اشتراک گذاری

پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن

چنانچه، شما نیاز به کارهای چاپی با کیفیت و درجه وضوع بالا دارید، پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما باشد. این پرینتر، از نوع رومیزی بوده و برای انجام کارهای اداری در حجم بسیار بالا و تکثیر اسناد سازمانی زیاد سازگار می باشد.

لازم به ذکر است، پرینترهای رنگی سری RUNNER LBP، از نوع لیزری بوده وساخت شرکت قدرتمند و محبوب کانن می باشند. در ادامه ی خبر به شرح ویژگی های این پرینتر جدید کانن می پردازیم.

پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن

معرفی پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن

ویژگی 

پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، از سری پرینترهای جدید نسل LBP، محسوب شده و دارای ویژگی network-ready، می باشد. که بر اساس این ویژگی این دستگاه جدید آماده اتصال به شبکه ( چه به صورت lan یا کابلی و چه به صورت Wi-Fi ) است.

با ادغام پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، با پرینترهای چند کاره کانن (Canon MFPs) ، می توانید بهره بیشتر و فوق العاده تری از آن برده و دستگاه خود را به شیوه ای عالی مدیریت کنید. ارتباطات نوآورانه دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا کارهای مربوط به فکس را از طریق پرینترهای چند کاره (  Canon MFPs) موجود در محل کار خود به LBP printer هدایت کنند.

برای اطلاع از خدمات نمایندگی کانن کلیک کنید

پردازش سریع

لازم به ذکر است، پردازش سریع اسناد بزرگ و پیچیده ، بیشتر از طریق حافظه داخلی قابل ارتقا پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، انجام می پذیرد. و دیگر آنکه چه نیازهای کاربران از پرینتر، پایه ای و ساده باشد و چه پیچیده، سری imageRUNNER LBP، یک راه حل مقایس پذیر برای انجام تمام امور ارائه می دهد.

بهره گیری از فن آوری

فن آوری Canon’s MEAP موجود در پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، باعث به حداکثر رسیدن کارایی کاربر می شود. و با همان تکنولوژی اداری که در imageRUNNER ADVANCE MFPs، یافت می شود، کاربران می توانند پرینترهای LBP را به تنهایی یا با به عنوان جزئی از دستگاهی دیگر به آسانی مدیریت کنند.

دستگاهی ایده آل برای انجام کارهای پرحجم

پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، یک پرینتر لیزری از نسل جدید است. این دستگاه فوق العاده به کاربران اجازه می دهد تا خروجی پرحجم و با کیفیتی داشته باشند. شایان ذکر است حداکثر سرعت در این پرینتر۲۱ برگ در دقیقه می باشد.

مدل پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، دارای یک LCD پنج لایه بوده و بسیار کاربر پسند است . ضمنا این محصول از استاندارد های   PCL(زبان دستوری پرینتر) ، Adobe PostScript 3 و فن آوری چاپ Canon’s UFR II نیز بهره مند است.

شایان ذکر است، این محصول کاربردی، امکان پرینت دو رو را برای کاربران فراهم آورده است، مشخص است که دارا بودن این قابلیت منجر به صرفه جویی در کاغذ می شود. از سوی دیگر، استفاده از فن آوری Canon’s RAPID، کانن را برای کاهش مصرف انرژی بهینه کرده و زمان طولانی راه اندازی دستگاه را کوتاه کرده است.

پرینتر رنگی RUNNER LBP5280 کانن، از یک معماری سیستمی بهره برده است که شبیه به آن چیزی است که در imageRUNNER ADVANCE اخیر یافت می شود و از سرعت ، قدرت و قابلیت های بی نظیری برخوردار می باشد.

تعمیر پرینتر کانن خود را به ما بسپارید

نمایندگی تعمیرات کپی

نمایندگی دستگاه کپی ، مرکز رسمی تعمیر و ترمیم انواع مدل های دستگاه کپی بوده و خدمات تخصصی تعمیر دستگاه کپی را در کاراگاه های مجهز به کاربران گرامی ارائه می نماید. در کارگاه های این مرکز پیشرفته ترین تجهیزات جهت تعمیر انواع مدل های کپی فراهم شده است.

همچنین این امکان فراهم شده تا در صورت نیاز به خدمات تعمیر درمحل دستگاه کپی کادر مورد نظر به محل مشتری اعزام شوند. در صورت درخواست در محل کادری از برترین متخصصین در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی را در محل انجام می دهند. درصورت نیاز به حمل دستگاه به محل ، خدمات حمل و نقل به عهده ی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی می باشد.

لینک های مفید

تعمیر چاپگر / تعمیرات چاپگر 

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩