اشتراک گذاری

فروش دستگاه کپی

فروش دستگاه کپی در انواع مدل ها و برند ها در نمایندگی رسمی دستگاه کپی انجام می شود. مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات لازم برای خریداران را به هنگام فروش دستگاه کپی در اختیار کاربران قرار می دهند. در زمان مراجعه به مراکز مجاز فروش دستگاه کپی لازم است چندین نکته را در نظر داشته باشید.

توجه به سرعت و دقت چاپ یکی از اصلی ترین مواردی است که مورد نیاز اغلب کاربران می باشد. همچنین ظرفیت سینی دستگاه کپی نیز متناسب با نیاز کاربر باید در نظر گرفته شود. بد نیست بدانید خرید دستگاه کپی های تقلبی متناسب با هزینه ی کمتری که برای آن پرداخت می کنید، کارایی کمتری نسبت به مدل های اورجینال خود دارند، علاوه بر آن، دستگاه کپی های تقلبی زودتر دچار آسیب دیدگی می شوند.

اگر به هر دلیل دستگاه شما دچار اختلال و عدم عملکرد صحیح شد، برای تعمیرات دستگاه کپی لازم است به مرکز رسمی تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.  در ادامه ی این مطلب به بررسی خدمات پس از فروش دستگاه کپی و معرفی مراکز مجاز فروش دستگاه کپی می پردازیم.

فروش دستگاه کپی

مراکز مجاز فروش دستگاه کپی

خرید دستگاه کپی از مراکز مجاز فروش دستگاه کپی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که این مراکز تمام محصولات را به صورت اورجینال عرضه می کنند، ضمن آنکه به هنگام خرید از مراکز مجاز کارت گارانتی معتبر نیز به شما ارائه خواهد شد. تمام خدمات ذکر شده در ضمانت نامه دستگاه کپی تنها با مراجعه به مراکز رسمی و مجاز فروش دستگاه کپی قابل دریافت می باشند.

کاربران می توانند در صورت مشاهده ی هرگونه خرابی در دستگاه کپی به مراکز معتبر و رسمی فروش دستگاه کپی مراجعه کنند و از خدمات آن بهره مند شوند. لازم به ذکر است که هرگونه خرید از مراکز غیر رسمی مشکلات بسیاری را برای کاربران ایجاد خواهد کرد، زیرا دستگاه های عرضه شده در این مراکز اصل نبوده و فاقد گارانتی می باشند.

همچنین اگر کارتی تحت عنوان ضمانت نامه به مشتریان ارائه شود، قابل استفاده نخواهد بود. به همین دلیل مراجعه به مراکز مجاز فروش دستگاه کپی از مهم ترین اقداماتی است که مشتریان برای خرید دستگاه کپی انجام می دهند.

لینک های مفید

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

خدمات پس از فروش دستگاه کپی

خدمات پس از فروش برای دستگاه کپی شامل بخش های مختلفی است و تمام مشکلات این دستگاه را در بر می گیرد. دستگاه های کپی به دلیل نحوه ی کارکرد یکسان دچار مشکلاتی شبیه به هم می شوند. یکی از رایج ترین مشکلات دستگاه کپی اتمام تونر دستگاه می باشد که باعث متوقف شدن عملیات چاپ می شود. تونر ماده ی سیاه رنگی است به شکل پودر که رنگ چاپ شده در روی برگه از آن حاصل می شود.

یکی از خدمات پس از فروش دستگاه کپی شارژ کارتریج با تونر می باشد. خدمات دیگر ارائه شده در این نمایندگی که در گروه خدمات پس از فروش دستگاه کپی قرار می گیرند شامل تعمیر و تعویض کارتریج، تعمیرات و تعویض درام دستگاه کپی، تعمیر و تعویض کاغذکش ورودی/ میانی/ خروجی، ترمیم و تعویض یونیت شارژ، تعمیر و تعویض هیتر، تعمیرات و تعویض یونیت ظهور/ ترانسفر/ تغذیه کاغذ و… می باشد.

تمامی این خدمات توسط برترین متخصصان در واحد تعمیرات دستگاه کپی انجام می شود. تعویض تمامی قطعات دستگاه کپی در این واحد امکان پذیر است و تمام قطعات فرسوده و مستهلک با نمونه های اصلی خود جایگزین خواهند شد.

تعمیرات دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی به دلیلی پیچیدگی های این دستگاه لازم است توسط کارشناسان و مهندسان مجرب انجام شود. تلاش واحد تعمیرات دستگاه کپی بر تعمیر و ترمیم قطعات است، اما در برخی موارد فرسودگی و خرابی قطعات تا حدی پیش رفته است که امکان اعمال تعمیرات برای آن ها وجود ندارد در نتیجه لازم است آن قطعه تعویض شود.

تعویض قطعه نیز لازم است توسط تکنسین حرفه ای انجام شود، زیرا اگر به هنگام این کار آسیبی به سایر قطعات دستگاه کپی وارد شود جبران ناپذیر خواهد بود و هزینه  های بسیاری را برای کاربر به دنبال خواهد داشت. تمام قطعات تعویض شده در این واحد با مدل های اورجینال همان قطعات جایگزین می شوند. واحد تعمیر دستگاه کپی با دسترسی به انواع ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند تمام خدمات مورد نیاز کاربران در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی ارائه کند.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی تمام آنچه که مورد نیاز کاربران و خریداران دستگاه کپی است را فراهم کرده است. خدمات ارائه شده در این نمایندگی رسمی شامل فروش دستگاه کپی در مدل های مختلف و تعمیرات آن ها به صورت تخصصی می باشد. نمایندگی دستگاه کپی با هدف جلب رضایت مشتریان تمام نیروهای متخصص را گرد هم آورده و با تشکیل تیمی مجرب آماده ی خدمات رسانی به تمام مشتریان می باشد.

جدیدترین مدل های دستگاه کپی در انواع برند های گوناگون در تنها نمایندگی مجاز دستگاه کپی به فروش می رسد. تمام محصولات موجود در نمایندگی دستگاه کپی دارای کارت گارانتی معتبر می باشند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩