اشتراک گذاری

چاپ مستقیم دیجیتال از EQUIOS

کونیکا مینولتا و شرکت اسکرین گرافیک سولوشن همکاری های خود را در زمینه چاپ دیجیتال تجاری افزایش داده اند و در تلاشند تا به یک گردش کار بی وقفه و افزایش قابلیت استفاده در چاپ افست و چاپ دیجیتال دست یابند. همکاری این دو شرکت سبب گشته تا ضمن افزایش بهره وری، فرصت های کسب و کار نیز رشد قابل توجهی یابد و ارزش جدیدی در صنعت چاپ تجاری به ارمغان آورده شود.

در راهکار جدید ارائه شده از سوی این دو کپانی، تبادل اطلاعات پیشرفته، کاربران را قادر می سازد تا بطور مستقیم چاپ دیجیتال از EQUIOS را انجام دهند، و عملیات بی‌وقفه ای را که شامل مدیریت رنگ و اتمام است، انجام می دهد

چاپ مستقیم دیجیتال از EQUIOS

چاپ مستقیم دیجیتال از EQUIOS و مدیریت رنگ

همکاری کونیکا مینولتا و شرکت اسکرین گرافیک سولولشن نتایج و دستاوردهای خوبی برای کاربران و فعالان حوزه چاپ به ارمغان داشته است. در صنعت چاپ و نشر تجاری، به طور روزافزونی شاهد افزایش عرضه تجهیزات چاپ دیجیتال جهت پاسخگویی به تقاضای کاربران جهت چاپ با حجم بالا هستیم.

در برخی موارد، کاربران نمی توانند به طور کامل از تجهیزات استفاده کنند زیرا CTP گردش کار RIP برای چاپ افست نمی تواند به طور کامل تجهیزات را کنترل کند. دو شرکت کونیکا مینولتا و اسکرین گرافیک سولوشن  با ارائه فناوری جدیدی در تلاشند تا این نقصان را رفع نمایند.

در راهکار جدید، تبادل اطلاعات پیشرفته، کاربران را قادر می سازد تا به طور مستقیم چاپ دیجیتال از EQUIOS را انجام دهند، و عملیات بی‌وقفه ای را که شامل مدیریت رنگ و اتمام است، انجام می دهد. این راه حل باعث می شود راندمان چاپ تجاری در یک محیط تولید افزایش یابد و فرصت های کسب و کار جدید را با استفاده کامل از چاپ مورد نیاز فراهم می آورد.

دستاوردهای چاپ مستقیم دیجیتال 

تارو کاواادا، مدیر عامل، بخش توسعه کسب و کار کمپانی اسکرین گرافیک سولوشن همچنین یادآور شد: “اسکرین جی ای « Screen GA » به طور مداوم EQUIOS سیستم های گردش کار جهانی را که سیستم های گردش کار CTP را با فن آوری های چاپ جوهر افشان برپا می کند، بهبود می بخشد.

برای برآورده ساختن نیازهای متنوع چاپی، Screen GA باعث ارتقاء فرآیند چاپ و ارائه راه حل محیطی می شود که ارزش مشتری را با استفاده از EQUIOS به عنوان پلت فرم راه حل یا به عنوان سیستم اصلی برای کارآمد با استفاده از افست مطبوعات و پرسنل دیجیتال ایجاد می کند. 

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تأسیس شده و در این راستا از برترین متخصصان کشور جهت تعمیر دستگاه های کونیکا مینولتا بهره گرفته است. تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز با سرعت، دقت و با هزینه ای  بر اساس نرخنامه مصوب انجام می پذیرد.

بخش فروش این مرکز نیز با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می گردند.

معرفی وب سایت

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا آشنا شوید. در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات کونیکا مینولتا (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) محصولات کونیکا مینولتا (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین محصولات کونیکا مینولتا) و پاسخگویی به سوالات متداول کونیکا مینولتا ( حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩