اشتراک گذاری

راهنمای خرید پرینتر ریکو

پرینترها که امروزه بیش از هر زمان دیگر، در مدل های متنوع و متفاوت طراحی و روانه ی بازار میشوند، نقش موثری در پیشبرد اهداف شرکت ها و سازمان ها  ایفا میکنند. تنوع در کارایی چاپگرها، انتخاب و خریدشان را برای هر خریداری با دشواری روبرو ساخته است. گزینه های بسیاری هستند که برای خرید بهتر، لازم است مورد توجه قرار بگیرند.

در همین خصوص این مقاله را به راهنمای خرید پرینتر ریکو اختصاص دادیم که یکی از کمپانی های مطرح تولید کننده ی ماشین های اداری در جهان شمرده میشود. پرینترهای ریکو ممکن است برای ارائه ی خروجی از تکنولوژی لیزر و یا جوهر پیروی کنند. اگر شما عزیزان نیز به تازگی تصمیم به خرید پرینتر ریکو برای منزل یا محیط کاری خود گرفته اید، با ما همراه باشید تا با مسائل مهم در این باره  آشنا شوید.

راهنمای خرید پرینتر ریکو

نکات مهم در راهنمای خرید پرینتر ریکو

پیش از پرداختن به سایر جزییات راهنمای خرید پرینتر ریکو هر خریداری باید تعیین کند در کدام دسته از کاربران پرینتر جای میگیرد. مشخص بودن نوع کاربری تاثیر بسیار زیادی در انتخاب صحیح چاپگر مورد نظر دارد. عموما کاربران پرینتر به سه دسته تقسیم می شوند.

کاربری اداری

دسته ی دوم شرکت ها و یا دفاتر کوچک هستند که به پرینترهایی مناسب و حرفه ای تر نیاز دارند که این دسته می توانند از پرینترهای رنگی جوهر افشان یا خرید پرینتر لیزری بهره ببرند.

شرکت های بزرگ

دسته سوم نیز شرکت های بزرگ هستند که به پرینترهای حرفه ای احتیاج داشته و معمولا پرمصرف ترین کاربران پرینتر محسوب میشوند. این دسته از مصرف کنندگان باید با توجه به نوع کار خود پرینتری مناسب را انتخاب کنند.

آشنایی با انواع پرینتر های ریکو

پرینتر لیزری رنگی ریکو

با خرید پرینتر لیزری رنگی ریکو و استفاده از این پرینترها میتوانید به چاپ بروشورها، کاتولوگ ها و متن های حاوی تصاویر گرافیکی بپردازید. چاپ عکس نیز با پرینترهای رنگی امکان پذیر است اما کیفیت چندان مناسبی نخواهد داشت چرا که این دسته از پرینترها برای چاپ عکس طراحی نشده اند.

پرینترهای جوهرافشان ریکو

پرینترهای جوهر افشان ریکو، معمولا برای مصارف خانگی کاربرد دارند و با قیمت کمتری نیز در بازار موجود هستند. این دسته از پرینترها با اینکه کارایی و ویژگی پرینترهای لیزری را دارند اما استفاده آنها در شرکت ها یا دفاتر در مقایسه با خرید پرینتر لیزری توصیه نمی شود.

راهنمای خرید انواع مدل های پرینتر ریکو

همانطور که در راهنمای خرید پرینتر ریکو اشاره شد، این چاپگر ها به طور عمده در دو دسته ی جوهر افشان و لیزری جای میگیرند. متقاضیان خرید پرینتر ریکو، لازم است به این نکات توجه داشته باشند.

پرینترهای لیزری چندکاره ی ریکو

پرینترهای چندکاره ی ریکو علاوه بر چاپ قابلیت های دیگری نظیر اسکن و کپی داشته و در برخی موارد به عنوان فکس نیز میتوان از آن ها استفاده کرد. بنابراین لازم دانستیم در راهنمای خرید پرینتر ریکو این نکته را ذکر کنیم که این پرینترها، معمولا فضای کمتری را نسبت به حجم کاری بالای خود اشغال میکنند و در نهایت میتوانند برای محیط های کاری مقرون به صرفه باشند.

پرینترهای لیزری ریکو

 از مهم ترین پرینترها، که لازم است در راهنمای خرید پرینتر ریکو، مورد بررسی دقیق قرار بگیرد، پرینترهای ریکو است. پرینترهای لیزری معمولا به دلیل کیفیت و کارایی بالا و ارزان تمام شدن قیمت مواد مصرفی، معمولا کاربرد بیشتری دارند. این پرینتر ها خود در انواع مختلفی دسته بندی میشوند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پرینترهای تک کاره ی ریکو

این دسته از پرینترهای ریکو تنها به کار چاپ پرداخته و کارایی دیگری ندارند.

نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر ریکو

پرینترهای ریکو به دلیل تنوع و کیفیت بالای ساختشان، یکی از معتبرترین برندهای موجود در جهان هستند. همین مساله سبب شده، نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر ریکو، با جدیت بیشتری در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش فعالیت داشته باشد. کلیه ی واحدهای نمایندگی ریکو، به ارائه ی خدماتی تخصصی در این زمینه ها، مشغولند و همین موضوع، از این نمایندگی، یک مرکز جامع ساخته است که توانایی پاسخگویی به کلیه ی نیازهای کاربران را دارد. شما عزیزان میتوانید برای دریافت خدمات مورد نظر خود، به هر یک از شعب این مجموعه مراجعه نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩