اشتراک گذاری

نمایندگی ریکو در کرج

نمایندگی ریکو در کرج یک واحد رسمی و استاندارد است که همه تلاش خود را برای ارائه خدمات در زمینه همه محصولات ریکو می کند. کمپانی ریکو یک شرکت فعال در صنایع مختلفی از حوزه الکترونیک است. انواع و اقسام لوازم خانگی، ماشین های اداری، کالاهای هوشمند و لوازم صوتی و تصویری، حوزه های اصلی فعالیت کمپانی ریکو است که هر کدام زیر مجموعه های بسیار گسترده و متنوعی دارند.

به کمک نمایندگی ریکو در کرج می توانید بهترین و امن ترین خدمات را در حوزه فروش و پس از فروش کمپانی ریکو به دست آورید. در این نمایندگی رسمی و استاندارد انبوهی از خدمات و تسهیلات متنوع و متمایز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که تضمین کننده سلامت و کیفیت اصل کالا خواهد بود.

به کمک این نمایندگی مجاز در کرج دیگر لازم نیست برای دریافت خدمات در زمینه هر یک از تولیدات کمپانی ریکو، مسیر تهران- کرج را طی کنید؛ بلکه با یک تماس کوتاه خواهید توانست از بهترین خدمات و تسهیلات در نزدیکی محل زندگی خود بهره مند شوید.

نمایندگی ریکو در کرج

واحد فروش نمایندگی ریکو در کرج

” فروش” مهمترین و اساسی ترین هدف نمایندگی ریکو در کرج است. واقعیت این است که بدون فروش عملا باقی خدمات معنایی نخواهد داشت. در این نمایندگی مجاز ریکو می توانید به کمک خدمات مشاوره ای تخصصی و رایگان درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات جامع و مفیدی به دست آورید.

با مقایسه آن محصول با نمونه های مشابه در سایر برند های از نقاط ضعف و قدرت آن آگاه شوید و با در نظر گرفتن فاکتور های مهم و اساسی در خرید، اقدام به خرید هر یک از محصولات ریکو کنید. مشاوران ما همواره توصیه می کنند که برای خرید باید نوع نیاز، بودجه و سلیقه خود را در نظر بگیرید. تنها در این صورت است که انتخابی درست و دقیق خواهید داشت.

واحد تعمیرات نمایندگی ریکو در کرج

اگر هم اکنون کاربر یکی از محصولات ریکو هستید و با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، اصلا جای نگرانی نیست. به راحتی می توانید با نمایندگی ریکو در کرج تماس بگیرید و از خدماتی متنوع و گسترده بهر مند شوید. هر یک از واحدهای تعمیراتی در نمایندگی ریکو به طور جداگانه و مستقل فعالیت می کنند. ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته در نمایندگی مجاز ریکو در کرج فراهم است.

تعمیر کاران و متخصصان در هر یک از این واحد ها سال های طولانی تجربه طلایی و درخشان در زمینه کاری خود دارند و به راحتی می توانند همه خدمات حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر را حمایت و پشتیبانی کنند. آرشیوی مجهز و قوی از قطعات جانبی نیز در نمایندگی ریکو در کرج فراهم است.

تعمیرکاران و تکنسین های مربوطه به کمک این آرشیو می توانند با امنیت خاطر خدمات حوزه تعویض را نیز ساپورت کنند. در هر صورت اطمینان می دهیم که در هر یک از واحد های تعمیرات ریکو خدماتی اصل و با کیفیت ارائه می شود که همگی همراه با گارانتی کتبی و رسمی است.

شماره های تماس نمایندگی ریکو در کرج

برای تماس با نمایندگی ریکو در کرج  می توانید شماره های این نمایندگی را از وبسایت رسمی آن بیابید و تماس بگیرید. دریافت جزئیات بیشتر درباره طرح های گوناگون و امکانات و تسهیلات این نمایندگی از طریق تماس امکان پذیر است.

ساعات کاری نمایندگی رسمی ریکو در کرج شنبه تا چهار شنبه ۸ الی ۲۱، پنج شنبه ها ۸ الی ۱۸ و ایام تعطیل ۹ الی ۱۵ است. به علاوه با مراجعه به وبسایت رسمی نمایندگی مجاز ریکو در کرج این امکان را دارید که اخبار و اطلاعات و سوالات متداول سایر کاربران را نیز مطالعه کنید و از تازه های کمپانی ریکو مطلع شوید.

سرویس در محل نمایندگی ریکو در کرج

پس از بررسی های بسیار به این نتیجه رسیده ایم که برای بسیاری از کاربران مراجعه به نمایندگی ریکو در کرج کمی سخت و پر دغدغه است. این دسته از کاربران هنگامی که با اختلال و ایرادی در دستگاه خود مواجه می شوند، به دلایل مختلف فرصت مراجعه حضوری به واحد تعمیرات و  واحد خدمات پس از فروش نمایندگی ریکو در کرج را ندارند؛ به همین دلیل سرویس در محل نمایندگی مرکزی ریکو در کرج را راه اندازی کردیم تا دیگر هیچ کاربری دغدغه و نگرانی دریافت خدمات را نداشته باشد و در اسرع وقت، بدون حمل و جابه جایی دستگاه و با صرف هزینه های کمتر، خدماتی با کیفیت و اصل را دریافت کند.

لطفا هنگام تماس با نمایندگی ریکو در کرج درخواست خود را مبنی بر تمایل استفاده از خدمات سرویس در محل، ثبت کنید و منتظر بمانید تا همکاران ما با هماهنگی شما در محل مورد نظر حضور یابند و مشکل شما را برطرف کنند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩