اشتراک گذاری

بهترین پرینترهای شارپ

کمپانی بلند آوازه شارپ از سال 1972 شروع به طراحی و ساخت دستگاههای پرینتر کرده است. این کمپانی ژاپنی خیلی زود در این صنعت تبدیل به یکی از برترین تولید کنندگان فن آوری اطلاعات و ارائه دهنده تکنولوژی هایی مناسب برای کسب وکار شد و به لحاظ فعالیت بسیار موفق خود امروزه به عنوان یکی از برجسته ترین سازندگان پرینتر در جهان شناخته می شود.

این ابر کمپانی تاکنون طیف وسیعی از پرینترهای چند منظوره را ارائه داده است که هر کدام از آنها به امکانات و قابلیت های متفاوتی مجهزهستند و براساس آن ها شما می توانید محصول مورد نیاز و مطابق با کسب و کار خود را انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. به هر حال، پرینترهای این کمپانی محبوب و پرطرفدار به قدرتمندی، کیفیت بالا و ویژگی همه کاره بودن مشهور می باشند و ما در این مقاله برآنیم تا شما را با چند نمونه از بهترین پرینترهای شارپ آشنا سازیم.

در صورتی که قصد خرید پرینتر برای محل کار خود را دارید ضمن مطالعه ی این مقاله می توانید مقاله ی راهنمای خرید پرینتر را مطالعه نموده و راه کارهای اصولی را پیش از خرید پرینتر بیاموزید.

بهترین پرینترهای شارپ

نمایندگی فروش و تعمیرات پرینتر

نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر ، یکی از با سابقه‌ترین و مجرب‌ترین مراکز تعمیر و فروش است. این مرکز در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران گرامی ارائه نماید. در جهت رسیدن به اهدافمان احترام به مشتریان و توجه به حقوق آن ها را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده ایم. نمایندگی پرینتر تمام تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر انواع پرینتر به کار گرفته است.

تلاش نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با همکاری جمعی از متخصصین متعهد و توانا به ثمر نشسته و اکنون این مرکز، منتخب کاربران در ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع پرینتر، می‌بایست این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات ماشین ها اداری بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات پرینتر ندارند ، پرهیز نمایید.

برای خرید بهترین و مناسب ترین پرینتر به راهنمای خرید پرینتر مراجعه کنید!

چند نمونه از بهترین پرینترهای شارپ برای دفاتر

پرینتر Sharp MX-B200

به عنوان اولین دستگاهی که در مجموعه بهترین پرینترهای شارپ قرار گرفته است می توان به پرینتر Sharp MX-B200 اشاره داشت. طراحی و ساخت این پرینتر به صورت جمع و جور بوده و برای کسب و کارهای کوچک گزینه ای ایده آل محسوب می شود. این دستگاه دارای سرعتی معادل 20 صفحه در هر دقیقه است و از قابلیت های بسیاری بهره مند می باشد.

همچنین، این پرنتر قادر به چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید با رزولوشن 600dpi  بوده و دارای چندین حالت هوشمند برای ارائه خروجی های با کیفیت تر و جلوگیری از ضایعات کاغذ و هدر رفتن زمان می باشد.

پرینتر Sharp MX-B200 به قابلیت Scan Once Print Many مجهز است که به کمک آن شما می تواند اسناد اسکن شده را در حافظه نگه داری کرده و هر زمان که بخواهید آنها را به چاپ برسانید.

از سویی دیگر، این محصول هوشمند داری یک فیدر اتوماتیک است که به طور خودکار و بدون دخالت کاربر به کار کپی پرداخته و از این جهت در زمان شما صرفه جویی خوبی خواهد کرد. لازم به ذکراست، با آنکه این پرینتر فقط چاپ سیاه و سفید انجام می دهد اما شما می توانید با وضوح بالا، اسناد رنگی را اسکن کرده و برای ارسال به مقاصد مختلف، ذخیره سازی کنید.

خوشبختانه، پرینتر Sharp MX-B200از ظرفیت 250 برگه ای برخوردار است که در صورت نیاز می توانید مقدار آن را به 550 برگه نیز ارتقاء دهید و نکته آخر آنکه، این دستگاه به هنگامی که استفاده نمی شود، پس از مدت زمان خاصی به صورت خودکار خاموش شده و از این رو، دیگر شما نگران آن نخواهید بود که آیا دستگاه را خاموش کرده اید یا نه.

به طور کلی، این محصول حرفه ای به لحاظ داشتن امکانات قابل تحسین نه تنها می تواند چرخه کاری شما را سرعت بخشد بلکه قادر است آن را ساده سازی کند و بدون شک قرار گرفتن آن در لیست بهترین پرینترهای شارپ امری منطقی و قابل قبول خواهد بود.

تعمیر پرینتر خودتو به مرکز تعمیرات ماشینای اداری بسپار!

پرینتر Sharp MX-M202D

این محصول نیز در کالکشن بهترین پرینترهای شارپ جای گرفته است و به دلیل چند منظوره بودن می تواند پشتیبان خوبی برای کسب و کارهای بزرگ تر باشد. از شاخصه های این دستگاه کم نظیر می توان از جمع وجور بودن، استفاده آسان و بهره مندی از قابلیت های زیاد ، سرعت چاپ 23 صفحه ای در هر دقیقه، کپی، فکس، اسکن رنگی و ارسال به مقاصد متفاوت نام برد.

ظرفیت استاندارد این دستگاه چیزی در حدود 600 برگه می باشد که البته در صورت نیاز می توانید آن را به مقدار 1100 برگه افزایش دهید. همچنین شما می توانید از کاغذA3 استفاده کرده و از رزولوشن عالی 600X600 نقطه در هر اینچ اسناد چاپی تان بهره مند باشید. به عنوان دیگر نقطه قوت این پرنیتر می توان به برخورداری آن از ویژگی مرتب سازی الکترونیکی (Electronic Sorting )اشاره داشت به این معنی که اکنون اسناد شما می تواند به آسانی ذخیره سازی شده و برای ارسال به مکان های مورد نیاز براحتی در دسترس باشد.

در مجموع، با توجه به مزیت های فراوان این دستگاه محبوب و تمام اتوماتیک، اختصاص یافتن آن در رده بهترین پرینترهای شارپ امری بدیهی است و مطمئنأ با داشتن چنین پرینتری می توانید رضایت خاطر زیادی را برای خود فراهم سازید.

بهترین پرینتر شارپ

پرینتر Sharp MX-3111U

این دستگاه نیز در ردیف بهترین پرینترهای شارپ دیده می شود و برای کسب و کارهای رو به پیشرفت بسیار مناسب خواهد بود. این محصول کاربرپسند به صورت چند منظوره طراحی شده و از ویژگی هایی همچون چاپ رنگی، سرعت قابل توجه 31 صفحه ای در هر دقیقه و کنترل پنل برخوردار می باشد. شایان ذکر است، سرعت اولین کپی در این دستگاه کمتر از 8 ثانیه بوده و روی هم رفته به دلیل سرعت خوب خود برای انجام کپی و چاپ های زیاد به هیچ عنوان شما را مأیوس و ناامید نخواهد ساخت.

همچنین این دستگاه دارای ظرفیت استاندارد 2.100 برگه ای است که در صورت تمام شدن کاغذهای یک سینی به طور اتوماتیک بروی سینی دیگر سوئیچ کرده و از این بابت گردش اسنادی شما بدون توقف و تأخیر به انجام خواهد رسید. از سویی دیگر، Sharp MX-3111U به فینیشر کم نظیری مجهز است که به کمک آن گزینه های تکمیلی را نیز به خوبی امکان پذیر ساخته است. به هر حال، این پرینتر بسیار قدرتمند عمل کرده و با ارائه کپی های با کیفیت و چشم گیر می تواند پاسخگوی موثری برای نیازهای هر شرکت کوچکی باشد.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩