اشتراک گذاری

نمایندگی ماشین های اداری در تهران

نمایندگی ماشین های اداری در تهران از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که دوره های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته اند. این مرکز توسط مدیرانی اداره می شود که شبانه روز به بررسی نیازهای کاربران می پردازند. در همین راستا اقدام به واحد بندی این مرکز کرده تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان خدمات مورد نیاز خود در زمینه ی تعمیر، فروش و مشاوره را در واحدهای تخصصی دریافت کنند.

در واحد مشاوره کارشناسی مشغول به کاراند که از زیر و بم دستگاه های مختلف از قبیل کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، پول شمار، کاغذ خرد کن و … آگاهی کامل داشته و کاربر را برای خرید بهتر راهنمایی می کنند. در بخش فروش انواع ماشین های اداری به صورت کاملا اورجینال با خدمات پس از فروش واقعی در اختیار کاربران قرار می گیرند. واحد تعمیرات نمایندگی ماشین های اداری در تهران آماده است تا به صورت کاملا تخصصی و مدرن به تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه های یاد شده بپردازد.

نمایندگی ماشین های اداری در تهران

خدمات نمایندگی ماشین های اداری در تهران

در نمایندگی ماشین های اداری در تهران علاوه بر فروش اورجینال و با ضمانت انواع تولیدات کمپانی های مختلف در زمینه ی ماشین های اداری، خدماتی از قبیل مشاوره های پیش و پس از خرید و تعمیرات نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. جدای از این ها، تعمیرات تخصصی انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات مکانیکی و الکترونیکی این دستگاه ها در کوتاه ترین زمان، با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه ها انجام می گیرد. اگر از جمله کاربران حساسی هستید که معتقدید پس از تعمیر نمی توان به دستگاه اعتماد کرد، خاطر نشان می کنیم که این مرکز در قبال خدمات تعمیرات و تعویض قطعات خود، ضمانت نامه های معتبر ارائه می دهد. در ادامه بخشی از خدمات نمایندگی ماشین های اداری در تهران را بیان می کنیم.

  • تعمیر انواع برد های الکتریکی در انواع مدل های قدیمی و جدید ماشین های اداری با برندهای مختلف
  • فروش لوازم جانبی مناسب و با کیفیت برای دستگاه های مختلفی نظیر پول شما، چاپگر، کپی، فکس و …
  • تعویض قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی ماشین های اداری با نمونه ای اصل و اورجینال
  • تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ماشین های اداری در نمایندگی ماشین های اداری در تهران
  • فروش انواع قطعات اورجینال برندهای مختلف کپی، پرینتر، فکس، اسکنر و … با نازل ترین قیمت
  • فروش انواع مدل ها و طرح های مختلف ماشین های اداری
  • ارائه ی مشاوره پیش و پس از خرید، تعمیر و تعویض قطعات
  • نصب و راه اندازی انواع کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، پول شمار، کاغذ خرد کن و ….
  • سرویس دوره ای دستگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته
  • عیب یابی قطعات مکانیکی و الکترونیکی انواع ماشین های اداری در نمایندگی ماشین های اداری در تهران
  • تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی در فتوکپی، چاپگر، فکس، اسکنر، کاغذ خرد کن، پول شمار و ….

تعمیر دستگاه کپی

تعمیر انواع دستگاه کپی نیاز به مهارت و تجربه ی فراوان دارد که از طریق کلاس های آموزشی بین المللی به دست آمده باشد. هر دستگاه کپی در مدل ها و طرح های مختلف از قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده که به صورت هماهنگ با هم کار می کنند. اگر به هر دلیلی این قطعات دچار مشکل شوند، نه تنها خو،د بلکه عملکرد کل دستگاه را مختل می کنند. در نمایندگی ماشین های اداری در تهران واحدی مجزا برای تعمیر دستگاه کپی راه اندازی شده که توسط تکنسین های خبره اداره می شود. این مرکز به پشتوانه ی کارشناسان دروه دیده و تجهیزات مدرن، آمادگی خود را در تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، همچنین تعویض انواع قطعات اعلام داشته است.

تعمیر پول شمار

تعمیر پول شمار نیاز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر دارد. همچنین کارشناسان خبره ای که علاوه بر گذراندن دوره های تخصصی بین المللی قادر باشند که این تجهیزات پیشرفته را استفاده کنند تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری  قطعاتی نظیر سنسورها، شماره انداز، تسمه، اسپیندل، روتاری اینکودر، ترانس، شیر برقی، مین برد و … انواع مدل های پول شمار را بیابند و برطرف کنند. پول شمار مانند انواع ماشین های اداری دستگاهی اختصاصی است که توسط ارگان های خاصی مانند بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دستگاه پول شمار مرکز شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد می توانید از خدمات تعمیر در محل نمایندگی ماشین های اداری در تهران استفاده کرده و علاوه بر نظارت روند تعمیرات، هزینه های خود را کاهش دهید.

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر از جمله خدماتی است که در نمایندگی ماشین های اداری در تهران در واحد مجزا به کاربران انواع پرینتر های رنگی و سیاه و سفید ارائه می شود. رفع مشکلات مختلف در قطعاتی مانند درام، هیتر، پیکاپ، مگنت، کارتریج و … به عهده ی کارشناسانی است که دوره های تخصصی تعمیرات را پشت سر گذاشته اند. این کارشناسان به خوبی از قطعات ریز و درشت همچنین کارکرد و عیب یابی آن ها آگاهی داشته به همین دلیل قادرند مشکل دستگاه را در کوتاه ترین زمان یافته و به بهترین نحو برطرف کنند. این واحد که به صورت تخصصی به تعمیر مدل های مختلف پرینتر در برندهای معتبر و غیر معتبر اختصاص یافته و مجهز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر می باشند که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی، ساخته و پرداخته شده اند.

تعمیر کاغذ خرد کن

تعمیر کاغذ خرد کن از جمله خدمات تخصصی می باشد که در نمایندگی ماشین های اداری در تهران  توسط کارشناسان زبده ی ایران انجام می گیرد. کاغذ خرد کن از جمله دستگاه های اختصاصی است که مثل پرینتر و کپی در هر خانه ای یافت نمی شود. این دستگاه، سیستم پیشرفته ای دارد که به خرد کردن انواع کاغذ کمک می کند. اگر به هر دلیلی قطعات مکانیکی و الکترونیکی آن نظیر کاغذ کش، چرخ دنده، برد الکترونیکی، قطعات مکانیکی و … دچار مشکل شوند، تنها تعمیرکاری قادر خواهد بود مشکل را رفع کند که دوره های آموزشی بین المللی را گذرانده باشد. به ضرس قاطع عنوان می داریم که اگر به دنبال یافتن کارکرد اولیه دستگاه خود می باشید حتما به نمایندگی انحصاری ماشین های اداری در تهران مراجعه فرمایید تا خود شاهد بهترین خدمات ارائه شده باشید.

تعمیر اسکنر

تعمیر اسکنر نیاز به مهارت فراوان دارد. این دستگاه با قابلیت اسکن انواع اسناد در ابعاد گوناگون، توسط شرکت های مختلفی عرضه می شوند. کارشناسان این واحد، به دلیل پیشرفت های که هر ساله ی این محصولات در زمینه های مختلف پیدا می کنند، نیاز دارند که اطلاعات خود را به روز رسانی کنند. به همین دلیل با تلاش و همت مدیران باتجربه نمایندگی ماشین های اداری در تهران شرایطی فراهم آورده که در برترین کارگاه های آموزشی بین المللی شرکت داده شوند تا توانایی برطرف کردن انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در قطعات مختلف نظیر شیشه، تسمه، هد، لامپ روشن کننده، آیینه ها، لنز و … را در مدل های مختلف اسکنر به دست بیاورند و بیش از پیش رضایت مشتری را به خاطر خدمات خالصانه جلب نمایند.

تعمیر ماشین های اداری

تعمیر ماشین های اداری نیاز به تخصص و مهارتی دارد که در طول سالیان دراز با تعمیر انواع کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، ماشین پول شمار، کاغذ خرد کن و … به دست آمده باشند و همچنین شرکت در کلاس های معتبر بین المللی که هر ساله در سراسر جهان برگزار می شوند. در هر صورت مدیران نمایندگی ماشین های اداری در تهران به این نتیجه رسیده اند که تعمیرات باید تخصصی شود به همین دلیل برترین تکنسین های ایران را در واحدهای مجزا به کار گرفته تا هر کدام فارغ از هر گونه مشغله ای به تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه تخصصی خود بپردازند. تخصصی شدن کارها موجب شده تا کاربران نیز بتوانند در بدو ورود به این مرکز بدون اتلاف وقت به واحد مورد نظر رفته و خدمات تخصصی خود را دریافت کنند. تعمیر انواع ماشین های اداری در این نمایندگی به رقیبان ثابت کرده است که نمانیدگی ماشین های اداری در تهران قابل رقابت نیست چرا که همیشه با تمهیداتی که در نظر دارد در صدر تعمیرات ماشین های اداری ایران جایگاه خود را تثبیت کرده است.

2/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩