های اداری تحویل داده و پس از تعمیر و بهبود کیفیت دریافت کرد. تعمیرات ارائه شده در این مرکز شامل برندهای ذکر شده در بخش زیر می‌گردد:

  • تعمیر کاغذ خرد کن پروتک Protech، کاغذ خردکن نيکيتا Nikita، کاغذ خردکن کبرا Kobra، کاغذ خردکن Sunwood
  • کاغذ خردکن ساتو Sato، کاغذ خردکن تایسون Tyson، کاغذ خردکن مهر Mehr، کاغذ خردکن آگنت Agent
  • کاغذ خردکن اطلس Atlas، کاغذ خردکن فلوز Fellowes، کاغذ خردکن اچ اس ام HSM، تعمیر سی دی خردکن HSM
  • کاغذ خردکن ایده آل ideal، کاغذ خردکن رمو Remo، تعمیر سی دی خردکن البرز Alborz
  • تعمیر کاغذ خرد کن دایجین، کاغذ خردکن آ ایکس AX، دستگاه کاغذ خردکن و ….
تعمیر کاغذ خرد کن

معرفی انواع کاغذ خرد کن

کاغذ خرد کن یا همان Paper shredder ها، یکی دیگر از ماشین های اداری و خانگی پرکاربرد هستند که مورد مصرف آنها بیشتر برش کاغذ، سی دی و اسناد محرمانه است. این دستگاه‌ها عمدتاً در مراکز دولتی، شرکت ها و سازمان ها بکار می‌روند تا اسناد کاغذی، سی دی‌ها و مواردی از این دست را بصورت نوار و یا ذرات ریز تبدیل نمایند.

استفاده از این دستگاه‌ها به این دلیل صورت می‌گیرد که کارشناسان حریم شخصی، اغلب به کاربران توصیه می‌کنند تمامی اسناد خصوصی، اداری، اسناد مالیاتی، کارت‌های اعتباری، لوح‌های فشرده حاوی عکس، اطلاعات و اظهارات حساب بانکی و مواردی از این دست را که امکان سوءاستفاده از آنها وجود دارد، پیش از انتقال به زباله‌دانی به شکل غیرقابل استفاده‌ای درآورند. کاغذ خرد کن های امروزی در ابعاد و کاربری های متنوعی تولید می‌شوند که در بخش زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد:

کاغذ خردکن صنعتی

دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی معمولاً مورد در بانک‌ها و سایر سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این  نوع کاغذ خرد کن ها برای حجم بسیار بالا استفاده می شوند و قیمت بالایی دارند. بهترین نوع برش برای کاغذ خردکن صنعتی، برش پودری می باشد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع کاغذ خرد کن صنعتی در مرکز تخصصی تعمیر کاغذ خرد کن ارائه می‌گردد.

کاغذ خرد کن اداری

دستگاه کاغذ خرد کن اداری به سه دسته تقسیم می شود: کاربری اداری با استفاده کم، کاربری اداری با استفاده متوسط و کاربری اداری پرکار. میزان استفاده برای کاربران کم مصرف در روز حداکثر 100 برگ، کاربران با استفاده متوسط در روز 3500 تا 14000 و کاربران پر مصرف بیش از 36000 کاغذ در روز در نظر گرفته شده است. برش‌های نواری یا رشته ای، برش پودری و برش پودری به ترتیب بهترین نوع برش برای کاغذ خردکن های اداری می باشد

کاغذ خرد کن رشته‌ای

این دستگاه برای کاربران خانگی و اداره‌های کوچک با حداکثر سه کاربر مناسب است. سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ خردکن رشته ای کاغذ تا رقم 8.75 اینچ که حداکثر 222 میلی متر است در نظر گرفته شده است. تعمیر تخصصی انواع کاغذ خرد کن رشته‌ای نیز در مرکز تخصصی تعمیر کاغذ خرد کن ارائه می‌گردد.

کاغذ خردکن پودری

این دستگاه نیز جهت استفاده در سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها و البته محیط‌های شخصی که مدارک بسیار مهمی برای از بین بردن دارند، مناسب است. دارند می باشند. تعداد کاربران برای این مدل دستگاه‌ها حداقل 10 کاربر است. سایزهای استاندارد برای دهانه ورودی کاغذ برای کاربران صنعتی و حرفه ای از رقم 9 تا 11 اینچ است (یعنی 228 تا 280 میلی متر) و برای کاربران خاص بیشتر از 15 اینچ که حدودا 400 میلی متر است. تعمیر تخصصی انواع کاغذ خرد کن پودری نیز در مرکز تخصصی تعمیر کاغذ خرد کن ارائه می‌گردد.

تعمیر دستگاه کاغذ خرد کن

نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات ماشین های اداری، زبده‌ترین و متخصص‌ترین کادر فنی تعمیرات دستگاه های کپی ، فکس، پرینتر و … را به همکاری فراخوانده و بدین واسطه قادر به تعمیر و اصلاح تمامی ماشین های اداری گشته است. کیفیت تعمیر در مرکز تعمیرات ماشین های اداری ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است.

همانگونه که می دانید سرویس ماشین های اداری به دلیل ابعاد بالای این دستگاه‌ها معمولا به صورت «سرویس و تعمیر در محل» ارائه می گردد. در این سرویس کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازد. توصیه می شود در زمان تماس با مرکز تعمیرات ماشین اداری، نوع اشکال پیش آمده و علت آنرا با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩