اشتراک گذاری

لامپ و عدسی کپی ricoh

لامپ و عدسی کپی ricoh وظیفه آزاد سازی الکترون ها از اتم های هادی نور را بر عهده دارد. از اجزای داخلی و مهم دستگاه کپی ricoh است و وجود آن برای تکمیل فرایند کپی لازم و ضروری است. در روند کپی، لامپ و عدسی ricoh منبع نور را برای رها سازی الکترون ها تامین می کند. کارایی عدسی در دستگاه کپی همانند کارایی این قطعه در دوربین فیلمبرداری است.  عدسی کپی ricoh یک کپی از تصویر را در محل خاصی متمرکز می کند.

لامپ و عدسی کپی ricoh

لامپ و عدسی کپی ricoh چگونه کار می کند؟

لامپ و عدسی کپی ricoh طول موج های بسیاری را تولید می کند که اکثرا طیف مرئی نور را دارند و انرژی مورد نیاز برای تکمیل فرایند کپی را تامین می کنند. در میان همه طیف های موجود، طیف سبز و آبی این قابلیت را دارند که مواد هادی نور را فعال کنند. با روشن شدن لامپ و عدسی کپی ricoh ، لامپ از سمتی به سمت دیگر حرکت می کند و در نتیجه نواری از کاغذ را در هر مرتبه روشن می کند.

آینه ای که به لامپِ درون دستگاه کپی ricoh متصل است، نور منعکس شده را از درون عدسی ها به سمت درامِ در حال گردش در بخش پایین دستگاه کپی هدایت می کند. بدیهی است که در چرخه کپی و چاپ یک سند، نبود لامپ و عدسی به طور کلی این مسیر را فلج می کند؛ به همین دلیل است که تعمیر لامپ و عدسی کپی ricoh از اهمیت بالایی برخوردار است.

لامپ و عدسی ریکو چه ساختاری دارد؟

لامپ و عدسی کپی ricoh ، نور مورد نیاز برای انجام چاپ را تامین می کنند. ؛ به دلیل مضر بودن نور یو وی برای چشم و پوست، از لامپ نئون یا نور مهتابی برای تاباندن نور بر روی متن اصلی استفاده می شود؛ هر چند که یو وی نیروی بیشتری را می تواند برای لامپ و عدسی کپی کانن تامین کند، اما از لحاظ زیست محیطی گزینه مناسبی نیست.

تعمیر لامپ و عدسی کپی ricoh

با شروع کار دستگاه کپی ricoh ، لامپ درون دستگاه نیز کار خود را آغاز می کند و از یک سمت به سمت دیگر می رود؛ در نتیجه یک نوار از کاغذ را در هر بار روشن می کند.  آینه ای که به لامپ متصل است، نور منعکس شده را از درون لنزها به سمت درامِ در حال گردش در بخش پایینی هدایت می کند و هر آنچه که برای تکمیل فرآیند کپی و چاپ لازم است، توسط دستگاه انجام می شود. خرابی لامپ و عدسی ricoh به طور کلی این فرایند را مختل و منحل می کند. به همین دلیل برای تعمیر لامپ و عدسی کپی ricoh لازم است از یک مرکز متخصص و معتبر کمک بگیرید.

تعمیر دستگاه کپی ricoh

دستگاه کپی ricoh از محصولات معروف و شناخته شده کمپانی ricoh است که در مدل های مختلف و متنوع و با کارایی های گوناگون تولید و عرضه می شود. این دستگاه در ادارات و سازمان های مختلفی کاربرد دارد. به دلیل استهلاک بسیار بالایی که متحمل می شود، همواره نیاز به ترمیم، تعمیر، سرویس، تعویض قطعه  و تهیه  مواد مصرفی دارد.

در واحد اختصاصی تعمیرات کپی ریکو می توانید همه خدمات مربوط به این حوزه ها را با بالاترین و امن ترین کیفیت دریافت کنید.

واحد های تعمیرات ricoh

شرکت ریکو، تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است که در درجه اول، به تولید انواع دوربین ها و تجهیزات اداری؛ از قبیل پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی و دورنگارها، می‌پردازد. در واحد های تعمیرات ricoh هر یک از تولیدات این کمپانی در تعمیرگاه اختصاصی و مربوطه عیب یابی، تعمیر و ترمیم می شود.

در هر یک از این واحد ها دستگاه های عیب یابی و تعمیر و ترمیم مدرن و پیشرفته وجود دارد که مسیر را برای تکنسین ها و تعمیرکاران هموار می سازند. کارشناسان ما در همه واحد های تعمیرات ریکو آرشیوی مجهز از قطعات جانبی را در اختیار دارند که در هنگام تعویض قطعه با اطمینان کامل از این آرشیو استفاده می کنند و با بالاترین امنیت کیفیت دستگاه را باز می گردانند.

نمایندگی ricoh

تنها نمایندگی رسمی ricoh در ایران افتخار دارد در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به عنوان مرجع معتبر و اصلی کمپانی ricoh تمام خدمات مربوط به  این دو حوزه را حمایت و پشتیبانی کند. در این نمایندگی مرکزی می توانید با برخورداری از امکانات و تسهیلاتی متنوع و  مفید خریدی ایده آل داشته باشید.

نمایندگی ریکو با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان و حرفه ای قبل از اینکه کاربر اقدام به خرید کند، او را از همه ویژگی های محصول مورد نظر مطلع می سازد و کمک می کند با در نظر گرفتن فاکتور های اساسی در خرید بهترین گزینه را انتخاب و تهیه کند.

بدین ترتیب کاربران فرصت مقایسه محصول مورد نظر را با محصولات مشابه در سایر برند ها خواهند داشت و در نهایت بر اساس، نیاز و سلیقه و بودجه اقدام به خرید می کنند. دریافت اطلاعات بیشتر از سایر تسهیلات ویژه نمایندگی مرکزی ricoh از طریق تماس امکان پذیر است.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ricoh را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩