اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند

کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند

کمپانی زیراکس به شدت اعتقاد دارد که ما به عنوان کاربران دستگاه های چاپ مسئولیت داریم که میزان استفاده از کاغذ و زنجیره کاغذ پایدار را حمایت کنیم. به همین دلیل لازم است که برای اطمینان از استفاده مسئولانه از منابع طبیعی با ارزش، استانداردهای محیط زیستی موثر و جدی برای محیط زیست فراهم کنیم. مطابق این سیاست اعتقادی است که کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند.

به طور کلی آنچه از محتوای این گزارش به نظر می رسد این است که کمپانی زیراکس تنها در پی افزایش تعداد محصولات و تولیدات این کمپانی نیست و کیفیت کالاها و خوارکی که ماشین های اداری این کمپانی مصرف می کنند هم همواره دغدغه این کمپانی بوده و هست، در پی این سیاست است که کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند.

کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند

چرا کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند؟

کمپانی زیراکس معتقد است که با توجه به تعهد ما به حفظ تنوع زیستی و جنگل ها در سراسر جهان، باید در میزان مصرف کاغذ صرفه جویی کنیم و تا جایی که امکان دارد چرخه استفاده از کاغذ پایدار را حفظ نماییم. در پی این سیاست اعتقادی کمپانی زیراکس، لیستی از محصولات و خدمات ارائه شده توسط انجمن حفاظت بیولوژیک مصرف کنندگان زیراکس را منتشر کرده است و اعلام کرده که به عنوان یکی از بزرگترین برند های ماشین های اداری و مصرف کننده کاغذ در جهان، از مسئولیت های خود برای مدیریت و حفظ جنگل ها آگاهی دارد و به همین دلیل است که کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند.

از چه راه هایی کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند ؟

کمپانی زیراکس تلاش می کند تا همواره کاربر را نسبت به استفاده مفید از کاغذ آگاه سازد و روش های این نوع بهره وری را نیز به او آموزش دهد؛ به همین دلیل است که در ساده ترین راه حل تجهیزات و نرم افزار زیراکس با ویژگی هایی مانند چاپ با کیفیت و دو طرفه طراحی شده اند.

اینو بخون حتما به کارت میاد : چسبیدن کاغذ در دستگاه کپی

فعالیت کمپانی زیراکس برای صرفه جویی در مصرف کاغذ

کمپانی زیراکس در اواسط سال ۲۰۱۰، ویژگی “زمین هوشمند” را در درایور چاپ جهانی محصولات خود یکپارچه کرد. ویژگی “زمین هوشمند “چندین تنظیم کننده صرفه جویی در منابع را با هم ادغام می کند؛ مانند دوبلکس، N-up، چاپ اثبات شده و حالت های صرفه جویی در تونر.

در نتیجه به کاربر این فرصت را می دهد تا در هنگام چاپ با انتخاب نوع چاپ و نحوه چاپ تا جایی که می تواند با مسئولیت ظاهر شود و صرفه جویی های لازم را داشته باشد؛ پس هنگامی که کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند، خود نیز در این مسیر گامی موثر بر می دارد.

کاربران زیراکس می توانند با استفاده از Enterprise Print Servicesبه قسمت مدیریت پیشرفته چاپ و ابزار گزارش دهی دسترسی پیدا می کنند؛ این ابزار روش های دیگری برای تشویق و پیگیری رفتار مسئولانه و صرفه جویی در کاغذ ارائه می دهد.

 

تاثیر محصولات نرم افزاری در صرفه جویی در کاغذ

محصولات نرم افزاری مانند DocuShare، SMARTsend و FreeFlow Digital Workflow Collection به کاربران محصولات زیراکس کمک می کنند تا مصرف کاغذ را از طریق تسهیل مدیریت داده های الکترونیکی، اسکن به ایمیل، چاپ بر روی تقاضا و… کاهش دهد.

 

جایگاه  زیراکس در به دست آوردن منبع کاغذ

از آنجا که کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند، در سال ۲۰۰۰، کمپانی زیراکس موقعیت زیر را در زمینه دسترسی به کاغذ پذیرفت؛ کمپانی زیراکس منبع کاغذ را از شرکت هایی به دست آورد که خود را در فرایند استفاده از دستگاه ها برای مدیریت زیست محیطی و ایمنی و مدیریت جنگلداری پایدار متعهد کرده بودند.

هدف کمپانی زیراکس حفاظت از سلامت و اتحاد اکوسیستم در جنگل ها بوده و هست تا از تنوع زیستی، منابع خاک و آب مراقبت و نگهداری شود و از این طریق به مناطق جنگلی مهم فرهنگی و اکولوژیکی به منظور دستیابی به محصولات پایدار توجه شود.

مشارکت کمپانی زیراکس برای حفظ طبیعت

بی جهت نیست که کمپانی زیراکس به استفاده مفید از کاغذ تاکید می کند؛ این کمپانی و Nature Conservancy  از سال ۲۰۰۶ با یکدیگر مشارکت کرده اند تا جنگل های مهم جهانی را حفظ و حفاظت کنند. این کار توسط کمک های صندوق زیراکس با بیش از ۲ میلیون دلار پشتیبانی می شود. در سال ۲۰۱۵، مشارکت زیراکس گسترش یافت تا کاربران داوطلب زیراکس و TNC هم بتوانند با همکاری در این سیاست برای حفاظت از محیط زیست تلاش کنند. این مشارکت بر پایه تعهد کمپانی زیراکس به پایداری در سراسر جهان است.

واحد تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس بسیار حساس است و به دقت عمل بالایی نیزا دارد. در صورتی که عیب را درست تشخیص ندهیم، ممکن است خسارات زیادی را به دستگاه وارد کنیم. مهم ترین مرحله در تعمیرات هر دستگاهی عیب یابی آن است. در صورت بروز هرگونه مشکل در هر یک از محصولات زیراکس به راحتی می توانید به واحد تعمیرات زیراکس مراجعه کنید و نسبت به رفع آن اقدام کنید. این واحد تعمیراتی مجاز و معتبر با سال ها سابقه درخشان و موفق در زمینه تعمیرات همه محصولات زیراکس، به کمک متخصصین مجرب این حوزه آماده خدمت رسانی به کاربران دستگاه های زیراکس می باشد.

نمایندگی زیراکس

واحد نمایندگی زیراکس در ایران ، در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش، درگاه امن و ایمنی است برای همه کاربرانی که دغدغه اصل بودن یا نبودن کالا را دارند. این واحد نمایندگی مجاز زیراکس، با رعایت همه قوانین و ضوابط اقدام به ارائه خدمات می کند. از این رو به راحتی همه خدمات پس از فروش شرکتی و اصل را در اختیار کاربر قرار می دهد و در کنار کاربر است تا بهترین انتخاب را مطابق با شرایط ویژه خود داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی زیراکس، از طریق منوی تماس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩