اشتراک گذاری

کاغذکش پرینتر فوجیتسو

کاغذکش پرینتر فوجیتسو از بخش های مهم این دستگاه است. وظیفه کاغذکش این است که کاغذ مورد نیاز دستگاه را به داخل هدایت کند و پس از اجرای فرایند چاپ، آن را از دستگاه خارج کند. به طور کلی سه نوع کاغذکش وجود دارد؛ کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی.

کاغذکش، کاغذ را در دستگاه کنترل می کند. اگر هر یک از انواع کاغذکش ها  یا قطعات داخلی آنها خراب باشند، ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد. در تعمیر پرینتر توجه به کارکرد صحیح کاغذکش بسیار مهم است.

کاغذکش پرینتر فوجیتسو

نقش پیکاپ رولر در عملکرد کاغذکش پرینتر فوجیتسو

پیکاپ رولر در مسیر کاغذکش پرینتر فوجیتسو است و در وارد شدن کاغذ به درون دستگاه نقش دارد. این قطعه، چرخه پلاستیک مانندی است که به وسیله پد زیری آن، کاغذ را به داخل دستگاه می کشد. این فرایند، با یک بار چرخش که به آن درایو کردن می گویند، انجام می شود. پیکاپ رولر ، بسته به نوع پرینتر، انواع و اندازه های مختلفی دارد.

تاثیر پیکاپ رولر در کارایی کاغذکش پرینتر

یک از روش های پیشگیری از خرابی کاغذکش پرینتر فوجیتسو توجه به قطعه پیکاپ رولر است. اگر این قطعه تمیز باشد، باعث کارکرد درست کاغذکش می شود. همواره برای تمیز کردن پیکاپ رولر باید در دستگاه خاموش، کارتریج را خارج کنید. این قطعه در وسط و پشت کارتریج قرار دارد.  هرگز در تعویض یا تمیز کردن پیکاپ رولر به ترانسفر رولر دست نزنید.

با دقت و ظرافت زیاد پیکاپ را از جای خود خارج کنید و به کمک به یک پارچه بدون پرز و مقدار کمی الکل این قطعه را تمیز کنید. اجازه دهید هرگونه رطوبت احتمالی خشک شود و بعد دوباره آن را در جای خود قرار دهید. کارتریج را جاسازی کنید و دستگاه را روشن کنید. اجرای این مراحل در کارکرد صحیح کاغذکش پرینتر فوجیتسو بسیار تاثیرگذار است.

اگر کاغذکش پرینتر فوجیتسو خراب شود چه اتفاقی می افتد؟

با خرابی کاغذکش، کاغذ به داخل دستگاه وارد نمی شود، یا وارد می شود و خارج نمی شود و یا اینکه در درون دستگاه مچاله می شود و به طور کلی دستگاه را از کار می اندازد. به همین دلیل است که خرابی کاغذکش پرینتر فوجیتسو را باید جدی بگیریم. همواره باید توجه داشته باشیم که هر سه مدل کاغذکش در پرینتر- ورودی، داخلی، خروجی-  در ارائه یک سند چاپی با کیفیت موثر هستند. اگر هر کدام این کاغذکش ها دچار خرابی و اختلال شود، عملکرد پرینتر مختل می شود.

نشانه های خرابی کاغذکش پرینتر fujitsu

  • چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ
  • پاره شدن کاغذ در پرینتر
  • کندی ورود و خروج کاغذ
  • صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ
  • گیر کردن کاغذ در ورودی
  • گیر کردن کاغذ در خروجی
  • گیر کردن کاغذ در فیدر کاغذ کش

تعمیر کاغذکش پرینتر فوجیتسو

اینکه قطعه کاغذکش را تعمیرکنیم یا تعویض بسته به نظر تعمیرکار دارد. جای امیدواری است که این قطعه پتانسیل تعمیر را دارد و اگر آسیب، خیلی جدی و عمیق نباشد، می توان با تعمیر کاغذکش پرینتر فوجیتسو، مشکلات موجود را حل کرد؛ اما به هر دلیلی اگر تکنسین مربوطه تشخیص دهد که تعمیر، علاج  مشکلات موجود پرینتر نیست، گزینه تعویض کاغذکش پرینتر فوجیتسو را روی میز قرار می دهد.

مطمئن باشید وقتی تعمیرکار تشخیص به تعویض می دهد، قطعا لازم است. قطعا آسیب کاغذ کش به اندازه ای شدید است که تعمیر برای آن مفید نیست. برای تعویض این قطعه از آرشیو مجهز و اصل و اورجینال استفاده می شود و نمونه ای با کیفیت جایگزین خواهد شد تا کارایی پرینتر به روال سابق باز گردد.

نمایندگی پرینتر فوجیتسو

پرینتر یکی از محصولات کمپانی فوجیتسو است. این محصول در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. رنگی، تک رنگ، لیزری، جوهر افشان، دیجیتالی و … . نمایندگی پرینتر فوجیتسو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش اصل و شرکتی فعالیت دارد. در این نمایندگی می توانید با استفاده از انواع امکانات و تسهیلاتی که برای شما فراهم است، بهترین خرید را داشته باشید. به علاوه می توانید به کمک خدمات پس از فروش متنوع در زمینه سرویس های دوره ای و اجرای تعمیرات پرینتر فوجیتسو از حضور تعمیرکاران این واحد مجاز و معتبر کمک بگیرید.

تعمیرات فوجیتسو

مرکز تعمیرات تخصصی فوجیتسو بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را ارائه می دهد. این مرکز به انواع تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته مجهز است. به همین دلیل می تواند خدماتی با کیفیت و با اصالت را به کاربران خود ارائه دهد. در نمایندگی فوجیتسو واحدهای تعمیراتی به صورت جدا و مستقل هستند. هر واحد مجهز به ابزار و دستگاه های مدرن تعمیر و ترمیم و عیب یابی است.

تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و متعهد کیفیت را چاشنی همه خدمات و سرویس های عیب یابی، ترمیم و تعمیر کرده اند. انواع محصولات کمپانی فوجیتسو از جمله لپ تاپ، تبلت، پرینتر، دستگاه کپی و … را به کمک واحد تعمیرات فوجیتسو ، عیب یابی و تعمیر کنید. در این واحد امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای وجود دارد که تضمین کننده کیفیت خدمات است.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩