اشتراک گذاری

داکتر بلید پرینتر ricoh

داکتر بلید پرینتر ricoh از اجزای سخت افزاری پرینتر است. جنس آن لاستیک است و به قطعه‌ ای فلزی اتصال دارد. همواره باید برای بدست آوردن کیفیت کارتریج، تیغه بلید کارتریج را در پرینتر ریکو با عقب و جلو کردن تنظیم کنید. این قطعه همواره در تماس با درام است و در کیفیت نهایی چاپ تاثیر مستقیم دارد. داکتر بلید پرینتر ricoh ظاهری شفاف دارد و طول آنها چندین برابر قطرشان است. در تعمیر پرینتر توجه به سلامت این قطعه لازم و ضروری است.

داکتر بلید پرینتر ricoh

مسئولیت داکتر بلید پرینتر ricoh چیست؟

حفظ تونر روی غلطک از وظایف داکتر بلید پرینتر ricoh  است. بلید قطعه ای حیاتی است، زیرا کوچکترین آسیب به تیغه یا همان بلید، باعث تاثیرات قابل توجهی بر روی تصویر می شود. این تیغه وظیفه کنترل و تمیز کردن  تونر روی مگنت را بر عهده دارد. بلید در انواع مختلف و برای پرینتر های رنگی و سیاه و سفید طراحی و تولید می شود. کیفیت چاپ در پرینتر به سالم بودن این قطعه بستگی دارد.

نشانه های خرابی بلید پرینتر ریکو

  • افت کیفیت چاپ
  • کم رنگ بودن متون یا تصاویر
  • ناخوانا بودن سند چاپی

تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو

لازم است قبل از هر اقدامی برای تعمیر داکتر بلید پرینتر ricoh، شارژ کارتریج دستگاه را چک کنید و با استفاده از مواد مرغوب آن را تقویت کنید. بعد یک بار دیگر کیفیت چاپ را چک کنید، اگر مشکل همچنان پایدار است، برای تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو وارد عمل شوید.

 اگر بلید با مشکلاتی نظیر خراش برداشتن، تغییر شکل، شکستن یا در نهایت از دست دادن خاصیت اصلی رو به رو باشد، لازم است سریع تر اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض این قطعه را انجام دهید. حتما از مرکز تعمیرات پرینتر ریکو و یک تعمیرکار ماهر و مجرب کمک بگیرید. 

تعمیرکاران در واحد تخصصی تعمیر پرینتر ریکو تمام تلاش خود را برای تعمیر داکتر بلید پرینتر ricoh می کنند و تنها در صورتی که تعمیر کارساز نباشد، با تکیه بر آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال، مسیر تعویض را در پیش می گیرند.

تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر در تهران

پرینتر یکی از چاپگر های بسیار مورد استفاده در ادارات، سازمان ها، بانک ها و … است. این دستگاه توسط کمپانی های گوناگونی تولید می شود. انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام بنا بر ظرفیت و توانایی که دارند، کارایی های خاصی نیز دارد. در واحد اختصاصی و تخصصی تعمیرات پرینتر در تهران، همه مدل های پرینتر در برند های مختلف عیب یابی، تعمیر و ترمیم می شود.

مهم نیست که دستگاه شما از مدل رومیزی است یا ایستاده، رنگی ست یا تک رنگ، چندکاره یا تک کاره، فقط مهم این است که با مشکلی روبه رو هستید و می خواهید از مطمئن ترین راه ممکن آن را رفع کنید. مرکز تعمیرات پرینتر در تهران این راه مطمئن است که تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه شما را شناسایی و رفع می کند. در کنار تمامی خدمات با کیفیتی که در حوزه عیب یابی، تعمیر و تعویض ارائه می دهد، مرغوب ترین و سازگارترین مواد مصرفی اولیه را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

تعمیرات ricoh

واحد اختصاصی ricoh به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این واحد مسئولیت اجرای صفر تا صد تعمیرات ricoh را می پذیرد. این واحد تخصصی مجهز به ابزار و تجهیزاتی است که در کنار دانش وافر تعمیرکاران، نتیجه بسیار قابل قبول و چشمگیری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در این مرکز تعمیراتی تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های مختلف ricoh بررسی و عیب یابی می شود. تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از محصولات ricoh به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند پس از یک عیب یابی دقیق و مهندسانه، مسیر تعمیر را به درستی انتخاب و اجرا کنند.

 در کنار ارائه تمام این خدمات تخصصی، رعایت اصل مشتری مداری و توجه به حقوق مسلم کاربران از اصول اولیه ارائه خدمات در این مرکز تعمیراتی استاندارد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را پیرامون امکانات و تسهیلات جویا شوید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩