اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا و تعویض این قطعه به صورت تخصصی در نمایندگی کونیکا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. با توجه به ظرافت های کاغذ کش، تعمیرات این قطعه نیز از حساسیت ویژه ای برخوردار است. شکستن کاغذ کش در حین تعمیر و یا آسیب به سایر بخش های دستگاه می تواند مشکلات جدی تری را در دستگاه کپی ایجاد نماید. از این روز تعمیرات کاغذ کش باید در محیطی مجهز و با استفاده از ابزار پیشرفته انجام گردد. متخصصن تعمیرات دستگاه کپی در نمایندگی کونیکا مینولتا، از مهارت و تجربه کافی برای انجام این کار برخوردار بوده و با استفاده از قطعات و دستگاه های با کیفیت و مدرن، کاغذ کش را ترمیم یا تعویض می نمایند. برای آشنایی با ماهیت عملکردی کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا از شما دعوت می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”750″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

کاغذ کش چیست؟

دستگاه های کپی از دو بخش مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده اند که با همکاری هم، فرایند چاپ را انجام می دهند. کاغذ کش یکی از قطعات مکانیکی در این دستگاه است که وظیفه حرکت دادن کاغذ را بر عهده دارد. بخش های ورودی، میانی و خرجی این قطعه، در فرایند ورود و خروج برگه به دستگاه کپی دخالت دارند. کاغذ کش ورودی یا پیکاپ رولر، کاغذ را به داخل دستگاه کشیده و کاغذ کش میانی، آن را به سمت فیوزینگ هدایت می کند. پس از انجام عملیات تونر ریزی، کاغذ کش خارجی برگه را به بیرون از دستگاه کپی هدایت می کند.

اگر هریک از بخش های کاغذ کش دچار مشکل شده و نتواند به درستی کار کند، برگه برای ورود و خروج به دستگاه با مشکلات جدی مواجه می گردد. بدیهی است که در این صورت شما نمی توانید عملیات کپی را به راحتی انجام دهید. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند عملکردی کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا، باید در اسرع وقت اقدام به ترمیم یا تعویض این قطعه نمایید. متخصصین ما در نمایندگی کونیکا مینولتا مرکز سخت افزار ایران برای این منظور در خدمت شما هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشکلات رایج کاغذ کش دستگاه کپی

کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا با توجه به فشار کاری که تحمل می کند، ممکن است دچار مشکلات مختلفی گردد. اگر مشاهده کردید که کاغذ به دستگاه وارد نشده و گیر می کند و یا اینکه علی رغم پایان یافتن عملیات چاپ، برگه بیرون نمی آید، باید این اتفاق را نشانه ای از خرابی کاغذکش تلقی کنید. یکی از مشکلات رایج کاغذکش، مربوط به زمانی است که برگه در ورودی کاغذ کش (ADF)  گیر می کند. در این صورت برگه وارد دستگاه نمی شود. همچنین گیر کردن کاغذ در خروجی این قطعه هم مشکلی است که کاربران بعضا با آن مواجه می شوند. گیر کردن کاغذ در فیدر مرحله ۱ ADF، دیگر موردی است که باید برای رفع آن به تعمیر کاغذ کش فکر کرد.

پیکاپ رولر یک بخش دیگر با نام بلت کاغذ کش هم دارد که گاهی ممکن است برگه کاغذ در زیر این قسمت گیر کرده و مشکلاتی را برای کاربر ایجاد کند. ایجاد صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ، چروک و کرکره ای شدن برگه در ADF، سرعت کم حرکت برگه در فیدر کاغذ کش و باز شدن درب ADF را نیز باید به لیست مشکلات رایج کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا اضافه کرد. نمایندگی کونیکا مینولتا برای برطرف کردن هریک از مشکلات ذکر شده، تخصصی ترین خدمات را به کاربران محترم ارائه می نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعمیر و تعویض کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا

کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا در اغلب موارد قابلیت تعمیر دارد و می توان آن را ترمیم نمود. برای تعمیر این قطعه کافی است بخش های آسیب دیده را ترمیم نمود. با این وجود گاهی ممکن است این قطعه فرسوده شده و یا میزان آسیب دیدی آن به اندازه ای باشد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد.

در این شرایط، تکنسین های فعال در واحد تعمیرات کونیکا مینولتا اقدام به تعویض قطعه مورد بحث با یک نمونه جدید می کنند و به این ترتیب، شرایط را برای رفع مشکلات کاغذ کش فراهم می نمایند. توجه داشته باشید که برخورداری از مهارت و تجربه کافی، اولین شرط تعویض کاغذ کش است. همچنین باید از قطعه اورجینال در این محصول استفاده کرد تا کیفیت لازم را برای کار در دستگاه فراهم نماید. تعویض کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا در نمایندگی این شرکت، به صورت تخصصی و با استفاده از قطعات اصل انجام می شود. به این ترتیب شما کاربران گرامی می توانید شاهد رفع کامل مشکل دستگاه خود و عملکرد با کیفیت آن باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

با هدف متمرکز بودن خدمات، نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا راه اندازی شده است. این مرکز آرشیو کاملی از تجهیزات و ابزار تعمیراتی پیشرفته را تهیه کرده و در اختیار تیم تعمیراتی قرار داده است. تعمیرکاران با استفاده از این آرشیو می توانند مشکلات و ایرادهای دستگاه را به صورت تخصصی برطرف نمایند.

این نمایندگی از حضور تکنسین هایی بهره می برد که علاوه بر دانش فنی و تخصصی بالا در حوزه تعمیرات دستگاه کپی، از سالها تجربه مفید در این زمینه برخوردار می باشند. این ویژگی به کارشناسان مرکز مورد بحث این امکان را داده است که هریک از مدل های دستگاه کپی را به دقت وارسی نموده و مشکل و منشأ بروز آن را مشخص نمایند. نمایندگی کونیکا مینولتا همچنین در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به کاربران، شرایط تعمیر این محصول در محل را فراهم نموده است. در صورت مراجعه به این نمایندگی، شما کاربران گرامی شاهد دریافت تخصصی ترین سرویس ها با بالاترین سطح کیفی خواهید بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩