اشتراک گذاری

مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

مین برد پرینتر کونیکا مینولتا یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه است که مسئولیت پردازش همه عملکرد دستگاه را برعهده دارد. در حکم مغز دستگاه است. این مادربرد دستگاه است که تعیین می کند اطلاعات داده شده به دستگاه چگونه و به شکلی از دستگاه خارج شوند. خرابی آن در حقیقت به معنای خرابی کل دستگاه است، زیرا عملا کار دستگاه متوقف می شود و نمی تواند عملکرد سابق خود را داشته باشد.

تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا از جمله تخصص های کارشناسان بخش ماشین های اداری و اختصاصا پرینتر و چاپگر است. برای اجرای تعمیرات پرینتر باید با تمامی اجزا و قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشیم.

مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

برای تعمیر درست و اساسی مین برد پرینتر کونیکا مینولتا باید با نحوه کارکرد صحیح این دستگاه آشنایی کامل داشته باشید. وقتی از کارکرد صحیح این قطعه مطلع باشید، به راحتی می توانید مشکل را شناسایی و مسیر درست را برای اجرای تعمیر مناسب انتخاب کنید. بهتر است بدانید که نوسان جریان برق و خرابی درگاه های خروجی و ورودی پرینتر در خرابی مین برد بسیار موثر است.

برای تعمیر این قطعه باید از متخصصان و تعمیرکاران مجرب و متخصص کمک بگیرید. هرگز خودسرانه اقدام به تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا نکنید، زیرا بدون شک به دلیل نداشتن تخصص لازم، به باقی قسمت های دستگاه نیز آسیب خواهید زد. پس موکدا توصیه می کنیم برای اجرای کمترین و کوچکترین تعمیرات در حوزه مین برد پرینتر از یک واحد تخصصی و معتبر کمک بخواهید.

تعویض مادربرد پرینتر konica-minolta

بدیهی است که اگر امکان تعمیر مادربرد وجود نداشته باشد، باید مسیر تعویض را پیش بگیریم. برای تعویض مین برد پرینتر کونیکا مینولتا باید مسیر خاصی را دنبال کنید. هر چند همواره توصیه می کنیم که به دلیل حساسیت های بالای این دستگاه بهتر است خوتان برای تعویض وارد عمل نشوید، با این حال مسیر تعویض را برای شما شرح می دهیم؛

برای تعویض مین برد پرینتر کونیکا مینولتا پنل دسترسی پرینتر را باز کنید. سپس لازم است محافظ شیشه را باز کنید تا بتوانید پیچ های بالا و پایین صفحه پرینتر را باز کنید. پس از اینکه این پیچ ها را باز کردید، باید سیم های متصل به مین برد را از اتصال جدا کنید.

در این مرحله قطعا می توانید مین برد آسیب دیده را از دستگاه خارج کنید و نمونه جایگزین را در دستگاه قرار دهید. برای جمع کردن دستگاه باید مراحل را از پایین به بالا تکرار کنید. یعنی به ترتیب پیچ های صفحه،  شیشه پرینتر و پنل دسترسی دستگاه را ببندید.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

واحد اختصاصی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا با کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمات رسانی است. امروزه استفاده از پرینتر در تمامی ادارات و شرکت های کوچک و بزرگ رواج دارد. این دستگاه به دلیل استهلاک بالایی که ناچارا تحمل می کند، دچار ایرادات و اشکالاتی می شود که باید با دقت مورد بررسی قرار بگیرند و رفع شوند.

تعمیرکاران در واحد تعمیرات کونیکا مینولتا با دانش، مهارت و تجربه بالای خود می توانند تمامی مدل های مختلفی از پرینتر کونیکا مینولتا را تعمیر و ترمیم کنند. تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در این مرکز به کمک ابزارآلات و تجهیزات حرفه ای انجام می شود. تکنسین ها به مشتری اطمینان می دهند که ایراد دستگاه قطع به یقین با بالاترین کیفیت برطرف خواهد شد. برای اطلاع از شرایط بهره مندی از خدمات ویژه تعمیرات چاپگر های کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

تعمیرات کونیکا مینولتا

واحد تعمیرات کونیکا مینولتا یک واحد جامع و تخصصی است که مسئولیت تعمیرات همه محصولات کونیکا مینولتا را بر عهده می گیرد. کمپانی کونیکا مینولتا در زمینه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه‌گیری فعالیت دارد. هر یک از این محصولات در واحدی جدا و مجزا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.  برای مثال واحد تعمیرات دستگاه کپی از واحد تعمیرات پرینتر تفکیک شده و به صورت مجزا فعالیت می کند.

در هر واحد ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای فراهم شده است که عملیات عیب یابی، تعمیر و ترمیم را با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می دهند. متخصصان و کارشناسان  واحد تعمیرات کونیکا مینولتا به دلیل واکاوی و آنالیز مدل های مختلفی از انواع محصولات کونیکا مینولتا، با تمامی قطعات و ساختار درونی این دستگاه آشنا هستند و  با اجرای مدرن ترین فنون تعمیراتی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از امکانات و تسهیلات ویژه نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩