اشتراک گذاری

باطری لپ تاپ فوجیتسو

همان طور که می دانید باطری در لپ تاپ یکی از قطعاتی است که بخش حیاتی لپ تاپ بوده و به عبارتی کاربرد لپ تاپ وابسته به آن می باشد. به طور کلی بر اثر شارژ کردن های این قطعه و استفاده کردن از آن و در ادامه تخلیه ی باطری باعث فرسایش رو افزون این قطعه می شود.

 با توجه به این که وظیفه ی باطری لپ تاپ فوجیتسو تامین انرژی برقی این دستگاه می باشد وجود آن و همچنین سالم بودن باطری اهمیت بسیار زیادی دارد. باطری لپ تاپ یکی از قطعات سخت افزاری شیمیایی به کمک سلول گالوانیکی(برقی) انرژی شیمیایی را به انرژی برقی تبدیل می کند. 

در صورتی که باتری لپ تاپ فوجیتسو دچار اختلال و آسیب دیدگی بشود کاربر مجبور است برای روشن نگه داشتن لپ تاپ از اتصال مستقیم به برق استفاده کند که این موضوع سبب می شود طول عمر مفید لپ تاپ کاهش پیدا کرده و در نتیجه کاربر امکان جا به جایی دستگاه را نخواهد داشت. تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ فوجیتسو از خدمات تخصصی است که در مرکز تعمیرات لپ تاپ ارائه می شود.

باطری لپ تاپ فوجیتسو

تعمیر باطری لپ تاپ فوجیتسو

با توجه به این که باطری لپ تاپ شیمیایی می باشد تعمیرات باتری خطرات و حساسیت های خاص خود را دارد . امروزه بیشتر لپ تاپ ها از باطری لیتیوم یونی استفاده می کنند. وقتی لپ تاپ فوجیتسو با مشکلاتی نظیر تخلیه سریع باطری ، عدم شناسایی باطری لپ تاپ توسط دستگاه، شارژ نشدن باطری و نظایر این روبه رو می شود لازم است برای تعویض و یا تعمیر باطری لپ تاپ فوجیتسو اقدام کنید.

به یاد داشته باشید تنها یک نیروی متخصص و حرفه ای می تواند امکان پذیر بودن تعمیرات باتری را تایید و اعمال کند. در هر صورت اگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد، گزینه تعویض باطری لپ تاپ fujitsu به راحتی و با استفاده از یک نمونه اصل و اورجینال در کوتاه ترین زمان ممکن، قابل انجام است.

نکات مهم در تعمیر باطری لپ تاپ فوجیتسو

در راستای تعمیر باطری لپ تاپ فوجیتسو لازم است برخی نکات را رعایت کنید. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم:

  • نصب نرم افزار های مناسب برای کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی باطری لپ تاب فوجیتسو
  • کالیبره کردن باطری لپ تاپ در مرکز تعمیر باطری لپ تاپ فوجیتسو
  • عیب یابی شارژر، مدار شارژر و کابل شارژ
  • اجرای تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
  • تست سلامت باطری لپ تاپ fujitsu
  • احیا باطری لپ تاپ
  • تعویض سلول باطری لپ تاپ fujitsu
  • شوک دادن به باطری لپ تاپ فوجیتسو (پس از عیب یابی باتری)
  • و …

مرکز تعمیرات لپ تاپ

خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات تخصصی لپ تاپ تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. مرکز تعمیرات لپ تاپ به منظور ارائه ی خدماتی کاربردی می تواند انواع تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ را انجام دهد. متخصصان و کارشناسان حاضر در واحد تعمیر لپ تاپ در راستای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به تمامی اطلاعات و مهارت های تعمیراتی لپ تاپ تسلط دارند. 

مهندسان با دسترسی به انواع ابزار و دستگاه های به روز به سادگی دستگاه را عیب یابی کرده و تعمیرات را اعمال می کنند. کارشناسان در وهله ی اول تمامی توان خود را برای تعمیر قطعه و ترمیم آن به کار گرفته و در صورتی که تعمیرات آن امکان پذیر نباشد در قدم بعدی قطعه ی آسیب دیده را با نمونه ی اصلی جایگزین می کنند. اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود.

نمایندگی تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران با هدف جلب رضایت مشتریان تمامی خدمات مورد نیاز آنان را ارائه می کند. فروش انواع محصولات در نمایندگی رسمی فوجیتسو به صورت اورجینال انجام می شود. کاربران می توانند انواع محصولات فوجیتسو را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر خریداری کنند. حضور مشاورانی مجرب در این نمایندگی از دیگر امتیازاتی می باشد که برای رفاه کاربران در نظر گرفته شده است. 

مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی فوجیتسو تمامی اطلاعات فنی و مشخصات محصولات را از مشاوران دریافت نمایند. از دیگر بخش های فعال در نمایندگی فوجیتسو واحد تعمیرات می باشد که با دسترسی به انواع ابزار و قطعات می تواند انواع عیوب دستگاه ها را  برطرف کند. از دیگر خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات فوجیتسو تعویض قطعات و جای گذاری آن ها با مدل های اورجینال می باشد. انواع محصولات ارائه شده توسط کمپانی فوجیتسو در واحد تعمیرات فوجیتسو قابل تعمیر می باشند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩