اشتراک گذاری

چرا کپی کیفیت نداره؟

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یکی از مشکلات رایجی که کاربرای دستگاه کپی کونیکا مینولتا بعضا باهاش مواجه میشن، کیفیت نداشتن کپی هست. این اتفاق ممکنه به دلایل مختلفی مثل تموم شدن تونر یا خرابی قطعات داخلی دستگاه بیفته. تشخیص دلیل اصلی بروز این مشکل، نیاز به مهارت بالایی در زمینه ی تعمیر دستگاه کپی داره و معمولا کاربرا نمیتونن این مساله رو درست تشخیص بدن. ما توی این مطلب، نکاتی رو به شما همراهای عزیز ارائه می دیم که با استفاده از اونها، می تونین دلیل اصلی بی کیفیت بودن کپی رو متوجه بشین و درست ترین اقدام رو برای برطرف کردن این اختلال انجام بدین.

البته ما روش های رفع مشکل رو هم بهتون آموزش میدیم؛ اما اگه مساله برطرف نشد و همچنان چاپ دستگاه بی کیفیت بود، می تونین از تکنسین های با تجربه ی نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین تا دستگاه فتوکپی تون رو به بهترین شکل تعمیر کنن. برای آشنایی با نکات و راهکار های کاربردی در مورد دلایل بی کیفیت بودن کپی و روش های رفع اون، ما رو همراهی کنین.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1158″ align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

دلایل بی کیفیت بودن کپی

همونطور که گفتیم، بی کیفیت بودن کپی کونیکا مینولتا می تونه دلایل مختلفی داشته باشه. یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل ناخوشایند، تموم شدن تونر یا جوهر و خالی شدن کارتریج هست. به میزانی که سطح محتویات کارتریج کاهش پیدا کنه، کیفیت کپی دستگاه هم دچار افت میشه و دیگه کیفیت لازم رو نداره. شما باید همیشه حواستون به سطح تونر موجود در کارتریج باشه و در صورت نیاز، اونو شارز یا تعویض کنن. تو مطالب قبلی در مورد شارژ کارتریج به صورت مفصل صحبت کردیم.

(لینک به مقاله ی آموزش شارژ کارتریج) با این وجود، گاهی حتی بعد از شارژ کردن کارتریج هم کیفیت چاپ پایینه و به حد مطلوب نمیرسه. اینجا دیگه مشکل جدیه و احتمالا یکی از قطعات داخلی دستگاه آسیب دیدن. شناسایی قطعه ی آسیب دیده و تعمیرش ، فرایند پیچیده ایه که نیاز به تخصص بالایی داره و بهتره که توسط افراد وارد انجام بشه. همکارای ما تو نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا، این فرایند رو با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و به شکل حرفه ای انجام میدن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قطعات مهم در افت کیفیت کپی

خب همونطور که اشاره کردیم، گاهی بی کیفیت بودن کپی ، ناشی از خرابی یا از کار افتادن یکی از قطعات داخلی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا هست که در این صورت، باید دستگاه به شکل تخصصی بررسی و تعمیر بشه. یکی از بخش ها و قطعاتی که اگه از کار بیفته می تونه رو کیفیت چاپ تاثیر بذاره، فیوزینگه. خرابی فیوزینگ، گرم شدن تونر رو مختل می کنه و به این ترتیب، فرایند چاپ به درستی انجام نمیشه. دومین قطعه ی مهم در بروز این اتفاق، درام هست. خرابی درام هم به خاطر تاثیری که روی تونر میذاره، می تونه کیفیت کپی رو کاهش بده.

تونر ریزی که در اثر خرابی کارتریج ایجاد میشه هم جزء دلایل بی کیفیت بودن کپی به شمار میره؛ بنابراین کارتریج از چند جهت می تونه باعث کاهش کیفیت چاپ بشه. داکتر بلید هم گاهی ممکنه کیفیت کپی رو تحت تاثیر قرار بده و باعث کاهشش بشه. البته فراموش نکنین که تعمیر یا تعویض هر کدوم از قطعات ذکر شده، نیاز به مهارت بالایی داره و حتما باید توسط متخصصین تعمیرات دستگاه کپی نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا انجام بشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رفع مشکل بی کیفیت بودن کپی

حالا که با دلایل بی کیفیت بودن کپی آشنا شدین، باید از روش ها و راه حل های رفع این مشکل هم مطلع بشین. خب طبیعیه که بعد از تشخیص علت بروز مشکل، باید اونا رو برطرف کنین تا مساله حل بشه. اگه دلیل کاهش کیفیت چاپ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا، کاهش سطح تونر یا فاسد شدن این ماده باشه، باید هرچه سریع تر اقدام به شارژ کارتریج دستگاه کنین تا مشکل تشدید نشه. باید بدونین که در صورتی که کارتریج دچار مشکل شده باشه و معیوب باشه، باید این قطعه رو تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض کنین.

همچنین در صورتی که کارشناسای ما تشخیص بدن مشکل بی کیفیت بودن کپی ناشی از نواقص داکتر بلید یا سایر قطعات دستگاهه، تعمیرات تخصصی قطعه های معیوب انجام میشه. توجه داشته باشید که ادامه دار شدن هر کدوم از این موارد و برطرف نشدن اونها، می تونه آسیب های بسیاری رو در طول زمان به دستگاه کپی شما وارد کنه؛ بنابراین در زمان مناسب اقدام به تعمیرش در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا مرکز سخت افزار ایران کنین.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا ، یک مجموعه سازمان دهی شده و مجهزه که تمامی امکانات خودش رو در راستای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران به کار گرفته. این مرکز ضمن برخورداری از کادری مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، تخصصی ترین خدمات رو در دو حوزه ی فروش و تعمیرات به کاربران ارائه میده. مدیریت نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا، با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، شعب مختلفی رو اراه اندازی کرده. به این ترتیب شما کاربرای عزیز می تونین در اسرع وقت، خدمات و سرویس های مربوط به ترمیم محصولات کونیکا مینولتا خودتون رو دریافت کنین. هدف اصلی ما در نمایندگی کونیکا مینولتا، جلب رضایت شما کاربران عزیز هست و برای تحقق این هدف، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩