اشتراک گذاری

دستگاه کپی زیراکسWC5775

دستگاه کپی زیراکس WC5775 محصول سال 2005 این کمپانی و از نوع لیزری است. این مدل یکی از مدل های مورد توجه کاربران زیراکس است. این مدل فتوکپی بسیار مقاوم است و در گروه هارد ورکینیگ قرار می گیرد. منظور از hardworking ، سختکار بودن و قدرت بالای این دستگاه است. این مدل از دستگاه کپی برای دفاتر فنی، واحد های انتشاراتی، ادارات و مراکز شلوغ بسیار مناسب است، زیرا روزانه تا 8000 برگ را می تواند کپی بگیرد.

دستگاه کپی WC5775 زیراکس قابلیت چاپ روی برگه های  A4, A3, A5 را دارد. در هر دقیقه 55 برگ را با دقت۱۲۰۰Dpi چاپ می کند. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه کپی  ۴۵۰۰۰ است. مجهز به حافظه ۳۲۰گیگ است و توان کاری ماهانه تا ۳۰۰۰۰ برگ را دارد. چاپ دو رو در این دستگاه امکان پذیر است و انتخاب آن اختیاری است. قابلیت چاپ مستقیم را دارد. هرگاه قصد تعمیر دستگاه کپی خود را داشتید، انتخاب این مرکز تعمیراتی، یک انتخاب هوشمندانه و حرفه ای است.

دستگاه کپی زیراکس WC5775

تعمیر دستگاه کپی زیراکسWC5775

برای تعمیر دستگاه کپی زیراکسWC5775 می توانید روی توان و تخصص و دانش این مرکز تعمیراتی مدرن و پیشرفته حساب کنید. در این مرکز تعمیراتی استادندارد تمامی مشکلات و اختلالات این مدل از دستگاه کپی زیراکس، بررسی و ارزیابی می شود. تعمیرکاران به خوبی با ساختار درونی این دستگاه آشنایی دارند و می توانند با ریشه یابی دقیق، مسیر تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند.

اگر به هر دلیل نیاز به تعویض قطعه ای باشد، به راحتی می توانند به کمک آرشیوی مجهز از لوازم جانبی دستگاه کپی زیراکسWC5775 مسیر تعویض را نیز پیش بگیرند و در نهایت رضایت کامل کاربر را جلب می کنند. برای دریافت بهترین خدمات تعمیراتی اختصاصی در حوزه این مدل از دستگاه کپی زیراکس فقط و فقط یک تماس فاصله دارید.

خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه کپی WC5775 زیراکس

  • تعمیرات یونیت اسکن دستگاه کپی زیراکس WC5775
  • رفع مشکل روشن نشدن دستگاه فتوکپی Xerox
  • تعمیر یونیت لیزر دستگاه فتوکپی زیراکسWC5775
  • حل مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی Xerox
  • تعمیر یونیت درام فتوکپی زیراکس
  • تعمیر یونیت تانک دولوپر دستگاه کپی WC5775 زیراکس
  • رفع مشکل سیاه شدن برگه چاپ شده
  • تعمیر یونیت فیوزینگ فتوکپی Xerox
  • تعمیرات یونیت کاغذکش دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیر مشکل تونر ریزی دستگاه کپی WC5775 زیراکس
  • تعمیرات برد پاور فتوکپی زیراکس
  • تعمیر مین برد اصلی فتوکپی زیراکس
  • تعویض مین برد اصلی دستگاه کپی Xerox
  • تعویض CCD دستگاه کپی در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکسWC5775
  • تعویض RSPF فتوکپی Xerox
  • تعمیر SPF دستگاه کپی زیراکس
  • تعویض ADF دستگاه کپی Xerox

سرویس در محل دستگاه کپی WC5775 زیراکس

از آنجا که دستگاه کپی WC5775 زیراکس از نوع ایستاده و کنسولی است، همواره برای دریافت خدمات تعمیراتی و اجرای سرویس های دوره ای، حمل و جابه جایی آن بسیار مشکل است.

به همین دلیل است که سرویس در محل دستگاه کپی WC5775 زیراکس را راه اندازی نموده ایم تا کاربر عزیز دیگر هیچ نوع نگرانی و دغدغه ای برای دریافت خدمات تعمیرات دستگاه کپی زیراکس نداشته باشد؛ به کمک این سرویس، تمامی آنچه را که برای بهبودی دستگاه خود نیاز دارد، در محل مورد نظر خود دریافت کند و در عین حالی که در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کند، می تواند بر چگونگی تعمیر نیز نظارت داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی مهم نیست که شما کاربر کدام برند و کدام مدل از دستگاه های کپی موجود در بازار هستید. در این مرکز جامع تعمیرکاران و تکنسین هایی فعالیت دارند که هر کدام سال ها تجربه طولانی و طلایی در زمینه عیب یابی، ترمیم و تعمیر انواع دستگاه کپی دارند. اجزای درونی این دستگاه را به خوبی می شناسند و می دانند که هر بخش وظیفه اجرای چه نوع عملیاتی را بر عهده دارد.

به همین دلیل است که با مشاهده کمترین و کوچکترین ناکارآمدی در این دستگاه ریشه یابی و عیبی یابی دقیقی به عمل می آورند و سپس مسیر دقیق تعمیر را در پیش می گیرند. در این مرکز ابزار و تجهیزات تعمیر و عیب یابی همگی مدرن  و پیشرفته است. آرشیوی مجهز از لوازم جانبی اصل و اورجینال نیز فراهم است که مسیر تعویض را امن  و ایمن می سازد. می توانید با خیالی آسوده، مطمئن ترین خدمات را از مرکز تعمیرات دستگاه کپی دریافت کنید.

 نمایندگی زیراکس

کمپانی زیراکس در زمینه تولید طیف وسیعی از پرینترهای رنگی و سیاه و سفید، سیستم‌های چند منظوره، دستگاه‌های کپی عکس، چاپ دیجیتال فعالیت دارد. در نمایندگی مرکزی زیراکس تمامی محصولات این کمپانی را می توانید با ضمانت نامه رسمی و مهر و امضای شرکتی دریافت کنید. این نمایندگی نه تنها در زمینه فروش همه محصولات زیراکس فعالیت دارد، بلکه خدمات پس از فروش منحصر و ایده آلی نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است که با بهره مندی از آنها دیگر لازم نیست نگران موضوع خاصی باشد.

در تنها نمایندگی زیراکس در ایران اصل مشتری مداری به عنوان مهمترین و اصلی ترین قانون در نظر گرفته می شود. حقوق مشتری در هر شرایطی رعایت می شود و همه پرسنل تمام تلاش خود را می کنند تا هیچ کاربری ناراضی از این نمایندگی خارج نشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی زیراکس و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩