اشتراک گذاری

چگونه هد پرینتر را تمیز کنیم ؟

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یکی از مهم ترین اقداماتی که دارندگان پرینتر های کونیکا مینولتا و بقیه ی پرینتر ها باید به اون دقت داشته باشن، تعمیر و نگهداری از پرینتر هستش. صرف نظر از مدل یا سن دستگاه، برای رسیدن به کیفیت و کارایی بالا در پرینتر، رعایت این نکات ضروریه. تنها یک دستگاه پرینتر تمیز هست که میتونه چاپ با کیفیت رو در اختیار کاربر قرار بده.

اهمیت تمیز نگه داشتن هد پرینتر وقتی دستگاه از نوع جوهر افشانه، خیلی بیشتر از همیشه میشه. ضرورت این کار حتی فارغ از اینه که شما چه نوع کارتریجی استفاده میکنید. باید توجه داشته باشید که احتمال خشک شدن جوهر و بسته شدن نازل وجود داره.

نادیده گرفتن این مسئله میتونه رو کثیف شدن هد پرینتر تاثیر بذاره. اما به نظر شما در چنین وقت هایی با توجه به اینکه کثیف شدن هد میتونه چاپ خیلی بی کیفیتی رو برای ما به همراه داشته باشه، چه کاری از ما بر میاد؟ در این مقاله میخوایم راه های تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا رو برای شما بازگو کنیم. خوندن این بخش روبه همه ی دارندگان پرینتر ها توصیه میکنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1255″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

از کجا بفهمیم وقت تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا رسیده ؟

اگه پرینتر شما صفحات خالی چاپ میکنه اما سطح جوهر دستگاهتون در حد طبیعی خودشه، به احتمال زیاد مشکل از کثیفی هد پرینتر کونیکا مینولتاست. اگه مدتی از آخری پرینتی که گرفتید میگذره، ممکنه مقداری جوهر در کارتریج خشک شده باشه. این امر کار پرینتر رو متوقف میکنه و اجازه نمیده جوهر به دستگاه منتقل بشه. برای حل این مشکل تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا تنها راه حله.

تار بودن اسناد چاپ شده هم میتونه از علائم جدیه بعدی باشه. مثلا ممکنه متوجه شید که یکی از رنگ ها در چاپ به چشم نمیخوره. این مسئله یعنی کارتریج به درستی کار نمیکنه و هد کثیفه. بهتره سعی کنید از کمترین هزینه ممکن برای تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا استفاده کنید که در ادامه آموزش میدیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا به صورت دستی

برای تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا به صورت دستی، باید یک بطری آب و یک پارچه ی بدون پرز تهیه کنید. قبل از هرچی مطمئن بشید که پرینتر خاموشه و بعد از اون دستگاه رو باز کنید و کارتریج ها رو ار اون خارج کنید. در مرحله ی بعدی سینی ای که کارتریج ها در اون قرار دارن رو هم خارج کنید. باید چندین سوراخ در قسمت پایین یونیت مشاهده کنید. بعد از اون پارچه ی مرطوب نخی رو به آرومی برداشته و روی اتصال الکتریکی بکشید.

این کار را تا زمانی انجام بدید که دیگه اثری از جوهر بر روی دستگاه باقی نمونه. بعد از اینکه مطمئن شدید همه ی نقاط رو تمیز کردید، یونیت هد چاپ رو بردارید و به مدت پنج دقیقه در یک کاسه ی آب کم عمق قرار بدید. این کار جوهر های خشک شده رو پاک میکنه. بعد از پاک کردن همه ی سطح، مجددا دستگاه را ببندید و اون رو تست کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا رو به نمایندگی اون بسپارید

یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین راه هایی که همیشه پیش روتون قرار داره، سپردن این مرحله از کار به دست متخصصان زبده ی نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتاست. کارشناسان به دلیل برخورداری از تخصص و دقت بالا میتونن این کار رو با کمترین خطا به انجام برسونن.

تجربه ی بالای این افراد که به دنبال تکرار مداوم تمیز کردن هد پرینتر کونیکا مینولتا جمع آوری شده، باعث میشه این کار در حداقل زمان انجام بشه. خدمات پشتیبانی نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا به این امر خلاصه نمیشه. کلیه ی خدمات عیب یابی و تشخیص و تعمیر در این نمایندگی به صورت کاملا تضمینی در اختیار کاربران عزیز قرار میگیره.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران درگاهی مطمئن و امن است که به همه کاربران تهرانی خدماتی ویژه و اختصاصی ارائه می دهد. لذا تمام کاربران برند برادر در هر دستگاهی می توانند با مراجعه به این نمایندگی تعمیرات ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها را دریافت کنند. تمام خدماتی که توسط نمایندگی کونیکا مینولتا برادر در تهران ارائه می شود، همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩