اشتراک گذاری

تعویض دولوپر کپی konica minolta

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

موضوع صحبت امروز ما تعویض دولوپر کپی konica minolta   ست که قصد داریم پیش از پرداختن به این موضوع کمی به بررسی عملکرد و کارایی آن بپردازیم. دولوپر که پودر سنگین نیز نامیده می شود عمل انتقال تونر بر روی سطح درام را انجام می‌دهد. برخی از کارشناسان دولوپر را توسعه دهنده نیز می‌نامند. دولوپر در واقع یک ماده‌ی مصرفی در دستگاه کپی و انواع پرینتر است. محل قرار گیری دولوپر، در پشت یا بالای جایی است که تونر ریخته می‌شود. این ماده در یک لوله‌ی درپوش دار ذخیره می‌شود.

دولوپر از مشتقات آهن است و ظاهری شبیه براده های این عنصر دارد. عملکرد این ماده به صورتی ست که چون  دانه هایی با بار مغناطیسی منفی دارند، ذرات تونر در حال گذر که بار مثبت دارند را، جذب می کنند. سپس، غلطک دانه ها را بر روی خود پخش می کند و هنگامی که درام بر روی کاغذ حرکت می کند، تونر موجود را گرفته و آن را با سیم کرونا پراکنده می کند. در صورتی که کیفیت دولوپر  ریخته شده در دستگاه کپی کاهش پیدا کند، دستگاه کپی دیگر مثل قبل، توان چاپ های متعدد و بی‌وقفه را نخواهد داشت. بنابراین در صورت اطمینان از کاهش کیفیت دولوپر بهتر است هر چه زودتر اقدام به تعویض این پودر نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1429″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

از کجا بفهمیم دولوپر کپی کونیکا مینولتا به تعویض احتیاج دارد؟

کاهش کیفیت دولوپر می‌تواند اشکالاتی را در برگه های چاپ شده موجب گردد. از این رو برای کاربران دانستن زمان مناسب تعویض دولوپر کپی konica minolta  ، امری ضروری تلقی می‌شود. حال لازم است کمی به بررسی نشانه های مرتبط با دولوپر بپردازیم، چرا که کاهش کیفیت دولوپر هم نشانه های خاص خود را دارد. یکی از مهم ترین این نشانه ها مربوط به تمام شدن زودهنگام تونر است. به عبارتی دیگر اگر احساس کردید تونر موجود در دستگاه، نسبت به زمان های دیگر، زودتر تمام می‌شود، دلیل این امر می‌تواند بی‌کیفیتی دولوپر باشد. تونر ریزی دستگاه کپی نیز یکی دیگر از علائم کاهش کیفیت دولوپر و اتمام رسیدن پودر سنگین در دستگاه کپی باشد.

نکته ی حائز اهمیت بعدی این است که دولوپر به صورت فیزیکی مصرف نشده و در مدت زمانی پس از استفاده کیفیت خود را از دست می دهد. به همین منظور بهتر است به زمان تعویض آن توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از مواردی که در تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا ، مهم است، استفاده از دولوپر اورجینال و مرغوب است. چرا که تاثیر بسیاری بر حفظ کیفیت و کارایی قطعات دستگاه در درازمدت دارد. به همین منظور لازم است حتما از نمونه ی اورجینال آن استفاده کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعویض دولوپر کپی konica minolta در نمایندگی آن

به جهت متداول بودن مشکلات دولوپر و نیاز فراوان کاربران به دریافت خدماتی نظیر تعویض دولوپر کپی konica minolta  ، نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ، قسمتی از سرویس های خود را به این بخش اختصاص داده است. همانطور که اشاره کردیم دولوپر یک ماده ی مصرفی است که می‌بایست در بازه‌های زمانی مشخص، با در نظر داشتن برخی از نشانه‌ها تعویض گردد.

اگر از کاربران دستگاه‌های کپی Konica Minolta هستید و نیاز به دریافت سرویس‌های مرتبط با تعویض دولوپر دارید می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کونیکا تماس بگیرید. این نمایندگی با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از انواع دولوپر با کیفیت، قادر است تعویض دولوپر کپی konica minolta   را با بالاترین کیفیت ممکن به انجام برساند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی فتوکپی konica minolta

نمایندگی فتوکپی konica minolta  با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات پشتیبانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این خدمات حوزه های مختلفی را شامل میشوند که در دو گروه عمده ی سخت افزاری و مکانیکی جای خواهند گرفت. بدین منظور و برای ارائه ی هر چه بهتر خدمات پشتیبانی، کارشناسان نمایندگی فتوکپی konica minolta  ، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با حضور در دوره‌های تخصصی آموزشی، بر جدیدترین متدهای این حوزه مسلط گشته اند. شما کاربران گرامی بسته به نوع دستگاه خویش، پس از ورود به نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا ، به واحد مربوطه راهنمایی شده و خدمات تخصصی مورد نیاز دستگاه خود را دریافت خواهید نمود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩