اشتراک گذاری

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا ، ضمن بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیراتی، ارائه دهنده ی خدمات ترمیمی انواع دستگاه کپی به کاربران عزیز می باشد. تعمیرکاران فعال در این مجموعه، با دقت و حساسیت ویژه ای، از میان حرفه ای ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری انتخاب شده اند. دانش فنی، مهارت و تجربه بالای این افراد در کنار استفاده از تجهیزات جدید و کارآمد، موجب شده که خدمات نمایندگی مذکور در سطح بالایی از تخصص قرار داشته باشد. انواع مدل های دستگاه کپی کونیکا در این مرکز که تحت نظارت نمایندگی کونیکا مینولتا مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند، تعمیر و ترمیم می گردد.

گفتنی است این نمایندگی، در زمینه ی فروش انواع دستگاه های کپی کونیکا و قطعات جانبی نیز فعالیت داشته و سرویس های با کیفیت و البته با اصالتی را به متقاضیان ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با این بخش از نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا و خدمات متنوع آن، توجه شما کاربران گرامی را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

نمایندگی فروش فتوکپی کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول، انواع مدل های دستگاه کپی را تولید و روانه ی بازار کرده است. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سبب تنوعی که دارند، مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. البته طراحی و ساختار بیشتر دستگاه های کپی کونیکا به گونه ای است که برای مصارف اداری و صنعتی مناسب بوده و حتی در چاپخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. به هر ترتیب، وجود یک مرکز معتبر برای خرید این محصولات به صورت اصل و اورجینال کاملا ضروری به نظر می رسد.

بخش فروش نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا ، ضمن اخذ مجوزهای لازم، شرایطی را فراهم آورده که کاربران بتوانند با اطمینان خاطر، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند. همکاران ما در نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا با تجربه چندین ساله در زمینه ی فروش دستگاه کپی، اطلاعات کاملی در خصوص ویژگی های فنی محصول مورد بحث داشته و مشاوره های تخصصی به خریداران ارائه می دهند. فروش انواع مدل های فتوکپی کونیکا، عرضه ی انواع کارتریج و مواد مصرفی در بالاترین سطح کیفی، فروش قطعات یدکی اورجینال (درام، فیوزینگ، پاور، مین برد و …) و مواردی از این دست را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات بخش فروش نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا برشمرد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

فعالیت اصلی نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا، در زمینه ی تعمیر انواع مدل های این محصول می باشد. دستگاه کپی، از قطعات متعددی تشکیل شده که هریک وظایف خاصی را بر عهده دارند. کارتریج به عنوان محفظه ی جوهر، در فرایند چاپ تاثیرگذاشته و فیوزینگ، نقش اصلی را در کیفیت چاپ بر عهده دارد. درام ضمن همکاری با کارتریج، در پخش شدن تونر نقش دارد و مین برد، به عنوان کنترل گر سایر بخش ها شناخته می شود.

کاغذ کش فرایند حرکت برگه در داخل و بیرون دستگاه را کنترل می کند و برد های الکترونیکی از جمله برد پاور، مسئول تامین انرژی دستگاه هستند. واضح است که خرابی یا از کار افتادن هریک از این قطعات، عملکرد دستگاه را به طور کلی مختل کرده و آن را نیازمند تعمیر می نماید. اما چنانچه تعمیرکار، با ماهیت قطعات مذکور آشنایی کامل نداشته و تسلط کافی بر روش های تعمیر آنها نداشته باشد، فرایند تعمیر به درستی انجام نشده و چه بسا دستگاه آسیب بیشتری می بیند. لذا تکنسین های بخش تعمیر نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا، از تخصص و مهارت کافی در این حوزه برخوردار بوده و با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود، ضمن تسلط کامل بر هریک از قطعات، آنها را به بهترین شکل ترمیم می کنند.

تعویض قطعات در نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

مشکلات دستگاه کپی دلایل متعددی دارد که از آن جمله می توان به مواردی همچون: نوسانات جریان برق، ضربه خوردن دستگاه، شکستن قطعات، نفوذ مایعات به داخل دستگاه، آلودگی قطعات، تمام شدن مواد مصرفی، وجود اتصالی در کابل ها یا قطعات الکترونیکی و در نهایت، فرسودگی قطعات اشاره کرد. شدت هریک از این عوامل، گاهی به اندازه ای است که تعمیر قطعه مورد نظر را غیر ممکن ساخته و راهی جز تعویض بخش آسیب دیده باقی نمی گذارد. از طرفی، قطعاتی همچون فیوزینگ به گونه ای طراحی شده اند که معمولا قابل تعمیر نبوده و ذاتا به تعویض نیاز دارند.

با توجه به این که تعویض قطعات فتوکپی حساسیت ها و ظرافت های خاص خود را داشته و باید در شرایط تخصصی انجام شود، نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا، واحدی مجزا را به این فرایند اختصاص داده است. همکاران ما در این واحد، پس از بررسی قطعه مورد نظر و اطمینان از تعمیر نشدن آن، دستگاه و بخش مربوطه را به دقت و با استفاده از ابزار درجه یک، باز کرده و اقدام به جایگزینی بخش آسیب دیده می کنند. با توجه به افت محسوس کیفیت کار دستگاه فتوکپی با قطعات غیر اورجینال، تکنسین های نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا برای این منظور از نمونه های اصل استفاده می کنند.

تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در محل

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که اغلب محصولات کونیکا ، برای کاربری های وسیع و با حجم بالا در مراکزی همچون چاپخانه طراحی و تولید شده اند. این نوع دستگاه های کپی، ابعاد بسیار بزرگی داشته و گاها وزن آنها به چند صد کیلوگرم می رسد. حتی مدل های کوچک تر نیز وزن نسبتا بالایی داشته و جابجایی آنها کار چندان راحتی نیست. نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا ، به منظور فراهم کردن شرایط راحت تر برای کاربران و نیز با کیفیت تر شدن فرایند تعمیر، امکان تعمیر این محصول در محل را فراهم نموده است.

به این ترتیب، تیم تعمیراتی نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا به محل مورد نظر شما اعزام شده و ضمن بررسی بخش های مختلف دستگاه، قطعات آسیب دیده ی آن را به بهترین شکل تعمیر یا تعویض می نماید. گفتنی است این تیم با توجه به مدل دستگاه، انواع قطعات یدکی و مواد مصرفی مورد نیاز از جمله تجهیزات تعمیر، تونر، کارتریج، درام، فیوزینگ، برد، مین برد، کاغذکش و … را به همراه داشته و در صورت نیاز، قطعه ی معیوب را در محل تعویض می کند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩