اشتراک گذاری

داغ شدن تبلت فوجیتسو

داغ شدن تبلت فوجیتسو و افزایش غیرعادی دمای دستگاه به یکی از مشکلات شایع کاربران تبدیل شده است. برخی اوقات این مشکل به کارخانه سازنده برمیگردد، اما در مواقع دیگر این نحوه استفاده کاربر است که موجب داغ شدن تبلت میشود. سرچشمه ی این مشکل بیشتر مربوط به فعالیت بیش از اندازه سخت افزار دستگاه به ویژه CPU و RAM است. در این مقاله نکاتی را متذکر میشویم که از این اتفاق جلوگیری میکند.

داغ شدن تبلت فوجیتسو

دلایل داغ شدن تبلت

مسلما به ‌عنوان کاربر تجربه داغ شدن تبلت‌ را داشته ‌اید. این مسئله ‌ای است که خوشایند هیچ ‌کس نیست. داغ شدن تبلت، علاوه بر اینکه موجب نگرانی کاربر میشود، ممکن است به قطعات داخلی دستگاه نیز آسیب برساند. در مواردی دیده شده این مشکل موجب انفجار دستگاه میگردد. داغ شدن تبلت به ‌دلیل افزایش فشار پردازشی رخ میدهد که به دستگاه وارد میگردد. البته عوامل دیگری نیز ممکن است در آن دخیل باشد.

از جمله دلایلی که موجب بروز این مشکل میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاور و قاب پلاستیکی
  • باگ‌ های نرم ‌افزاری یا ویروس
  • بازی کردن طولانی ‌مدت
  • اتصال به اینترنت
  • سخت‌ افزار معیوب

راههای جلوگیری از داغ شدن تبلت

برای جلوگیری از داغ شدن تبلت‌ سعی کنید از گذاشتن تبلت در قاب یا کاور پلاستیکی/ لاستیکی بپرهیزید. حداقل زمانیکه فکر میکنید فشار زیادی به دستگاه وارد میشود (مثل زمان بازی کردن)، آن را از قاب دربیاورید. همواره دستگاه را از نظر نرم ‌افزاری به ‌روز نگه دارید.

از این طرقی میتوانید مطمئن باشید آخرین اشکالات در اپلیکیشنها و سیستم عامل دستگاه رفع شده است. به مدت طولانی و پیوسته با تبلت خود بازی نکنید یا با آن به شبکه ۳G/4G متصل نشوید. هر از چند گاهی به دستگاه استراحت دهید تا خنک شود. برای جلوگیری از داغ شدن تبلت‌ از شارژرهای ارزان و تقلبی برای شارژ کردن استفاده نکنید. زمانیکه دستگاه در حال شارژ است، با آن کار نکنید. چنانچه قطعه ‌ای از دستگاه خراب شده، آنرا تعمیر یا تعویض کنید.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران با طراحی پارتهای تعمیر تفکیک شده تخصصی ترین تعمیرات را به کاربران گرامی ارائه میدهد. طراحی واحدهای تعمیرات فوجیتسو به شکل مجزا موجب گشته کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند . واضح است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار تعمیرکاران میگردد.

به دلیل مجزا بودن کارگاههای فنی این مرکز کاربران برای دریافت انواع سرویس و تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه کنند. کادرفنی این مرکز پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی میپردازند. بدیهی است از این طریق قصد داریم رضایت شما عزیزان را درزمینه پشتیبانی نیز جلب نماییم. تکنسینهای ما با بکارگیری بهترین تجهیزات در کارگاههای مجهز مشکل داغ شدن تبلت شما کاربر محترم را با بهترین کیفیت رفع مینمایند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩