اشتراک گذاری

چرا فتوکپی ریکو کپی نمی گیرد؟

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مطلب امروز هم در مورد یکی از مشکلات رایجی هست که اغلب کاربرای دستگاه کپی باهاش مواجه میشن و دنبال دلایل و راه حل های اون هستن. خب با توجه به میزان کاری که این دستگاه انجام میده، زیاد عجیب نیست اگه گاهی ایرادهایی داشته باشه و عملکردش مختل بشه. یکی از مشکلاتی که کاربرای این دستگاه رو درگیر میکنه، کپی نگرفتن هست. یعنی کاربر هر کاری میکنه، فرایند چاپ انجام نمیشه و هیچ محتوایی کپی نمیشه. اگه بخوایم راجع به دلایل بروز این ایراد صحبت کنیم، موارد متعددی رو میتونیم ذکر کنیم. از دلایل ساده ای مثل قطعی برق و کابل های اتصال گرفته تا مسائل پیچیده تری مثل خرابی قطعات داخلی دستگاه و … . چیزی که اهمیت داره اینه که شما بتونین این دلایل رو به درستی تشخیص بدین و قبل از جدی تر شدن، برطرفشون کنین. با توجه به این که این مساله، یکی از رایج ترین موارد مراجعه ی کاربران به واحد تعمیر فتوکپی نمایندگی ریکو هست، تصمیم گرفتیم مطلبی رو به بررسی دلایل و راهکارهای کپی نگرفتن فتوکپی ریکو اختصاص بدیم. ضمن این که اگه تشخیص دادن مشکل جدیه و نیاز به راهنمایی یا اقدام تخصصی تر دارین، میتونین برای رفع مشکل به صورت حرفه ای، از تکنسین های نمایندگی رسمی ریکو در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1351″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

مهم ترین دلایل کپی نگرفتن فتوکپی ریکو

خب همونطور که تو بخش قبلی گفتیم، دلایل متعددی برای کپی نگرفتن فتوکپی ricoh وجود داره. اولین مورد، مربوط به مواد مصرفی دستگاه کپی هست. به عبارت واضح تر، اگه کارتریج خالی از تونر یا جوهر باشه، عملیات کپی انجام نمیشه. بنابراین، یکی از اصلی ترین دلایل کپی نگرفتن فتوکپی ، نبود جوهر یا تونر در محفظه ی دستگاه هست. مساله دیگه ای که منجر به بروز این مشکل میشه، نوسانات جریان برقه که تو حالت شدیدتر، حتی قطعات دستگاه رو هم از کار میندازه. کم و زیاد شدن های مکرر جریان برق میتونه با از کار انداختن قطعاتی مثل پاور، مانع از انجام فرایند چاپ در دستگاه کپی ریکو بشه. یکی دیگه از رایج ترین دلایل کپی نگرفتن فتوکپی ریکو ، گیر کردن برگه هست؛ خب این مساله عموما ناشی از خرابی کاغذ کش هست که قبلا مفصلا در موردش صحبت کردیم (لینک به تعمیر کاغذ کش کپی ریکو) تو این شرایط، برگه توی دستگاه گیر می کنه و عملیات چاپ انجام نمیشه. در کنار همه ی مواردی که ذکر کردیم، شاید براتون جالب باشه بدونین گاهی کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی، فقط به این خاطره که دستگاه به برق وصل نیست و کاربر از این مساله غافله. به همین خاطر تعمیرکارای مجرب نمایندگی رسمی ریکو، توصیه میکنن اگه با این مشکل مواجه شدین، قبل از هر کاری مطمئن بشین دستگاه به برق وصله و اتصالات و کابل های مربوطه اون سالم هستن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دیگر دلایل کپی نگرفتن دستگاه کپی ریکو

تو بخش های قبلی به یه نکته ای اشاره کردیم و اون نکته این بود که گاهی کپی نگرفتن فتوکپی ریکو ، به خاطر خرابی قطعات داخلی این دستگاه هست. مثلا ممکنه اتصالی توی کابل ها و اتصالات دستگاه وجود داشته باشه که به موقع برطرف نشه، خطر آسیب دیدن همه ی بخش های دستگاه فتوکپی وجود داره. گاهی هم به خاطر خرابی یکی از قطعات داخلی دستگاه کپی، این فرایند مختل میشه و حتی اصلا انجام نمیشه. مثلا اگه مین برد یا اجزای داخلی اون از کار بیفتن، منجر به کپی نگرفتن فتوکپی ریکو شما میشن. نکته ای که وجود داره اینه که تداوم هر کدوم از موارد ذکر شده، میتونه باعث از کار افتادن دستگاه یا آسیب دیدگی سایر بخش ها بشن و هزینه ی تعمیرات رو افزایش بدن. به همین خاطر هم توصیه میشه که مشکلات ذکر شده رو در اسرع وقت برطرف کنین و مانع از تشدید اونها بشین. همکارای ما در نمایندگی تعمیرات ریکو مرکز سخت افزار ایران، در خدمت شما هستن تا ضمن بررسی دستگاه، قطعات معیوب رو به بهترین شکل ترمیم کنن تا مشکل کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی ریکو برطرف بشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ترفندهای رفع مشکل کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی

برای رفع مشکل کپی نگرفتن فتوکپی ریکو ، اول باید دلایل بروز این اختلال رو برطرف کنین. شارژ کارتریج، یکی از موثر ترین روش ها برای رفع این مساله هست؛ البته در شرایطی که ایراد از خالی بودن کارتریج باشه و بقیه ی قطعات سالم باشن. در صورت پوسیدگی یا اتصالی کابل ها هم بهترین کار، تعویض اونا و استفاده از کابل های سالم و نو هست. بررسی و تعمیر کاغذکش هم میتونه به برطرف شدن مشکل کپی نگرفتن دستگاه فتوکپی شما کمک کنه. اگه ایراد از قطعاتی مثل مین برد باشه، نیاز به بررسی تخصصی تر هست و حتی گاهی لازمه که این قطعه تعویض بشه. باز کردن دستگاه کپی و بررسی قطعاتش، نیاز به تخصص و مهارت بالایی داره و اگه اشتباهی تو مراحلش اتفاق بیفته، ممکنه بخش های دیگه هم آسیب ببینن. بنابراین بهتره برای بررسی و ترمیم بی نقص مین برد، حتما از کارشناسای تعمیر نمایندگی تعمیرات ricoh در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو ، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربر های عزیز به شمار میره. در هر کدوم از بخش های این مرکز، کارشناس هایی فعالیت میکنن که از سالها تجربه در حوزه کاری خودشون برخوردار هستن و می تونن تخصصی ترین خدمات رو به مراجعین ارائه بدن. همکارای ما با نهایت حسن برخورد و تعهد با مراجعین محترم برخورد میکنن و به این ترتیب، اصول و اهداف مشتری مداری رو محقق میکنن. ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه خدمات پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در نمایندگی رسمی ریکو به شمار میرن.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩