اشتراک گذاری

دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا

دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا از دستگاه های با کیفیت و با امکانات بالای کمپانی کونیکا مینولتا است. کاربری های بسیار زیادی دارد و می تواند نیاز های متنوعی را از کاربران مرتفع سازد. این مدل از دستگاه کپی کونیکا مینولتا را می توان دو منظوره استفاده کرد. یعنی هم توانایی کپی و چاپ سیاه و سفید را دارد و هم کپی رنگی. در سیستم کپی رنگی، از فناوری لیرزی استفاده می کند و تصویر به کمک سیستم لیزری پردازش می شود.

کمپانی کونیکا مینولتا با تولید دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C450 تمام تلاش خود را کرده است تا تمامی نقاط ضعفی که در سایر دستگاه شاهد آن بودیم، برطرف سازد. این مدل از دستگاه کپی کونیکا مینولتا از نمونه های مشابه خود کمی بزرگتر است. برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا از یک مرکز تخصصی کمک بگیرید.

دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا

تعمیر دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا

برای تعمیر دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا می توانید روی دانش و تخصص تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی کپی کونیکا مینولتا حساب کنید. این تعمیرکاران هر کدام در زمینه کاری خود از سال ها تجربه مرتبط و درخشان بهره مند هستند. اجزای الکتریکی و مکانیکی این دستگاه را به خوبی می شناسند و کارایی هر کدام را می دانند. به همین دلیل به راحتی می توانند عیب یابی دقیق و موشکافانه ای انجام دهند و مسیر تعمیر و ترمیم را به درستی انتخاب و اجرا کنند.

یونیت ظهور، یونیت ترانسفر، هیتر، اپتیک، یونیت شارژر  و یونیت تغذیه کاغذ تنها چند نمونه از لوازم و قطعات داخلی دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C450 است که یک تعمیرکار برای بررسی ایرادات و اختلالات آن باید شناخت درستی از این اجزا و سایر اجزای دستگاه کپی داشته باشد. یادآوری می کنیم که امکان سرویس و تعمیر دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا در محل مورد نظر شما نیز وجود دارد، تنها کافی است تمایل خود را برای استفاده از این سرویس به کارشناسان مربوطه اعلام کنید.

خدمات تعمیرگاه اختصاصی دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا

  • تنظیمات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا و تعویض برد های الکترونیکی
  • تمیز کاری و جنرال سرویس دستگاه کپی C450کونیکا مینولتا
  • تمیز کردن آیینه ها فتوکپی کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ( fusing unite ) دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C450
  • تعمیر و تعویض قطعات (imaging unite ) فتوکپی کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض قطعات کاست و بای پس کاغذ دستگاه کپی C450کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض قطعات تونر هاپر یا مخزن تونر
  • تعمیر و تعویض قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی
  • تعمیر و تعویض قطعات قسمت تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ
  • شارژ کاتریج دستگاه کپی کونیکا مینولتا با مواد مصرفی مرغوب و سازگار
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • تعویض پیکاپ رولر دستگاه کپی Konica Minolta مدل C450
  • انجام تنظیمات و تعمیرات مرتبط با بورد دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای انواع دستگاه کپی کونیکا مینولتا

 فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C450

اگر دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C450 را برای خرید انتخاب کرده اید، می توانید رو کمک های بی پایان نمایندگی مرکزی کونیکا مینولتا حساب کنید. در این نمایندگی نه تنها این مدل از دستگاه کپی کونیکا مینولتا فراهم است، بلکه باقی مدل ها را نیز می توانید از طریق این نمایندگی تهیه کنید. برای خرید دستگاه کپی C450کونیکا مینولتا می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی این مرکز کمک بگیرید و با در نظر گرفتن مهمترین فاکتور های خرید اقدام به خرید کنید. دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این سرویس مشاوره ای خاص و ویژه تنها با یک تماس تلفنی کوتاه امکان پذیر است.

نمایندگی کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا در زمینه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه‌گیری فعالیت می کند. در نمایندگی کونیکا مینولتا به راحتی می توانید همه محصولات در این نمایندگی را با بهره مندی از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی دریافت کنید. در این نمایندگی در کنار دریافت خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، می توانید از امکانات و تسهیلات انحصاری تنها نمایندگی Konica Minoltaدر ایران نیز بهره مند شوید.

با برخورداری از این امتیازات ویژه خرید خود را برای همیشه بیمه خواهید کرد و  تا همیشه خواهید توانست از خدمات پس از فروش ایده آل در زمینه تعمیرات کونیکا مینولتا بهره مند شوید. در نمایندگی کونیکا مینولتا اصل مشتری مداری به طور ویژه رعایت می شود. کارکنان این نمایندگی همواره تمامی حقوق کاربران را مغتنم می شمارند و برای جلب رضایت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. به همین دلیل است که نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا همواره انتخاب اول تمامی کاربران کونیکا مینولتا است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩