اشتراک گذاری

سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل

واحد سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص خدماتی قابل توجه و مطابق با استانداردهای بین المللی را در محل مورد نظر شما ارائه می دهد. در سال های گذشته همواره این نوع از امکانات برای کاربر فراهم نبود، آنها مجبور بودند که دستگاه را برای اجرای تعمیرات به تعمیرگاه منتقل کنند.

اما هم اکنون واحد تعمیرات کیوسرا با داشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها، ۱۰۰% تعمیرات را درمحل انجام می دهد. تنها کافی ست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریع ترین زمان از خدمات ما بهره مند شوید.

واحد اختصاصی سرویس در محل کیوسرا تنها برای تامین رفاه حال کاربران و مشتریان عزیز راه اندازی شده است تا با بهره مندی از این سرویس ایده آل و جذاب، بسیاری از مشکلات رایج و حاشیه ای در ارتباط با تعمیر دستگاه کپی کیوسرا به خودی خود محو شود.

سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل

مزایای استفاده از سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل

شما کاربر گرامی با استفاده هوشمندانه از این سرویس دیگر نیازی به جابجایی دستگاه کپی و تحمل دردسرهای ناشی از حمل آن را ندارید؛ تنها با یک تماس و ثبت درخواست مبنی بر تمایل به استفاده از خدمات سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل، کارشناسان ما در محل مورد نظر شما حضور پیدا خواهند کرد و هر آنچه را که برای تعمیر دستگاه کپی شما لازم باشد، انجام خواهند داد.

سرویس و تعمیر تخصصی، شفافیت در خدمات و هزینه، انجام خدمات در زمان دلخواه شما، گارانتی خدمات و مشاوره و پشتیبانی تلفنی تنها بخش کوچکی از مزیت های استفاده از این سرویس است.

به علاوه شما می توانید با عضویت در سیستم سرویس دوره ای از خدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ای ناچیز سرویس، به صورت دوره ای از خراب شدن و همچنین آسیب های جدی به دستگاه کپی کیوسرا خود جلوگیری کنید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : چگونه گوشی را به دستگاه کپی وصل کنیم؟

خدمات سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل

مرکز سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل، تخصصی ترین مرجع ارائه دهنده تعمیرات کپی کیوسرا است که در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، این واحد را با  کمک تیمی از با تجربه ترین متخصصین تعمیر کپی کیوسرا راه اندازی کرده است. این واحد با بهره گیری از تجربه کاری خود در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، همه تعمیرات سخت افزاری کپی کیوسرا را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

 خدمات سرویس در محل کیوسرا در حقیقت به دو بخش کلی تقسیم می شود؛ نصب و راه اندازی دستگاه کپی کیوسرا و تعمیر و رفع ایراد دستگاه کپی کیوسرا. فنی کاران ما در بخش نصب و راه اندازی کپی کیوسرا پس از راه اندازی دستگاه، با نصب درایورها و انجام تنظیمات لازم، پرینتر را به موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ مورد نظرتان وصل می کنند. نصب وایرلس یا بی سیم با توجه به پشتیبانی دستگاه انجام می شود.

تعمیر قطعات دستگاه کپی کیوسرا

در بخش تعمیر و ترمیم دستگاه کپی کیوسرا هرگونه ایراد فنی اعم از چاپ بی کیفیت و مخدوش، نگرفتن پرینت یا پرینت سفید، گیر کردن کاغذ در دستگاه، روشن نشدن پرینتر و … با تعمیر یا تعویض قطعات در محل شما مرتفع خواهد شد.

همواره اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است، زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاه دچار صدمات جبران ناپذیری خواهد شد. واحد سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل با در نظرگرفتن این دغدغه کاربران تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی و شرکتی انجام می دهد. تعهد  این مرکز پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید و برای جلب اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده تضمین می شوند.

خدمات واحد سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل

  • رفع عیب پاور و فورمتر
  • رفع مشکل صدای نامتعارف
  • سرویس دستگاه کپی کیوسرا
  • تامین قطعات یدکی چاپگر
  • استفاده از قطعات یدکی اصلی
  • سرعت در ارائه خدمات به مشتریان در واحد سرویس دستگاه کپی کیوسرا در محل
  • رفع عیب کیفیت چاپ
  • شارژ کارتریج دستگاه کپی کیوسرا
  • رفع عیب فیوزینگ فیلم کپی کیوسرا
  • رفع عیب کاغذ کش دستگاه کپی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

مرکز نمایندگی کیوسرا در ایران درگاه امن و مورد اطمینانی است که همواره نقطه اتکای کاربران این کمپانی بوده است. این مرکز با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیوسرا، به کاربران کمک می کند تا با توجه به فاکتورهای ویژه و شرایط اختصاصی خود، بهترین تصمیم را بگیرند و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند. خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کیوسرا مطالعه نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩