اشتراک گذاری

موبایل Torque X01 کیوسرا معرفی شد

موبایل Torque X01 کیوسرا به تازگی توسط کمپانی ژاپنی کیوسرا معرفی شد. این شرکت جدیدا به ساخت و عرضه موبایل های خاص روی آورده است. پس از معرفی این گوشی تاشو ، طرفداران موبایل های مقاوم از موبایل Torque X01 کیوسرا استقبال فراوانی کرده اند.

از ویژگی های بارز این موبایل کسب گواهی نظامی MIL-STD-810G طبق استاندارهای وزارت دفاع ایالات متحده میباشد. برای دریافت این گواهی موبایل های مورد آزمایش باید از ۱۸ تست مقاومت سربلند بیرون آیند. موبایل Torque X01 کیوسرا علاوه بر گذراندن این مراحل ، تست مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز دریافت کرده است.

موبایل Torque X01 کیوسرا

ویژگی های موبایل Torque X01 کیوسرا

بدلیل تمرکز کیوسرا روی مقاومت و دوام این مدل گوشی، شاهد سخت افزار قدرتمندی داخل آن نیستیم. نمایشگری ۳٫۴ اینچی با رزولوشن ۸۵۴x480 پیسکل و پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۱ گیگاهرتزی سخت افزار اصلی آن را تشکیل داده اند. همجنین میتوان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فیلم برداری با کیفیت اچ دی در موبایل Torque X01 کیوسرا اشاره کرد. در این گوشی قادرید تا حداکثر ۳۲ گیگابایت اطلاعات ذخیره کنید. از دیگر قابلیت های این موبایل میتوان به دارا بودن ارتباط وای فای اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های برجسته موبایل Torque X01 کیوسرا حسگرهای تشخیص آب و هوا، فشارسنج، دماسنج و… میباشد. این حسگرها با استفاده از اپلیکیشن های نصب شده روی دستگاه قابلیت نمایش این خصوصیات به کاربر را نیز دارا میباشند. نمایشگر لمسی این مدل از موبایل های کیوسرا با دستکش نیز بخوبی عمل میکند. این گوشی در رنگ های نقره ای و قرمز عرضه میشود.

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ، واحد های تعمیرات کیوسرا را به صورت مجزا راه اندازی کرده است. از این رو کاربران آینده موبایل Torque X01 کیوسرا برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند. کادر فنی این مرکز ابتدا به آنالیز جزء به جزء دستگاه می پردازند سپس بهترین گزینه برای تعمیر و بازیابی را برمی گزینند. بدیهی است این امر موجب به صفر رسیدن احتمال خطا هنگام تعمیر می گردد. لازم به ذکر است، هزینه تعمیر مطابق با نرخنامه مصوب از مشتریان محترم اخذ می گردد.

کارگاه های فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن ودرجه یک می باشد . تکنسین های مرکز تعمیرات کیوسرا با تکیه بر مهارت و دانش روز خود و بکارگیری تکنولوژی نوین پروسه ی تعمیر را انجام می دهند. همین امر موجب می گردد دست مراکز تعمیر غیرمجاز از فعالیت کوتاه شود .

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩