اشتراک گذاری

درام پرینتر فوجیتسو

درام پرینتر فوجیتسو یکی از حساس ترین قطعات این دستگاه می باشد. کیفیت چاپ در پرینتر فوجیتسو همانند سایر برند ها به کیفیت و سالم بودن این قطعه بستگی دارد. هر گونه آسیب دیدگی درام اثر مستقیمی بر برگه ی چاپ شده دارد. وظیفه ی این قطعه در پرینتر در این مقاله قصد داریم به بررسی راه های تعمیر درام پرینتر فوجیتسو و دلایل خرابی این قطعه بپردازیم.

به طور کلی وظیفه ی درام پرینتر انتقال تونر بر روی کاغذ می باشد. تونر ماده ای به شکل پودر و در پرینتر های سیاه و سفید به رنگ سیاه می باشد. درام معمولا بر اثر گرد و غبار و خط و خش بر روی این قطعه دچار اختلال می شود. تعویض و تعمیر درام پرینتر فوجیتسو لازم است توسط واحد تعمیرات پرینتر و به وسیله ی متخصصان انجام شود. جهت آشنایی بیشتر با درام پرینتر ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

درام پرینتر فوجیتسو

دلایل خرابی درام پرینتر فوجیتسو

همان طور که پیش تر اشاره کردیم درام از قطعات حساس پرینتر محسوب می شود. درام پرینتر فوجیتسو تحت تاثیر عواملی مثل گرد و غبار و خط و خش دچار شکل می شود. سطح درام بسیار حساس بوده و با کوچکترین خراش دچار ناهمواری می شود. پیش تر اشاره کردیم که درام طی فرآیندی ماده تونر را بر بخش های تعیین شده بر روی برگه انتقال می دهد.

وجود این ناهمواری ها سبب می شود این انتقال به درستی صورت نگیرد یا به نوعی این خطوط بر روی برگه انتقال پیدا کند. جذب نکردن تونر توسط درام نیز یکی دیگر از اختلالات این قطعه به شمار می رود. در صورت عدم جذب این ماده دستگاه قادر به چاپ اسناد، متون و تصاویر نخواهد بود. به همین دلیل تعمیر درام پرینتر فوجیتسو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تعمیر درام پرینتر فوجیتسو

تعمیر درام پرینتر فوجیتسو برای حفظ عملکرد دستگاه لازم است توسط متخصصان انجام شود. به یاد داشته باشید برای تعویض درام پرینتر فوجیتسو حتما از نمونه ی اوجینال این قطعه استفاده کنید. استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت اختلالات بسیاری را در کارکرد این قطعه به وجود می آورد.

این قطعه متناسب با ۳ بار شارژ کارتریج پرینتر لازم است که تعویض شود.  درام در صورت آسیب دیدگی شدید قابل تعمیر نبوده و لازم است تعویض شود. به یاد داشته باشید تنها مشکلات سخت افزاری دلیل بر عدم عملکرد پرینتر نیست در بعضی موارد مشکلات نرم افزاری باعث اختلال در کارکرد پرینتر می شوند.

تعمیرات پرینتر فوجیتسو

تعمیرات پرینتر فوجیتسو در این واحد توسط برترین متخصصان انجام می شود. پرینتر ها دچار هر اختلالی که باشند با مراجعه به این واحد قابل تعمیر می باشند. متخصصان این واحد به دلیل تسلط بر تمامی قطعات و راهکار های تعمیراتی می توانند این خدمات را در مدت زمانی کوتاه ارائه کنند.

واحد تعمیرات پرینتر فوجیتسو به دلیل بهره مندی از تمام قطعات مورد نیاز برای تعمیرات به صورت اورجینال می تواند تمام عیوب پرینتر ها را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند و خدمات تعمیراتی را با بالاترین سطح کیفی ارائه کند. تعمیرات انواع پرینتر های فوجیتسو در مدل های مختلف در این مرکز امکان پذیر می باشد.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو به دلیل بهره مندی از مشاورانی مجرب می تواند بهترین ها را به خریداران پیشنهاد کند. حضور این مشاوران کمک کرده است تا خریداران تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از آنان دریافت کنند. شعار این نمایندگی رعایت حقوق مشتری و تاکید بر کیفیت می باشد.

تحقق این شعار نمایندگی رسمی فوجیتسو به انتخاب اول کاربران تبدیل کرده است. نمایندگی مجاز فوجیتسو تمام محصولات این کمپانی مطرح را به همراه گارانتی معتبر عرضه می کند. به یاد داشته باشید مراکز غیر رسمی قادر به ارائه ی گارانتی معتبر نمی باشند. تمامی محصولات فوجیتسو در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند.

تعمیرات فوجیتسو

تعمیرات فوجیتسو از واحد های مجزا تشکیل شده است. هر کدام از این واحد ها تعمیرات تخصصی مرتبط با واحد خود را انجام می دهند. برای ارائه ی بهتر خدمات به کاربران در هر یک از واحد ها تجهیزات مدرن و به روز در نظر گرفته شده است. تمامی متد های به کار گرفته شده در واحد تعمیرات فوجیتسو از به روز ترین متد های دنیا می باشند.

در این مرکز قطعات تعویض شده دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. تعویض قطعات با اطلاع و رضایت مشتری صورت می گیرد. ارائه ی خدمات حرفه ای در این مرکز سبب رضایت مشتریان از این مجموعه شده است. این واحد تعمیرات تمام محصولات تولید شده از جانب کمپانی  فوجیتسو را به عهده می گیرد.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩