اشتراک گذاری

پرینترهای چاپ عکس پرتابل

از آنجایی که اکنون بسیاری از ما عکس های مورد علاقه مان را از طریق گوشی های هوشمند و تبلت های مان به ثبت می رسانیم، داشتن پرینترهای حمل پذیر که بتوانیم در همان موقع آنها را به چاپ برسانیم امری لذت بخش خواهد بود. در این متن ما به بررسی چند نمونه از بهترین پرینترهای چاپ عکس پرتابل خواهیم داشت. اگر شما مایل به خرید یکی از آنها هستید می توانید با ما همراه شده و از قابلیت ها و ویژگی های آنها آگاه شوید.

لازم به ذکر است، این محصولات دارای ساختاری جمع و جور بوده و علاوه بر استفاده آسان می توانند عکس های سلفی دیجیتالی شما را به عکس های فیزیکی کاغذی تبدیل کنند. برای انجام این کار تنها نیاز به یک گوشی هوشمند، اتصال بولوتوث و یکی از پرینترهای مورد بحث خواهد بود.

پرینتر چاپ عکس پرتابل

بهترین پرینترهای چاپ عکس پرتابل 2018

1. HP Sprocket Photo Printer

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین پرینترهای چاپ عکس پرتابل قرار گرفته شده است می توان به HP Sprocket Photo Printer اشاره داشت. این دستگاه به ظاهر کوچک ولی حرفه ای، قادر است عکس های موجود در گوشی های هوشمند یا تبلت های تان را به طور مستقیم به چاپ برساند. برای این کار تنها کافی است تا اپلیکیشن HP Sprocket app را دانلود کرده و بلافاصله عکس های خود را در صورت تمایل با افزودن متن، شکلک های زیبا و قاب تزئین کرده و در اندازه 2 × 3 اینچی به چاپ برسانید یا اینکه به صورت برچسب های سرگرم کننده به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است، این چاپگر با هردو پلتفرم اندرویدی و آی او اس کار کرده و تنها نیاز به اتصال بلوتوث دارد. این پرینتر مینیاتوری تقریبأ به اندازه یک اسمارت فون بوده و از وزنی معادل 6 اونس بهره مند شده است که برهمین اساس می توانید به راحتی و در هر جایی آن را با خود همراه کنید. از سویی دیگر اپلیکیشن های موبایل به شما امکان می دهند تا قبل از به چاپ رساندن عکس های تان آنها را سفارشی کنید و نکته آخر اینکه، این پرینتر می تواند 10 عدد برگه را در مخزن خود جای داده و همیشه آماده پرینت باشد.

2. KODAK PHOTO PRINTER MINI

این مینی پرینتر نیز در کالکشن بهترین پرینترهای چاپ عکس پرتابل قرار گرفته و اتصال بسیار آسانی را به همراه آورده است. این محصول دارای کارتریج all-in-one  (کارتریج جوهر و کاغذ) بوده و قادر است عکس های شما را  با جزئیاتی زیادی در ابعاد 2.1 x 3.4 به چاپ برساند. از سویی دیگر، تکنولوژی انتقال رنگ در این پرینتر به طریقی است که دوام حداقل 10 ساله عکس شما را به همان شکل اولیه تضمین خواهد کرد.

گفتنی است، اگر گوشی شما دارای سیستم عامل اندروید باشد به سادگی می توانید به پرینتر متصل شوید و حتی اگر مایل باشید می توانید از فن آوری نوآورانه NCF نیز استفاده کرده و در عرض چند ثانیه عکس های دلخواه را ویرایش و به چاپ برسانید. همچنین این پرینتر محبوب به طور کامل با گوشی های آی او اس و تبلت ها در شبکه وای فای سازگار می باشد. به یاد داشته باشید که با اپلیکیشن کداک (Kodak app) می توانید عکس های خود را ویرایش کنید، برش دهید و یا حتی تبدیل به یک کلاژ دوست داشتنی کنید.

3. POLAROID ZIP INSTANT PHOTOPRINTER

این محصول نیز در مجموعه بهترین پرینترهای چاپ عکس پرتابل بوده و عکس هایی رنگی در ابعاد 2 X3 اینچ را با کمک یک اپلیکیشن مخصوص و اتصال به بلوتوث به چاپ می رساند. از آنجایی که این چاپگر جیبی از مرکبی مخصوص استفاده می کند، امکان دسترسی به چاپ عکس هایی بدون لک را فراهم آورده است. از سویی دیگر عکس های بدست آمده نه تنها ضد آب هستند بلکه در قسمت پشتی دارای خاصیت چسبندگی بوده که از این رو به شما اجازه می دهند تا آنها را در هر جایی که دوست دارید بچسبانید.

ناگفته نماند، دانلود برنامه پلاروید برای هر دو پلتفرم آ او اس و اندروید امکانات بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، به عبارتی دیگر به شما اجازه می دهد، فیلترهای متفاوتی را روی عکس خود اعمال کنید. این چاپگر بسیار مناسب سفر بوده و تنها از وزنی معادل 6.6 اونس بهره مند شده است.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر با برخورداری از برترین ابزارو استانداردهای جهانی و همچنین به یاری تکنسین های متخصص این مرکز، کلیه خدمات تعمیرات مربوط به پرینترها را به شما کاربران عزیز ارائه نماید. این مرکز سالیان درازی است که در جهت آسایش کاربران گرامی مشغول به فعالیت بوده و همواره توانسته است با ارائه بهترین خدمات و سرویس های ممکن، رضایت خاطر مشتریان اش را فراهم نماید.

همچنین، نمایندگی تعمیرات پرینتر، خدمات سرویس در محل را نیز امکان پذیر ساخته و از این بابت می توانید با خاطری آسوده امور تعمیراتی خود را به این مرکز مورد اطمینان واگذار نمایید. گفتنی است، ارائه ی راهنمایی ها و مشاوره های تعمیراتی، تضمین خدمات مربوط به تعمیرات پرینتر ها، استفاده از قطعات اورجینال در صورت لزوم و انجام سریع امور تعمیراتی از جمله مهم ترین فعالیت هایی است که این مرکز در اختیار شما خواهد گذاشت. در صورت نیاز به کسب اطلاعات مورد نیاز می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره دستگاه کپی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩