اشتراک گذاری

آموزش تعمیر فتوکپی

آموزش تعمیر فتوکپی مقوله ایه که به عنوان یکی از کاربرای این دستگاه، حتما باید باهاش آشنایی داشته باشین. یعنی شما باید قطعات و بخش های مختلف دستگاه کپی رو بشناسین و با عملکرد اونها آشنا بشین. در این صورت، میتونین وقتی عملکرد این محصول با مشکل همراه میشه، به راحتی مساله رو تشخیص بدین و اونو برطرف کنین.

ما با همکارای تکنسین های مجرب و حرفه ای نمایندگی تعمیرات کپی، نکاتی رو در مورد قطعات دستگاه فتوکپی، نحوه ی کار این قطعات و روش های تعمیرشون در اختیارتون قرار میدیم. کلیپ آموزش تعمیر فتوکپی هم شما عزیزان رو با جزئیات بیشتری از این فرایند آشنا میکنه.

با این وجود، اگه نیاز به دریافت خدمات تخصصی تر برای رفع ایرادهای دستگاه کپی توشیبا، شارپ، کونیکا مینولتا، ریکو، کانن و … خودتون داشتین، نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران، حرفه ای ترین سرویس ها رو به شما کاربران محترم ارائه میده.

آموزش تعمیر فیوزینگ فتوکپی

فیوزینگ یکی از مهم ترین بخش های دستگاه کپی هست و خرابی اون میتونه مشکلات متعددی رو در عملکرد این دستگاه ایجاد کنه. نکته ای که راجع به این قطعه وجود داره، اینه که در بیشتر مواقع قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض داره. برای تعویض فیوزینگ، باید نکاتی رعایت بشه که تو فیلم آموزش تعمیر دستگاه کپی بهشون اشاره میشه.

اول دستگاه کپی مورد نظرتون رو باز میکنین و با احتیاط، فیوزینگ رو بیرون میارین. احتیاط به این خاطره که اگه این قطعه یا بخش های دیگه ی دستگاه آسیب ببینن یا بشکنن، کلی تو دردسر میفتین. بعد باید فیوزینگ جدید رو که اورجینال هم هست، جای قطعه ی معیوب بذارین و دستگاه رو ببندین. به این ترتیب، مشکلاتی مثل افت کیفیت چاپ و وجود خطوط اضافی در برگه که ناشی از خرابی فیوزینگ بوده، برطرف میشه.

آموزش تعمیر درام فتوکپی

یکی دیگه از موارد آموزش تعمیر فتوکپی  مربوط به آموزش تعمیر درام هست. درام معمولا تو کارتریج مدل های لیزری تعبیه شده و وظیفه داره که تونر رو به سطح کاغذ منتقل کنه. بنابراین واضحه که خرابی درام میتونه کیفیت چاپ رو تحت تاثیر قرار بده. برای تعویض یا تعویض این قطعه هم باید دستگاه کپی باز بشه.

بعدش باید درام و فوم رولر رو جدا و تمیز کنین. بعد از باز کردن پیچ های بلید، این قطعه رو از دستگاه بیرون بیارین و تونر اون رو تخلیه کنین. بعد از نصب کردن دوباره ی فوم رولر، درام رو با اهرم محرکش نصب کنین. به این ترتیب، عملکرد درام هم به حالت طبیعی بر میگرده و مشکلات چاپ دستگاه برطرف میشه.

اینو بخون حتما به کارت میاد: آموزش اتصال گوشی به پرینتر

آموزش تعمیر کاغذکش دستگاه کپی

کاغذ کش هم یه قطعه ی خیلی مهم توی دستگاه های کپی و پرینترها هست که خرابیش، ورود و خروج کاغذ رو با مشکل همراه میکنه. هر کدوم از بخش های این قطعه که کار نکنن، ممکنه برگه وارد دستگاه نشه یا توی اون گیر گنه. همچنین اگه بلت خراب بشه، کاغذ زیرش گیر میکنه و به شکل چروک از دستگاه بیرون میاد.

بنابراین برای بهبود کیفیت کار دستگاه، لازمه که کاغذکش هرچه زودتر تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض بشه. کلیپ آموزش تعمیر فتوکپی بهتون کمک میکنه که بخش های مختلف این قطعه رو به خوبی بشناسین و بتونین اونو تعمیر کنین.

ویدئوی آموزش تعمیر فتوکپی

همونطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، برای راهنمایی بیشتر شما دوستای عزیز، کلیپ آموزش تعمیرات دستگاه کپی رو در اختیارتون قرار دادیم. همکارای ما در این ویدئو، روش های ترمیم و تعویض مهم ترین بخش های دستگاه کپی رو بهتون آموزش میدن و به این ترتیب، به شما کمک میکنن که مشکلات اون قطعه رو برطرف کنین.

دیدن این فیلم بهتون کمک میکنه بتونین مشکلات بخش های مختلف دستگاه رو به موقع تشخیص بدین و اقدامات کاربردی رو برای ترمیم اون قطعه انجام بدین. اگه احساس کردین که نکات ارائه شده توی فیلم، برای شما کافی نسیت و هنوز برای تعمیر دستگاه فتوکپی تون مشکل دارین، تکنسین های نمایندگی تعمیرات کپی در مرکز سخت افزار ایران، آماده هستن تا راهنمایی های لازم رو بهتون ارائه بدن.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی یه مجموعه ی مجهزه که زمینه ی ارائه ی تخصصی ترین خدمات در زمینه ی این محصول به کاربرا رو فراهم کرده. بخش فروش این نمایندگی، آخرین مدل های دستگاه کپی رو به صورت اورجینال به خریدارها عرضه میکنه و میتونین از اصل بودن محصول اطمینان کامل داشته باشین.

واحد تعمیرات دستگاه کپی هم به انواع جدید و پیشرفته ی دستگاه های تعمیراتی مجهز شده و تخصصی ترین سطح ترمیم رو ارائه میده. همکارای ما در نمایندگی دستگاه کپی مرکز سخت افزار ایران، نهایت تلاششون رو میکنن که با کیفیت ترین خدمات رو به کاربرا ارائه کنن و به این ترتیب، اصول و اهداف مشتری مداری رو عملی کنن.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩