اشتراک گذاری

چرا دستگاه کپی، کپی نمیگیره؟

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

کپی نگرفتن دستگاه کپی یکی از مشکلات رایج این دستگاهه که کاربرا معمولا باهاش مواجه میشن. این اختلال می تونه دلایل مختلفی داشته باشه که باید با دقت بررسی و در اسرع وقت برطرف بشن. از اونجایی که کپی نگرفتن دستگاه کپی میتونه حسابی کار کاربرا رو عقب بندازه، توی این مطلب در مورد دلایل بروز و راه حل های اون اطلاعات کاملی رو بهتون ارائه میدیم. این اطلاعات بهتون کمک میکنه که خیلی زود مشکل اصلی دستگاه فتوکپی تون رو تشخیص بدین و برای تعمیرش اقدام کنین. گاهی مساله خیلی سطحیه و با یه سری ترفندهای ساده و برطرف می شه؛ اما بعضی وقتا یه ایراد ریشه ای تو یکی از قطعات داخلی دستگاه وجود داره که بررسی و تعمیرش کار هر کسی نیست. در این شرایط، بهتره برای جلوگیری از تشدید مشکل، پرسنل مجرب نمایندگی تعمیرات کپی کمک بگیرین؛ اونا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به واسطه ی مهارتی که توی این حوزه دارن، می تونن با کیفیت ترین خدمات رو بهتون ارائه بدن. برای آشنایی با دلایل کپی نگرفتن دستگاه کپی، همراهمون باشین.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6933″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

چرا دستگاه فتوکپی، کپی نمی گیره؟

اگه دستگاه کپی به هر دلیلی نتونه عملیات چاپ رو انجام بده، عملا به هیچ درد دیگه ای نمیخوره؛ شما نمی تونین از این محصول برای هیچ کار دیگه ای استفاده کنین. بنابراین لازمه که دلایل کپی نگرفتن رو بررسی کنین و با برطرف کردن اونها، عملکرد دستگاه رو بهش برگردونین. خب، یکی از اصلی ترین دلایل بروز این اتفاق، خالی بودن کارتریجه؛ طبیعیه وقتی تونر توی کارتریج وجود نداشته باشه، فرایند چاپ هم انجام نمیشه. نوسانات برق  هم میتونه باعث بشه که دستگاه نتونه کپی بگیره. یکی دیگه از رایج ترین دلایل کپی نگرفتن دستگاه کپی ، گیر کردن برگه هست؛ گاهی در اثر عوامل مختلفی مثل خرابی کاغذکش، برگه توی دستگاه گیر می کنه و عملیات چاپ انجام نمیشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سایر دلایل کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی

چاپ نشدن محتوا در دستگاه فتوکپی، دلایل دیگه ای هم داره که یکی از اونها، قطع بودن کابل ها یا وجود اتصالی در اونها هست. از این موارد که بگذریم، همونطور که اول مطلب هم اشاره کردیم، گاهی به خاطر خرابی یکی از قطعات داخلی دستگاه کپی، عملیات چاپ با مشکل مواجه میشه. مین برد یکی از این قطعه هاس که اگه خودش یا اجزای داخلیش از کار بیفتن، منجر به کپی نگرفتن دستگاه کپی میشن. همکارای ما در نمایندگی تعمیر کپی مرکز سخت افزار ایران، در خدمت شما هستن تا این قطعه رو به شکل تخصصی ترمیم یا تعویض کنن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

راهکارهای کپی نگرفتن دستگاه کپی

خب، حالا که دلایل کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی رو متوجه شدیم، به نظرتون باید برای برطرف کردن این مشکل چی کار کنیم؟ اگه کارتریج خالی باشه که با شارژ کردنش میشه مساله رو برطرف کرد. توی بخش های دیگه ی سایت می تونین مطالب مرتبط با شارژ کارتریج رو مطالعه کنین. (لینک به مقاله شارژ کارتریج) اتصالات و کابل های پوسیده یا آسیب دیده رو هم که خیلی راحت میشه تعویض کرد. بررسی و تعمیر کاغذکش هم میتونه به برطرف شدن مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی کمک کنه. اما در شرایطی که مشکل از مین برد باشه، باید این قطعه به دقت مورد بررسی قرار بگیره و تعمیر بشه. گاهی حتی ممکنه نیاز به تعویض مین برد باشه و در هر صورت، دستگاه باید باز بشه. این کار مهارت بالایی لازم داره؛ چون اگه اشتباهی تو مراحلش اتفاق بیفته، ممکنه بخش های دیگه هم آسیب ببینن. همکارای ما تو نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، قطعه ی مورد بحث رو با مهارت بالای خودشون بررسی، تعمیر و در صورت نیاز، تعویض میکنن. تجربه و دانش فنی تکنسین های ما بهشون این امکان رو داده که فرایند رفع مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی رو بدون هیچ ایرادی انجام بدن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر دستگاه کپی در محل

یکی از سرویس های کاربردی که مرکز سخت افزار ایران به کاربرای خودش ارائه میده، تعمیر دستگاه کپی در محل هست. به موجب این سرویس، تکنسین ها به محل مورد نظر کاربر اعزام میشن و ضمن بررسی تخصصی دستگاه کپی، مشکلات و ایرادهای اونو به بهترین شکل برطرف می کنن. به این ترتیب، دیگه نیاز نیست که شما عزیزان زمان و هزینه ای رو صرف انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات کنین. اگه با مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی مواجه شدین، کافیه با نمایندگی دستگاه کپی این مرکز تماس بگیرین و تخصصی ترین خدمات تعمیری رو در اسرع وقت دریافت کنین.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی یه مرکز معتبر و تخصصیه که کاربرا می تونن کلیه نیازهای خودشون در زمینه ی این دستگاه رو در اون برطرف کنن. این مرکز به دو بخش فروش و تعمیرات تقسیم شده و هر کدوم از این بخش ها خدمات ویژه ای رو به کاربران ارائه میدن. عرضه ی آخرین مدل های دستگاه کپی، در بخش فروش این مرکز انجام می شه. اگه قصد خرید هر کدوم از مدل های کپی از هر برندی رو دارید، می تونید با مراجعه به این مرکز از مشاوره های تخصصی در این زمینه بهره مند بشید. بخش تعمیرات هم شامل چندین واحد تخصصیه که به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز شدن. برترین متخصصین حوزه تعمیرات ماشین های اداری در این بخش فعالیت می کنن و انواع مشکلات این دستگاه رو ترمیم می کنن. فعالیت های نمایندگی دستگاه کپی، همه ی برندهای این دستگاه از جمله شارپ، توشیبا، زیراکس، کونیکا مینولتا، کانن و … رو در بر می گیره.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩