اشتراک گذاری

کارخانه سرامیکی جدید کیوسرا

کمپانی کیوسرا با هدف ساخت کارخانه ای جدید در Kagoshima ژاپن برای بسته های Microelectronic سرامیکی وارد عمل می شود. این کمپانی امکانات جدید و نوین را برای تولید بسته های سرامیکی قطعات الکترونیکی و نیمه هادی راه اندازی خواهد کرد. تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی کمپانی کیوسرا از اهداف این شرکت است. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های SMD و CMOS برای حمایت از رشد IOT اشاره کرد.

کارخانه سرامیکی جدید کیوسرا

 محل تاسیس کارخانه سرامیکی جدید کیوسرا

کمپانی کیوسرا اخیرا اعلام کرد که یک کارخانه تولیدی جدید را در محل تاسیس مجتمع Kagoshima Sendai  راه اندازی خواهد کرد تا تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی را افزایش دهد. این شرکت برای تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی کمپانی کیوسرا با دولت های محلی در مراسم امضای ۱۶ مارس که در دفتر شهرداری Satsumasendai  با حضور فرماندار استان کاگوشیما و شهردار Satsumasendai برگزار شد، به درجه ای از توافق رسید.

زمان تاسیس کارخانه سرامیکی جدید کیوسرا

طبق برنامه ریزی ها قرار است ساخت و ساز در ماه آوریل ۲۰۱۸ برای کارخانه جدید آغاز می شود که بیست و دومین مجتمع تاسیساتی در سازه های پیچیده در  Kyocera’s Kagoshima Sendai خواهد بود. این تاسیسات جدید که کمپانی کیوسرا  قصد دارد در آگوست ۲۰۱۹  راه اندازی کند، ۲۵ درصد ظرفیت تولید نهایی شرکت را برای بسته بندی های سرامیکی مورد استفاده در وسایل الکترونیکی SMD خانگی و سنسورهای تصویر CMOS (تکنولوژی ساخت مدارهای مجتمع کم قدرت) افزایش خواهد داد.

تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی کمپانی کیوسرا گویی فعالیتی موروثی است، زیرا کمپانی کیوسرا  در سرامیک ریشه و سهم موروثی دارد ؛ به همین دلیل است که نام شرکت از کیوتو و سرامیک مشتق شده است. در سال ۱۹۵۹، کمپانی کیوسرا تولید عایق های سرامیکی برای لوله های تصویر تلویزیون را آغاز کرد و بعدها  به رهبر جهان در سرامیک های پیشرفته (تولید شده)، تولید اجزای الکترونیکی، اجزای فرآیند نیمه هادی و قطعات برای LCD ها و LED ها در بین برنامه های کاربردی دیگر تبدیل شد. کارخانه اصلی Kagoshima Sendai Plant در سال ۱۹۶۹ برای تولید بسته های سرامیکی چند لایه برای IC های مورد استفاده در ماشین حساب دسکتاپ آغاز به کار کرد.

اهمیت تاسیس کارخانه تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی کمپانی کیوسرا

صنعت الکترونیک در حال حاضر رشد جدیدی را به همراه داده های بسیار، هوش مصنوعی و اینترنت ابزاری تجربه می کند. توسعه سیستم های پیشرفته  کمک به راننده (ADAS) و تکنولوژی هایی که از حداقل تهاجم در درمان های پزشکی حمایت می کنند، باعث رشد آینده می شوند. تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی کمپانی کیوسرا اهداف بلند مدتی را دنبال می کند.

تاثیر تاسیس کمپانی جدید کیوسرا

تاسیس کمپانی جدید برای تولید بسته های میکرو الکترونیک سرامیکی کمپانی کیوسرا بسیار موثر است. امکانات جدید  Sendai به طور قابل توجهی ظرفیت تولید کمپانی کیوسرا را برای دو عامل کلیدی این برنامه ها افزایش می دهد. این دو عامل عبارتند از بسته های سرامیکی SMD  و بسته های ساخت حسگر های تصویر CMOS.

این امکانات این دو فاکتور را با کیفیت مشابه و بالای بسته های سرامیک برای وسایل نقلیه خودرو و ابزارآلات پزشکی تولید می کنند. سرمایه گذاری کمپانی کیوسرا به اقتصاد محلی Kagoshima کمک خواهد کرد و زنجیره تامین قطعات نیمه هادی و ایجاد فرصت های شغلی در منطقه تقویت خواهد بخشید.

تعمیرات کیوسرا

مرکز تعمیرات کیوسرا ، از جمله معدود مراکزی است که خدمات اختصاصی و ویژه تولیدات این کمپانی را منحصرا ارائه می دهد. اگر کاربر هر یک از دستگاه های این کمپانی هستید و دستگاه شما دچار آسیب و اختلال شده است، اصلا جای نگرانی نیست. به راحتی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات کیوسرا از خدمات اختصاصی این کمپانی استفاده کنید.

تکنسین های ما در مرکز تعمیرات کیوسرا از قطعات و تجهیزات اصل شرکتی در پروسه تعمیر و ترمیم هر یک از محصولات این کمپانی استفاده می کنند. آنها به آرشیوی قوی از تجهیزات اصل و گارانتی دار کیوسرا دسترسی دارند. به همین جهت است که به راحتی عملیات تعمیر و بازسازی محصولات کیوسرا را به راحتی و با بالاترین کیفیت در واحد اختصاصی کیوسرا انجام می دهند.

نمایندگی کیوسرا

مرکز نمایندگی کیوسرا در ایران ، نمایندگی رسمی و مجاز کمپانی کیوسرا در ایران است. با مراجعه به این مرکز به راحتی می توانید هر یک از تولیدات این کمپانی را که در نظر دارید با گارانتی اصل و خدمات پس از فروش شرکتی دریافت نمایید. این مرکز تسهیلات ویژه ای نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که انتخاب را برای آنها بسیار راحت می سازد.

برای دریافت اخبار، اطلاعات و مقاله های مرتبط با کمپانی کیوسرا سایر بخش های سایت را دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩