اشتراک گذاری

کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی احتمالا برای شما عجیب و تعجب برانگیزه. افرادی که مشکل  دیابت و قند خود دارن، همیشه باید مقدار قند خونشون رو چک کنن تا نه افت شدید داشته باشه و نه افزایش بی رویه. مقدار گلوکز و قند خون انسان در طول روز و در شرایط مختلف متفاوته و هر فردی باید میزان و عدد قند خون طبیعی و نرمال رو بدونه تا از مبتلا شدن به بیماری دیابت جلوگیری کنه. دستگاه هایی کنترل قند خونی که افراد مبتلا به این بیماری ازش استفاده میکنن، به کمک یه سوزن و یه نوار تست خون، میزان قند خون رو نشون میده. اما معمولا این روش برای بیماران به علت فرو کردن همون سوزن ریز و کوچیک، خیلی خوشایند نیست. کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی روش جدیدیه که میتونه جلوی این رنج رو بگیره و این تجربه ناخوشایند رو تموم کنه.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”7237″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

روش کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی

برای کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی از الکترود های تولید شده چاپگر سه بعدی استفاده میشه. این در حالیه که پیش از این برخی محققان از تولید حسگر های خاص کنترل قند خون خبر داده بودن، ولی محققان دانشگاه واشنگتن با این روش درمانی یک گام جلو تر ایستاده اند. اونا میگن که با استفاده از چاپگر های سه بعدی میتونن الکترود های ارزون قیمتی تولید کنن که در محیط های پاکیزه آزمایشگاهی تولید میشن و انعطاف بالایی هم دارن. این الکترودهایِ منعطفِ کنترلِ قند خون از طریق رسوب کربن و یک پلیمر دارای آنزیم بر روی یک صفحه خاص عمل میکنن و تماسشون با بدن برای انتقال اطلاعات و بررسی سطح قند خون کافیه.

قند خون اندازه گلوکز موجود در خون انسانه. دونستن مقدار نرمال و طبیعی قند خون اهمیت زیادی داره و باعث شناخت بازه سطوح گلوکز خون شده و به کنترل دیابت کمک زیادی میکنه. مقدار قند خون در همه شرایط یکسان نیست و این مقدار قبل و بعد از غذا با هم متفاوته. مسلمه که اگه قرار باشه هر بار با فرو بردن سوزن توی یکی از انگشت های دست و خارج شدن خون اون بخوایم قند خون رو اندازه بیریم، بیمار رو رنجور و خسته میکنه تا جایی که شاید گاهی اندازه گیری قند خونش رو جدی نگیره و به تعویق بندازه. اما حالا  به کمک روش کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی میشه بدون هیچ سوزن و هیچ خونی قند خون رو اندازه گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی امکان پذیره؟

محققان درستی کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی رو کاملا به اثبات رسوندن. توی این روش با انتقال سریع و مستقیم داده ها به الکترودهای چاپگر سه بعدی امکان اشتباه در محاسبه میزان قند خون به حداقل میرسه. نکته مهم دیگه غیر سمی بودن جوهر مورد استفاده در این فرایند و امکان تولید الکترودها در یک اتاق عادیه. قراره در آینده این الکترودها به طور کامل در یک ابزار پوشیدنی و قابل حمل سبک نصب بشن و استفاده از اونا ساده تر بشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی معتبر ترین مرکز برای ارائه خدمات در زمینه تعمیر و ترمیم انواع دستگاه کپیه. این نمایندگی با همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده. نمایندگی دستگاه کپی امکانات و تسهیلات خیلی زیادی رو در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات کپی ارائه میده. این نمایندگی تمام خدمات خودش رو تضمین شده و همراه با کارت گارانتی معتبر ارائه میده. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩