اشتراک گذاری

شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو

شارژ کاتریج دستگاه کپی تقریبا یکی از ضروری ترین موارد ممکن در ماشین های اداری است. کارتریج در دستگاه کپی وسیله ای است که در تعیین رنگ و کیفیت تصاویر و اسناد کپی تاثیر مستقیم دارد. در صورتی که کیفیت کپی دچار افت ملموسی گردد، هشدار دهنده اتمام کارتریج و فرا رسیدن زمان شارژ آن است. البته باید دقت داشت که اختلال در کارتریج نیز اهمیت زیادی دارد که ممکن است باعث تعمیر یا تعویض این قطعه گردد.

شارژ کارتریج کپی ریکو

شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو چه زمانی باید انجام گیرد؟

اگر کاربر دستگاه کپی در منزل یا محل کار خود باشید حتما اطلاع دارید که تمامی دستگاه های کپی پیش از اتمام کارتریج پیغامی مبنی بر وضعیت موجود به نمایش می گذارند. این پیغام نشان دهنده این است که زمان شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو فرا رسیده است. در محل های پرکاربرد پیغام هشدار از دستگاه کپی بسیار جدی گرفته می شود و ممکن است شارژ کارتریج در این مکان ها در عرض چند ساعت انجام گیرد. چرا که امکان دارد بسیاری از کارها به دلیل اتمام شارژ کارتریج متوقف شود.

اما این امر در منزل و یا مکان هایی که دستگاه کپی به ندرت و برای فعالیت های خاص استفاده می شود، ممکن است تا زمانی که به آن نیاز نباشد، جدی گرفته نشود و کارتریج شارژ نگردد. در هر حالت بهترین راه شارژ کارتریج بلافاصله بعد از دریافت پیام هشدار است. زیرا عدم شارژ کارتریج ممکن است عواقب دیگری را به همراه داشته باشد. همچنین شاید برای کاربران مهم باشد که تا زمان عدم افت کیفیت در چاپ یا کپی نیازی به شارژ کارتریج وجود ندارد.

به چه نکاتی قبل از شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو باید دقت کرد؟

برای اقدام به شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو ، ابتدا باید به نحوه صحیح باز و بسته کردن این قطعه آشنا بود. همچنین داشتن تجهیزات تخصصی و ابزارآلات مرتبط با این کار امری ضروری است. افرادی که اقدام به شارژ کارتریج می کنند باید از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند.

هر گونه اقدام نامناسب و ناصحیح در زمان شارژ کارتریج ممکن است موجب خرابی آن شده و تعمیر یا تعویض کارتریج را به بار آورد. کارتریج دستگاه های کپی کوچکتر نیز کمی حساس تر از مدل های بزرگ آن است. علاوه بر این موارد میزان شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو را باید دانست تا به اندازه شارژ شود. زیرا شارژ کم یا بیش از حد آن خود مشمول عواقب و اختلالاتی است.

اولویت با شارژ کارتریج است یا تعویض آن؟

تفاوتی که بین شارژ کارتریج و تعویض آن وجود دارد این است که در شارژ کارتریج حدود ۸۰ درصد از کیفیت کپی مورد انتظار از یک کارتریج نو باز می گردد ولی در تعویض کارتریج مسلما شما با ید کارتریج جدید روبرو هستید که کیفیت کامل کپی را در خود جای داده است. همچنین شارژ کارتریج مستلزم هزینه زیادی نیست اما تعویض آن ممکن است هزینه بالایی را برای شما به بار آورد. اگر کاربر دستگاه کپی هستید و این سیستم یکی از پرکاربردترین سیستم های منزل یا محل کارتان به شمار می رود، دقت داشته باشید شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو بهتر از تعویض آن با یک نسخه اورجینال است.

شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو به چه میزان باید صورت گیرد؟

در تعییمن میزان شارژ کاتریج دو مسئله حائز اهمیت است. اول کیفیت تونر کارتریج و دوم ظرفیت کپی دستگاه بر حسب تعداد برگ کپی. از آنجایی که تونر در کیفیت های مختلفی ارائه می گردد، مطمئنا سنگینی یا سبکی آن و یا درجه یک یا دو بودن آن برای شارژ کارتریج بسیار مهم است.

علاوه بر این هر دستگاه کپی به میزان خاصی برگ می تواند کپی کند. بنابر این باید از تعداد برگ های کپی دستگاه کپی خود را اطلاع داشته باشید تا با اتمام میزان مصرف دستگاه تان نسبت به خدمات کارتریج اقدام نمایید.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو یکی از مراکز معتبر در ارائه خدمات فروش و پس از فروش این برند تولید کننده ماشین های اداری است. در این مرکز دو بخش مشغول فعالیت هستند: بخش فروش که فروش کلیه محصولات ریکو را در جدیدترین مدل ها بر عهده دارد و بخش خدمات پس از فروش که از محصولات خریداری شده شما در برند ریکو حمایت می نماید. کارشناسان این مرکز در هر دو قسمت ارائه دهنده مشاوره های کامل در خصوص خدمات عرضه شده می باشند.

مرکز تعمیرات ریکو

در مرکز تعمیرات ریکو تیمی از زبده ترین تکنسین ها به همراه توانمند ترین کارشناسان مشاور حضور دارند. این مرکز برای فعالیت های خود از با کیفیت ترین و مدرن ترین ابزار آلات و تجهیزات بهره می برد. تعمیر، ترمیم، بازسازی، تعویض قطعات آسیب دیده با قطعات اورجینال از جمله خدمات عرضه شده در این مرکز می باشد. تامین رفاه حال مشتریان و مراجعین اولین گام برای افراد این مجموعه است. مرکز تعمیرات ریکو خدمات خود را برای کلیه محصولات این برند و در انواع مدل ها ارائه می دهد.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مفید حوزه فناوری های جدید را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩