اشتراک گذاری

نمایندگی پرینتر ریکو

نمایندگی پرینتر ریکو، به صورت ویژه در حیطه فروش و تعمیرات انواع مدل های چاپگر این برند فعالیت می کند. این مرکز برای هرچه منسجم تر بودن فرایند خدمات رسانی، واحدهای مجزایی را برای هریک از اقداماتش راه اندازی کرده و هریک از سرویس های حوزه ی فروش و تعمیرات را در یکی از این واحدها ارائه می دهد. به دلیل حضور کادر فنی مجرب و ماهر و نیز استفاده از  پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا، خدمات این مجموعه در سطح بالایی از تخصص و مهارت قرار داشته و موجب جلب رضایت حداکثری مشتریان شده اند. 

عمده فعالیت این مرکز ، بر فروش و تعمیر تخصصی چاپگر های ricoh متمرکز شده است. گفتنی است این نمایندگی خدمات غیر حضوری را نیز به کاربران ارائه می دهد. به این شکل که شما عزیزان با برقراری تماس تلفنی با این مرکز، می توانید از کارشناسان ما مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات را دریافت نموده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. برای آشنایی با سایر خدمات نمایندگی پرینتر ریکو با ما همراه باشید.

نمایندگی پرینتر ریکو

فروش پرینتر ریکو

خرید پرینتر ریکو مستلزم داشتن اطلاعاتی در مورد این دستگاه و ویژگی های فنی آن است. به ویژه در سالهای اخیر، پرینترها به ویژگی ها قابلیت های جدیدی مجهز شده اند که شناخت آنها برای کاربران کار چندان راحتی نیست. کارشناسان ارشد فروش در نمایندگی فروش پرینتر ریکو ، به شما کمک می کنند که این ویژگی ها را بهتر شناخته و خرید آگاهانه تری داشته باشید. 

قابلیت هایی همچون برخورداری از فناوری چاپ دوروی اتوماتیک، اتصال بی سیم، برخورداری از پورت های متعدد و … از جمله ویژگی هایی هستند که پرینتر را به محصولی کاربردی تر تبدیل می کنند. با آگاهی از این موارد، می توانید بهترین پرینتر ریکو را انتخاب کرده و بهترین سطح بهره وری را از آن داشته باشید. نکته دیگر در مورد این نمایندگی این است که به صورت مجاز فعالیت کرده و به همین دلیل، می توانید از اصل بودن محصول خریداری شده در آن اطمینان کامل داشته باشید.

این مقاله برای شما مفید است : راهنمای خرید پرینتر ریکو

تعمیر پرینتر ریکو

تعمیرات تخصصی هم در بخشی از فعالیت های نمایندگی پرینتر ریکو است که در سطح کیفی بالا انجام می گردد. عوامل متعددی از جمله نصب اشتباه، خرابی قطعات، تاثیرات نوسان های جریان برق، نفوذ مایعات، آلودگی قطعات داخلی، شکستن، سوختن و یا از کار افتادن قطعات و … موجب ایجاد نقایص جدی در عملکرد پرینتر می شود. 

همکاران ما در نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو، ضمن بررسی دستگاه و تعمیر یا تعویض بخش معیوب، هریک از مشکلات ذکر شده را به بهترین شکل برطرف می کنند. گفتنی است برای این منظور، قطعاتی مثل: درام، فیوزینگ، اپتیک؛ سنسورها، لیزر، برد فرمتر، برد اصلی یا مین برد، کاغذکش، برد پاور، کارتریج و … مورد ترمیم یا تعویض قرار می گیرند. 

لازم است بدانید که بررسی و تعمیر هریک از قطعات مذکور، نیاز به مهارت و تجربه ی بالایی در زمینه ی تعمیر پرینتر دارد و باید با استفاده از دستگاه ها و ابزار مخصوصی انجام گردد. بخش تعمیرات نمایندگی مجاز ریکو در مرکز سخت افزار ایران، شرایط تخصصی را برای این منظور فراهم کرده و به این ترتیب، با کیفیت ترین خدمات را به کاربران ارائه می دهد.

شارژ کارتریج پرینتر ricoh

یکی از اقداماتی که در سطحی حرفه ای در نمایندگی پرینتر ricoh انجام می شود، شارژ کارتریج این دستگاه است. همانطورکه اطلاع دارید، کارتریج عامل اصلی چاپ در پرینتر است و باید هر چند وقت یک بار شارژ شود؛ در غیر این صورت علاوه بر افت کیفیت چاپ، دستگاه نیز در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرد. 

نکته ی دیگر این است که اگر مواد مصرفی کیفیت لازم را نداشته و یا اصل نباشند، مشکلات متعددی هم در چاپ و هم در سایر بخش های دستگاه ایجاد می شود. تکنسین های نمایندگی مورد بحث، به خوبی از تبعات این قبیل موارد آگاهی دارند و با استفاده از تونر، جوهر و دولوپر مرغوب و درجه یک، امکانی را فراهم می کنند که پرینتر عملکرد کامل و بی نقصی در آینده داشته و کاربر نهایت استفاده را از آن ببرد.

تعمیر چاپگر ریکو در محل

یکی از مشکلات کاربران پرینتر و ماشین های اداری برای تعمیر این محصول، حمل و نقل و انتقال آن به مرکز تعمیرات است. به منظور رفع مشکلات کاربران محترم، نمایندگی تعمیرات ریکو در مرکز سخت افزار ایران، اقدام به راه اندازی یک سرویس ویژه نموده است. سرویس پرینتر ریکو در محل، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که متحمل هزینه های هنگفت جابجایی دستگاه نشده و نگران انتقال دستگاه به مرکز تعمیر نباشند. 

همچنین به دلیل حضور تکنسین ها در محل و طی شدن کلیه مراحل تعمیر در حضور کاربران، آنها می توانند بر فرایند ترمیم محصولشان تسلط کامل داشته باشند. برای دریافت این سرویس، می توانید با نمایندگی پرینتر ریکو تماس گرفته و خدمات مورد نظر را در اسرع وقت در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو یکی از بخش های تخصصی مرکز سخت افزار ایران است که سرویس های تعمیری انواع این محصول را به کاربران ارائه می نماید. این مرکز ضمن برخورداری از تجهیزات پیشرفته و استفاده از نوین ترین متدهای روز دنیا، شرایط را برای ترمیم بی نقص انواع پرینتر در برندهای مختلف مهیا نموده است. مرکز مورد بحث به سبب خدمات با کیفیتی که در حوزه های ترمیمی چاپگر ارائه داده است، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز در زمینه تعمیرات پرینتر شناخته می شود. 

نمایندگی تعمیرات پرینتر از حضور کارشناسان و مهندسانی بهره می برد که جزء مجرب ترین نیروها در این حوزه بوده و توانایی رفع انواع مشکلات این دستگاه را دارا می باشند. به این ترتیب شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که هریک از مدل های پرینتر ricoh شما در این نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای ترمیم می گردد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩