اشتراک گذاری

دوربین استریو ریکو

با توجه به عدم موفقیت را های پیشنهادی افراد برای جلوگیری از تصادفات و بی نتیجه بودن ان ها شرکت ریکو توانست از خلاقیت جدید خود یعنی دوربین استریو ریکو رو نمایی کند و به همگان ثابت کرد که چنین اقدامی ممکن است. ساخت دوربین استریو ریکو تحولی شگرف در خصوص راه هایی برای جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده ای ایجاد شد.  

فناوری طراحی شده در این دوربین به صورتی است که از سنسور های انعطاف پذیر بهره مند شده و قابلیت پردازش تصاویر به صورت سه بعدی را دارد. پردازش تصاویر به صورت سه بعدی امکان تشخیص کوچکترین ناهماهنگی ها در سطح جاده، سایر وسایل نقلیه ، ریل های قطار و … برای دوربین فراهم کرده و این تکنولوژی به صورتی عملی شده است که سنسور ها به محض تشخیص این ناهماهنگی ها راننده را از وجود آن آگاه کرده و به وسیله ی ارتباط مستقیمی که با فرمان خودرو دارند به راحتی ماشین را در برابر این ناهمواری ها کنترل می کند.

دوربین استریو ریکو

پردازش تصویر در دوربین استریو ریکو

همان طور که پیش تر اشاره کردیم ریکو در زمینه ی جلوگیری از تصادفات وفق شده و با طراحی دوربین استریو ریکو توجه همگان را به خود جلب کرد. انعطاف پذیری این دوربین سبب شده تا در صنعت خودرو بسیار مورد توجه قرار بگیرد. این تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است. 

دوربین استریو ریکو یک راه حل صنعتی برای تمامی دارندگان خودرو می باشد. تکنولوژی انعطاف پذیری تا کنون تنها به نام شرکت ریکو بوده و به طور خاص در انحصار این کمپانی می باشد. پردازش تصویر در این دوربین سه بعدی بوده و وظیفه ی آن تشخیص موانع قبل از رسیدن به آن ها می باشد. دوربین استریو ریکو با تشخیص فضای آزاد جاده امکان حرکت خودرو را فراهم می کند.

دوربین استریو ریکو چه قابلیت هایی دارد؟

به طور کلی  طراحی دوربین استریو ریکو برای جلوگیری از برخورد ماشین با موانع و هشدار برای وجود ریل قطار و سایر موارد به راننده صورت گرفته است. استفاده از دوربین استریو ریکو تا حد زیادی امنیت وسایل نقلیه را تضمین می کند. دوربین های استریو تا به امروز الگوریتم های اختلاف سطوح را با استفاده از تشخیص لبه نشان داده اند، بنابراین نمی توانستند به طور دقیق ناهماهنگی و بی نظمی های سطوح جاده را تشخیص دهند، اما در این دوربین با بهره مندی از سنسور های انعطاف پذیر امکان تشخیص کوچکترین ناهماهنگی ها در سطح جاده امکان پذیر شده است. 

بهره مندی از سرعت پردازش بالا و تکنولوژی زمینه ی ای شد برای تولید دوربین استریو ریکو. این راه حل صنعتی ریکو برای تشخیص موانع لازم است حجم بالایی از اطلاعات ورودی را پردازش کند. استفاده از این دوربین در خودرو ها میزان قابل توجهی از تصادفات را کاهش داده و از بروز حوادث جاده ای جلوگیری می کند. سنسور های انعطاف پذیر در دوربین استریو ریکو  تمامی موانع از جمله عابر پیاده، وسایل نقلیه دیگر، ریل های محافظ و حتی شرایط جاده ها و… تشخیص می دهد که به همین دلیل نقش موثری در کاهش و کنترل تصادفات دارد.

نمایندگی دوربین ریکو

نمایندگی دوربین ریکو به منظور رفاه بیشتر مشتریان انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ریکو را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رساند . بهره مندی نمایندگی ریکو از مشاوران مجرب نیز یکی دیگر از خدمات مفید در این نمایندگی به شمار می رود. مشتریان می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمامی اطلاعات تخصصی و فنی محصول مورد نظر خود را از مشاوران دریافت کنند. 

برخورداری از اطلاعات تخصصی و فنی دوربین ها به شما کمک میکند تا انتخابی متناسب با انتظار خود از دستگاه داشته باشید.  دیگر واحد های فعال در نمایندگی دوربین ریکو می توان به بخش تعمیرات ریکو اشاره کرد. تعمیرات  دوربین ریکو با بهره مندی از متخصصان حرفه ای و کارشناسان کارآزموده انواع عیوب دوربین های عکاسی و فیلمبرداری دوربین های ریکو را در مدت زمانی کوتاه برطرف می کند.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جدید و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩