اشتراک گذاری

نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس

نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس برای کاربران به شدت مهم می باشد. زیرا در نظر گرفتن این نکات انتخابی آگاهانه را برای کاربر در پی دارد. در نظر گرفتن این نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس باعث می شود کاربر از دستگاه راضی بوده و قادر به انجام امور روزمره خود به وسیله ی دستگاه کپی باشد.

اولین و مهم ترین نکته در نظر گرفتن فضای مورد استفاده از دستگاه کپی می باشد که کمک می کند از بین مدل های ایستاده و رومیزی متناسب با فضای موجود به انتخاب دستگاه بپردازیم. سایر نکاتی همانند توجه به کیفیت و سرعت چاپ دستگاه کپی و همچنین ظرفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشند.

در ادامه ی این مقاله به بررسی دقیق تر این ویژگی ها می پردازیم. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که قصد خرید دستگاه کپی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد. با رعایت تمام نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس می توانید بهترین گزینه را برای خود در نظر بگیرید. اگر به هر دلیل دستگاه شما با  اختلال مواجه شد برای تعمیرات دستگاه کپی به مرکز تخصصی آن مراجعه کنید.

خرید دستگاه کپی زیراکس

شرح نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس

1. سرعت: 

سرعت روزافرون این ماشین اداری نسب به مدلی های قبلی خود نکته ای است که به هنگام خرید لازم است به آن توجه کنید. اگر استفاده ی شما از دستگاه بسیار زیاد است، سرعت تاثیر بسیاری بر کار شما خواهد داشت. برای توجه به این ویژگی لازم است به تعداد صفحاتی که دستگاه کپی مورد نظر قابلیت چاپ آن ها در یک دقیقه را دارد توجه بسیاری داشته باشید.

به یاد داشته باشید عدد ذکر شده برای تعداد چاپ برگه در یک دقیقه که در مشخصات فنی هر دستگاه قابل مشاهده می باشد حداکثر توان دستگاه بوده و بیش از آن ممکن نیست. توصیه ی ما به کسانی که در مراکز اداری بزرگ قصد تهیه ی این دستگاه را دارند انتخاب مدل ایستاده همراه با سرعت چاپ بالا می باشد. همچنین برای کاربران منازل دستگاه کپی با سرعت نرمال و از نوع مدل رومیزی پیشنهاد می شود. یکی از نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس توجه به سرعت این دستگاه می باشد.

2. دقت چاپ:

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه کپی زیراکس توجه به دقت چاپ دستگاه می باشد که با dpi نشان داده می شود. به هنگام خرید دستگاه علاوه بر توجه به این عدد در مشخصات فنی حتما برا بررسی دقت چاپ یک نمونه از برگه ی کپی شده در آن دستگاه را از فروشنده بخواهید و دقت چاپ را در آن بررسی کنید و مطمئن شوید این میزان دقت برای چاپ عکس و یا اسناد شما کافی است یا خیر.کیفیت چاپ:

برای کیفیت چاپ نیز ضروری است شما تما یک نمونه از چاپ تصاویر و یا عکس و یک نمونه از چاپ متون را برای دستگاه کپی مورد نظر خود بررسی کنید. در نظر گرفتن کیفیت چاپ در خرید شما تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت. زیرا در دستگاه های بی کیفیت حروف چاپ شده همراه با سایه بوده و امکان خواندن توسط کاربر وجود ندارد. دستگاه های با کیفیت، قابلیت چاپ همراه با وضوح کلمات و تصاویر را دارند.

3. برند:

خرید از یک برند مطرح به شما اطمینان می دهد که خرید خوبی داشته اید بنابراین بعد از نکات ذکر شده در بالا به برند دستگاه مورد نظر خود نیز توجه کنید. خرید از برند های مطرحی همچون زیراکس به شما کمک میک ند از خرید خود مطمئن باشید و بدون هیچ گونه دغدغه از دستگاه استفاده کنید.

تعمیرات دستگاه کپی زیراکس

تعمیرات فتوکپی زیراکس یکی از خدماتی است که هر کاربر دستگاه کپی به آن نیاز دارد. پیچیدگی این دستگاه برخلاف ظاهر ساده ای که دارد نیاز تعمیرات توسط تکنسین متخصص را برای دستگاه چندبرابر می کند. بدیهی است پس از مدتی استفاده از دستگاه کپی این دستگاه همانند دیگر ماشین های اداری دچار اختلالاتی بشود.

برای تعمیرات دستگاه کپی توجه داشته باشید که حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه کپی اعم از آسیب دیدگی درام دستگاه کپی، تمام شدن شارژ کارتریج، خرابی کاغذکش و … در این واحد قابل تعمیر می باشد. تلاش تیم فنی این مجموعه بر ترمیم و تعمیر قطعات است. گاهی مواقع که قطعه دچار سوختگی و شکستگی شده باشد امکانی برای تعمیرات آن وجود ندارد. در صورت بروز چنین اتفاقی کادر فنی ما آن قطعه را با نمونه ی اورجینال جایگزین خواهند کرد.

تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس از واحد هایی مجزا تشکیل شده اند. هر یک از این واحد ها به تعمیرات تخصصی یکی از محصولات زیراکس می پردازند. تعمیرات در این مرکز با استفاده از به روز ترین تجهیزات انجام می شود. بهره مندی از مدرن ترین امکانات روند تعمیرات را سرعت بخشیده است. بهره مندی این واحد از مجرب ترین متخصصان سبب شده تا فرآیند تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. کاربران می توانند جهت استفاده از سرویس های تعمیرات با مراجعه به این واحد خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که تمام دستگاه ها ی معیوب پس از انجام فرآیند تعمیرات برای مشتریان تست شده و سپس به آن ها تحویل داده می شود. تعویض قطعات نیز در واحد تعمیرات زیراکس تنها با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با هدف مشتری مداری و پشتیبانی از آنان توانسته است اولویت اول کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی زیراکس تحت نظر مدیریت این مجموعه می باشد. بهره مندی از مشاوران قدرتمند امکان بهتری را برای خرید مشتریان فراهم کرده است.

مشاوران تمام اطلاعات تخصصی در مورد هر محصول و همچنین نحوه ی نگهداری از آن را به خریداران ارائه می کنند. انواع محصولات کمپانی زیراکس شامل: پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، پروژکتور، مانیتور و… می باشد. تمام دستگاه های موجود در این نمایندگی دارای گارانتی و اورجینال هستند. تاکید بر ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان از اصول اولیه ی مدیریت نمایندگی است که توسط تمامی کارمندان این مجموعه رعایت می شود.

برای پیگیری آخرین اخبار و مقالات علمی و تخصصی کمپانی زیراکس می توانید به این قسمت مراجعه نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩