اشتراک گذاری

شارژ کارتریج کیوسرا

شارژ کارتریج کیوسرا به عنوان یکی از موضوعات پر طرفدار، در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. پیش از هر چیز، به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم که کلیه ی مراحل و اقدامات لازم برای شارژ کارتریج پرینتر و کارتریج تونر کپی ، در نمایندگی کیوسرا انجام می گردد.

انجام این کار، به عهده ی کارشناسانی است که از تجربه و مهارت کافی برخوردار بوده و از حساسیت های انواع کارتریج، آگاهی دارند. با ما همراه باشید تا با جزئیات و نکات اساسی شارژ کارتریج کیوسرا بیشتر آشنا شوید.

شارژ کارتریج کیوسرا

شارژ انواع کارتریج کیوسرا

شارژ کارتریج کیوسرا و اقدامات مربوط به آن، شامل تنها یک مدل کارتریج نمی شود. همانطور که اطلاع دارید، به فراخور مدل و نوع کاربری دستگاه، کارتریج های آنها نیز متفاوت بوده و البته مواد آنها نیز فرق می کند. کارتریج های لیزری، با انواع جوهرافشان تفاوت های بسیاری داشته و مقوله ی شارژ آنها، دارای حساسیت های به خصوصی می باشد.

همچنین باید متذکر شویم که علاوه بر پرینتر، دستگاه های کپی نیز دارای کارتریج بوده که از آنها با عنوان کارتریج تونر یاد می شود. همکاران ما، به سبب گذارندن دوره های تخصصی، قادر به انجام مراحل شارژ انواع کارتریج برای هریک از این دستگاه ها بوده و ضمن استفاده از مواد درجه یک، خدمات با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهند.

شارژ کارتریج کیوسرا برای پرینتر

همانطور که اشاره کردیم، پرینتر یکی از محصولاتی است که فرآیند چاپ را با کمک کارتریج و مواد داخل آن انجام می دهد. کارتریج های به کار رفته در این محصول، یا لیزری هستند و یا از نوع جوهرافشان می باشند. در زیر، به بررسی شارژ کارتریج پرینتر کیوسرا در هر دو مدل می پردازیم:

شارژ کارتریج لیزری کیوسرا

پرینترهای لیزری، برای انجام عملیات چاپ، نیاز به پودری دارند که درون کارتریج نگهداری شده و از این طریق، روی برگه پاشیده و تثبیت می گردند. این پودر، از عناصری تشکیل شده که به دلیل وزن بسیار کم، می توانند به راحتی وارد ریه انسان شده و مضرات قابل توجهی را به وجود آورند.

برای جلوگیری از بروز مشلات ناشی از این مساله، توصیه می شود کاربران عادی اقدام به این کار نکرده و شارژ کارتریج لیزری کیوسرای خود را به مراکز مربوطه بسپارند.

همچنین با توجه به اینکه شارژ این نوع کارتریج نیاز به برداشتن درام دستگاه دارد، دقت و مهارت بسیاری برای انجام این کار نیاز است. اگر کوچکترین آسیبی به درام وارد شود، دستگاه دچار نقص شده و دردسرهایی را برای کاربر در پی خواهد داشت. از این رو عملیات شارژ کارتریج کیوسرا در این مورد، باید حتما توسط افراد ماهر در این زمینه انجام گردد.

شارژ کارتریج جوهرافشان کیوسرا

یکی دیگر از انواع کارتریج، در پرینترهای جوهرافشان قرار دارد. این مدل، به دلیل استفاده از جوهر در عملیات پرینت، خطرات نمونه های لیزری را نداشته و حود شما نیز می توانید نسبت به شارژ کارتریج آن اقدام نمایید.

اگر تصمیم به شارژ کارتریج جوهرافشان کیوسرای خود گرفتید، هواگیری این قطعه در پایان کار را فراموش نکنید. حتما پس از پایان تزریق جوهر، چند ساعت از کارتریج هیچ استفاده ای نکرده و با استفاده از یک سرنگ، از عدم وجود هوا در کارتریج مطمئن شوید.

لازم است بدانید که در صورت وجود هوا، عملیات شارژ کارتریج کیوسرا به صورت اشتباه انجام شده و می تواند زمینه ساز مشکلات جدی در پرینتر شما باشد.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تنظیم سرعت چاپ در پرینتر

شارژ کارتریج کیوسرا برای دستگاه کپی

شارژ کارتریج کیوسرا، شامل دستگاه کپی نیز می شود. همکاری یونیت کارتریج، کارتریج تونر و تونر در دستگاه کپی، موجب طی فرآیند کپی در این دستگاه می شود. کارتریج تونر، درون یونیت کارتریج قرار گرفته و تونر مصرفی دستگاه را در خود جای داده است.

اگرچه این قطعه قابلیت تعویض را نیز دارد، اما به دلیل هزینه ی بالا، شارژ آن مقرون به صرفه تر و رایج تر می باشد. بنابراین منظور از شارژ کارتریج دستگاه کپی، در واقع همان شارژ کارتریج تونر است. ذکر این نکته لازم است که برای شارژ این قطعه در فرآیند شارژ کارتریج کیوسرا، باید حتما از تونر با کیفیت و درجه یک و البته سازگار با مدل دستگاه استفاده شود.

تونر بی کیفیت می تواند منجر به بروز تونر ریزی در کارتریج شده و به تبع آن، بخش های دیگر دستگاه کپی را نیز با نواقص جدی مواجه سازد.

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران اقدامات گسترده ای را در حوزه ی فروش و تعمیر محصولات این کمپانی ارائه می دهد. در زمینه ی فروش، این نمایندگی فروشگاه هایی را راه اندازی کرده است که در آنها جدیدترین محصولات کیوسرا به صورت اورجینال عرضه می گردد.

در این مراکز همچنین کارشناسانی حضور دارند که مشتریان را در خرید همراهی می کنند. اشراف و تسلط این کارشناسان بر قطعات و مشخصات فنی موجب شده که اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. تلاش کارکنان نمایندگی کیوسرا در جلب رضایت کاربران، این مرکز را به محلی قابل اعتماد برای آنها تبدیل کرده است.

نمایندگی کیوسرا

واحد تعمیرات کیوسرا

برای برطرف شدن نقایص محصولات کیوسرا خود به صورت تخصصی، می توانید به واحدهای تعمیرات کیوسرا مراجعه نمایید. این واحدها توسط مدیریت نمایندگی و با هدف فراهم ساختن آسایش کاربران ایجاد شده اند.

هر کدام از تولیدات کمپانی کیوسرا، در یکی از این واحدها بررسی و تعمیر می شوند. برای انجام هرچه حرفه ای تر فرایند تعمیر، این واحدها به پیشرفته ترین ابزارآلات و دستگاه های این حوزه مجهز شده اند. تکنسین ها در واحدهای تعمیرات کیوسرا با بهره گیری از این ابزار، اقدام به ترمیم محصول شما در بالاترین سطح کیفی می نمایند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩