اشتراک گذاری

نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو ، خدمات و سرویس های حوزه فروش و ترمیم این دستگاه را به کاربران ارائه می دهد. خدمات پس از فروش انواع دستگاه های کپی نیز دیگر زمینه فعالیتی این مرکز به شمار می رود. همچنین با توجه به نیاز گسترده کاربران در زمینه تعمیرات کپی، مرکز مورد بحث در زمینه ی تعمیر تخصصی انواع مدل های دستگاه کپی ریکو نیز فعالیت می کند.

کادر فنی فعال در این مجموعه، نیروهای کارآمد و مجربی هستند که در پیشرفته ترین دوره های تعمیراتی شرکت کرده و از تجربه ی چندین ساله در این زمینه برخوردار هستند. این مساله در کنار استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های تعمیراتی روز دنیا موجب شده که فرایند عیب یابی و ترمیم انواع دستگاه های فتوکپی ریکو در این مرکز با بالاترین سطح کیفی انجام گردد. در ادامه، به معرفی بیشتر بخش های متنوع نمایندگی فتوکپی ریکو در مرکز سخت افزار ایران و خدمات و سرویس های تخصصی این مرکز خواهیم پرداخت.

خدمات فروش نمایندگی دستگاه کپی ریکو

نمایندگی فروش فتوکپی ریکو، به صورت تخصصی و متمرکز در زمینه ی ارائه ی خدمات مرتبط با عرضه ی این محصول و قطعات جانبی آن فعالیت می کند. همانطور که مطلع هستید، ریکو یکی از تولید کنندگان مطرح دستگاه کپی است و انواع این محصول را تولید و عرضه می نماید. مدل هایی همچون: آفیشیو 2075، 4001، 8001، 6001 و سایر انواع پر طرفدار کپی ricoh در این مجموعه و به صورت اورجینال به فروش می رسد.

مشاورین مجرب فروش در نمایندگی مجاز ریکو مرکز سخت افزار ایران، اطلاعاتی همچون: وزن، ابعاد، تعداد کپی ماهیانه، ظرفیت چاپ، نوع و ظرفیت چاپ، نوع کاغذ مصرفی، نوع تونر و جوهر، قابلیت ها، میزان رم و … هریک از مدل های فتوکپی ریکو را در اختیار شما قرار داده و به این ترتیب، به شما کمک می کنند که بهترین محصول را انتخاب کنید. بخش فروش نمایندگی دستگاه کپی ریکو، علاوه بر ارائه ضمانت نامه رسمی، خدمات پس از فروش را نیز در سطحی گسترده به خریداران محترم ارائه می دهد.

خدمات تعمیر نمایندگی فتوکپی ریکو

فعالیت اصلی نمایندگی فتوکپی ریکو ، در زمینه ی تعمیرات این دستگاه است. دستگاه کپی یک محصول پیچیده است که از قطعات متعددی تشکیل شده و بررسی و ترمیم هریک از این قطعات، نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد. اگر فرایند بررسی، عیب یابی و تعمیر این محصول توسط افراد ناشی و مبتدی انجام شود، بدون شک بخش های دیگر نیز در خطر اسیب دیدگی قرار خواهند گرفت.

همکاران ما در واحد تعمیرات نمایندگی دستگاه فتوکپی ریکو، با استفاده از دستگاه های پیشرفته، فرایند ترمیم این محصول و قطعات آن را انجام می دهند. موارد زیر، اصلی ترین اقداماتی هستند که در فرایند تعمیرات دستگاه کپی ریکو انجام می شوند:

تعمیرات کاغذ کش کپی ریکو

یکی از مهم ترین بخش های دستگاه کپی که خرابی آن مشکلات متعددی را در این محصول ایجاد می کند، کاغذکش است. این قطعه که از دو بخش درونی و بیرونی تشکیل شده، وظیفه ی انتقال برگه به داخل و خارج از دستگاه را بر عهده داشته و در صورت خرابی، موجب مختل شدن این عملکردها می شود.

ممکن است برگه در دستگاه گیر کرده و یا به صورت چروک از آن خارج گردد. باید بدانید که تعمیر این قطعه نیز حساسیت و اهمیت ویژه ای داشته و به شکل کاملا تخصصی در انجام می گردد. گفتنی همکاران ما در نمایندگی فتوکپی ریکو برای ترمیم یا تعویض این قطعه از با کیفیت ترین ابزار و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می کنند.

تعمیر یونیت لیزر کپی ریکو

یونیت لیزر نیز در بین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی به عنوان قطعه ای مهم و اساسی در این محصول شناخته می شود. این قطعه از اجزاء کوچک تری تحت عنوان برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی تشکیل شده است. جالب است بدانید که لیزر، به نوعی حکم نور در دستگاه کپی را داشته و تاثیر مستقیم در  کیفیت چاپ دستگاه دارد.

تعمیر یونیت لیزر کپی ریکو مقوله ای است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی در حوزه تعمیرات دستگاه کپی دارد. جا انداختن پین آینه، تعویض سوکت لیزر، سیم پیچی سوکت و به طور کلی بیرون آوردن و تعمیر این قطعه، کاری است که ظرافت ها و حساسیت های ویژه ای دارد و البته تعمیرکاران ماهر نمایندگی دستگاه فتوکپی ریکو، آن را به حرفه ای ترین شکل انجام می دهند.

تعمیر درام دستگاه کپی ریکو

درام نیز به عنوان قطعه ای حیاتی و استراتژیک در دستگاه کپی شناخته می شود. خرابی درام یا افتادن خط و خش روی این قطعه، زمینه را برای بروز مشکلات جدی در عملکرد دستگاه های کپی لیزری فراهم می کند.

در راستای ارائه خدماتی بی نقص به کاربران در نمایندگی فتوکپی ریکو ، مراحل بررسی و تعمیر این قطعه توسط زبده ترین تعمیرکاران انجام شده و از ابزار و تجهیزات درجه یک و پیشرفته برای آن استفاده می شود. لذا می توان گفت که تعمیر درام کپی ریکو در این واحد، در تخصصی ترین سطح انجام می شود.

شارژ کارتریج کپی ریکو

اما یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی فتوکپی ریکو ، شارژ کارتریج این دستگاه است. همانطور که مطلع هستید، دستگاه های کپی با استفاده از دو نوع پودر سنگین و سبک کار می کنند. پودر سنگین یا دولوپر، تونر یا همان پودر سبک را به سطح درام انتقال داده و به این ترتیب، فرایند چاپ را امکان پذیر می سازد.

دولوپر پس از مدتی خاصیت خود را از دست داده و تونر نیز بعد از گذشت مدتی به پایان می رسد. در این شرایط نیاز به شارژ کارتریج است تا کیفیت چاپ به حالت عادی باز گشته و از بروز ایرادهای جدی تر در سایر بخش ها پیشگیری به عمل آید.

شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو، باید با استفاده از مواد مرغوب انجام شود تا بتوان ضمن تضمین سلامت دستگاه، کپی های با کیفیتی را نیز در اختیار داشت. تیم تعمیرات دستگاه کپی ریکو، خود را متعهد و موظف می داند که برای این منظور تنها از تونر و دولوپر اورجینال و مرغوب استفاده نماید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩