اشتراک گذاری

کاغذکش کپی ریکو

کاغذکش کپی ریکو مهم ترین عمل را در دستگاه کپی انجام می دهد، یعنی کشیدن کاغذ به داخل و خارج کردن آن. یکی از حساس ترین قطعات داخلی دستگاه کپی کاغذکش است. کاغذکش ها در سه مدل کاغذکش ورودی، کاغذکش میانی و کاغذکش خروجی در یک دستگاه کپی کاربرد دارند.

هرکدام از این کاغذکش ها وظیفه ی یک عمل را به عهده دارد. کاغذکش کپی ریکو اگر دچار اختلال شود باید حتما توسط تعمیرکاران تعمیر شود. بهره مندی از افراد کارشناس به شما کمک می کند تا زودتر بتوانید کاغذکش کپی را تعمیر کنید. در ادامه شما را با انواع کاغذکش، دلایل عدم کارکرد کاغذکش و راه های تعمیر آن آشنا خواهیم کرد. با ما همرا ه باشید.

کاغذکش کپی ریکو

انواع کاغذکش کپی ریکو

کاغذکش ورودی: این قطعه وظیفه ی به داخل کشیدن کاغذ را بر عهده دارد. اگر کاغذ مورد استفاده بزرگتر از سایز مورد نیاز دستگاه باشد باعث می شود کاغذ در دستگاه گیر کند.

کاغذ کش میانی: کارایی این قطعه زمانی است که کاغذ به طور کامل وارد شده است. وظیفه ی انتقال برگه میان کاغذکش ورودی و کاغذکش خروجی به عهده ی این قطعه می باشد. در این زمان اطلاعات مورد نظر روی برگه چاپ شده و در حال انتقال بر روی کاغذکش خروجی می باشد.

کاغذکش خروجی: همان طور که از نام این قطعه پیداست، وظیفه ی آن انتقال کاغذ به خارج از دستگاه می باشد. اختلال در عملکرد این قطعه منجر به پاره شدن کاغذ در داخل دستگاه و یا گیر کردن برگه در آن می شود.

دلایل خراب کاغذکش کپی ریکو

اگر کاغذکش کپی ریکو دچار اختلال بشود و به درستی عمل نکند برای اطمینان از خرابی آن نشانه هایی وجود دارد که در این بخش به بعضی از آن ها می پردازیم:

  • چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی یکی از نشانه های خرابی کاغذکش است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که کاغذ بزرگتر از اندازه ی تعریف شده برای دستگاه کپی بوده است.
  • کند شدن سرعت دستگاه، این اتفاق هم معمولا به دلیل نفوذ گرد و غبار به کاغذکش کپی ریکو است که در عملکرد صحیح آن اختلال ایجاد می کند.
  • صدای غیر معمول، این صدا به دلیل آسیب دیدگی چرخ یکی از دنده ها به وجود می آید.

تمام این موارد منجر به عدم عملکرد کاغذکش کپی ریکو می شود. به یاد داشته باشید قدم اول برای تعمیر دستگاه کپی عیب یابی دقیق از دستگاه می باشد. به همین دلیل نیاز است برای تعمیر کاغذکش کپی ریکو حتما به مراکز معتبر و رسمی مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی به دلیل دسترسی به انواع ابزارآلات کاربردی و مدرن ترین امکانات می تواند دستگاه های کپی را تعمیر کند. بهره مندی این واحد از متخصصان  و کارشناسان روند تعمیرات را سرعت بخشیده است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این واحد تمام عیوب دستگاه کپی را برطرف کنید. انواع خدمات مرتبط با دستگاه کپی در این واحد عرضه می شود. همچنین اگر دستگاه کپی نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، همکاران ما در این واحد قطعه ی فرسوده را با نمونه ی اورجینال آن جایگزین می کنند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در ایران با تحقق شعار تضمین کیفیت و مشتری به انتخاب اول کاربران بدل شده است. نمایندگی ریکو در بخش های فروش و پس از فروش خدمات ارائه می کند. استفاده از مشاوران در این نمایندگی به خریداران کمک می کند تا خرید آگاهانه تری داشته باشند. هدف اصلی نمایندگی ریکو جلب رضایت مشتریان می باشد.

این نمایندگی خدمات تعمیرات را با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات ارائه می کند. نمایندگی ریکو تمام محصولات تولید شده توسط این کمپانی را به فروش می رساند. شما کاربران گرامی می توانید جهت تهیه ی این محصولات به نمایندگی رسمی ریکو مراجعه کنید.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو دارای بخش های جداگانه می باشد. به همین دلیل تعمیر هر محصول در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شود. تمامی امکانات و تجهیزات موجود در این واحد از به  روز ترین های دنیا می باشند.  بهره مندی از متخصصان مجرب و همچنین امکانات مدرن کمک شایانی در ارائه ی هرچه بهتر خدمات کرده است.

تعمیرات ریکو شامل تمام محصولات تولید شده ی این شرکت می باشد. بهره مندی از کادر فنی نمونه باعث شده تا خدمات تعمیرات در این مرکز به صورت تخصصی و با بهترین  کیفیت عرضه شود. تعویض قطعات نیز یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در این واحد می باشد.

جهت پیگیری سایر مطالب مرتبط با کمپانی ریکو به لینک های زیر مراجعه کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩