اشتراک گذاری

تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا

تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا همان پودر سنگین است که با تونر مخلوط می شود و در نهایت، چاپ سند مورد نظر انجام می شود. این محصول از جنس براده های آهن است و حالت مغناطیسی دارد. دولوپر وظیفه انتقال تونر روی درام را دارد. دولوپر به معنی توسعه دهنده است و در علم شیمی و صنعت عکاسی با مفهوم ماده‌ ظهور و ظاهر کننده‌ عکس به کار می رود.

تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا

نحوه کارکرد تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا

دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا می چرخد و با این چرخش است که پودر بر سطح درام ساییده می شود و در نهایت چاپ انجام می شود. اخلاط کمترین و کوچکترین شیء خارجی با دولوپر در کیفیت نهایی چاپ تاثیر گذار خواهد بود و باعث می شود که رگه‌های سفیدی بر روی کاغذ مشاهده شود. تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا به یک غلتک متقارن متصل است. به کمک این غلتک براده های آهن در تانک دولوپر از طریق تونر در قیف تونر حرکت می کند.

دانه های تانک دولوپر کونیکا مینولتا به طور منفی شارژ می شود، بنابراین ذرات تونر با بار مثبت را نابود می کند و غلتک مهره ها را فراتر از مونتاژ درام فشار می دهد. با حرکت درام روی کاغذ، تونر موجود از بین می رود. در نهایت به کمک سیم قرن پراکنده می شود و پس از عبور از یک فریزر داغ برای نگه داشتن تونر، روی کاغذ انتقال پیدا می کند.

تعمیر تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا

تانک دولوپر خود به تنهایی اجزا و بخش هایی دارد؛ چرخ دنده های تانک دولوپر، بوش های تانک، اورینگ یا کاسه نمدی های تانک دولوپر، همزن های تانک دولوپر، مگنت تانک دولوپر، TDS یا سنسور، تیغه داکتر بلید و کولارها از جمله این اجزا هستند که در تعمیر تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا باید بررسی و ارزیابی شوند.

اگر شناخت کافی از اجزای دولوپر کونیکا مینولتا وجود نداشته باشد، ریشه یابی و عیب یابی این قطعه به خوبی و با کیفیت انجام نخواهد شد. پس توصیه می کنیم که همواره برای تعمیر تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بخواهید.

چگونه تانک دولوپر را نگهداری کنیم؟

  •  دور از رطوبت و گرما
  • در شرایط خشک و کم حرارت

این دو مورد مهم ترین فاکتور ها برای حفظ سلامت تانک دولوپر کپی کونیکا مینولتا است. اگر دستگاه زمان تعویض این قطعه را نشان می دهد کار بسیار راحت است، در غیر این صورت کاربر باید مداوم کیفیت دولوپر و اجزای آن را چک کند.

 تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه کپی کونیکا مینولتا شناخته شده ترین محصول این کمپانی است که در مدل ها مختلف تولید و عرضه می شود. این دستگاه در ایده آل ترین حالت ممکن اگر به تعمیر و ترمیم نیاز نداشته باشد، به سرویس و تهیه مواد اولیه نیاز خواهد داشت. بنابراین می توانید با مراجعه به واحد اختصاصی تعمیر کپی کونیکا مینولتا صفر تا صد خدمات و سرویس های مربوط به این دستگاه پر کاربرد را دریافت کنید.

واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا در زمینه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه گیری فعالیت دارد. همان طور که مشاهده می کنید عمده تولیدات این کمپانی در مراکز تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر هر یک از این محصولات می توانید به تنها نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران اعتماد کنید و در واحد های جداگانه و مستقل مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. در هر یک از این واحد ها مجموعه ای از به روز ترین و مدرن ترین دستگاه های تعمیراتی وجود دارند که مسیر تعمیر و ترمیم را برای تعمیرکاران ما هموار می سازند. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز آرشیوی مجهز در اختیار کارشناسان قرار دارد که می توانند قطعه معیوب را با نمونه اورجینال جایگزین کنند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا افتخار دارد که با ارائه تمامی سرویس های حوزه فروش و خدمات پس از فروش به یکی از معدود نمایندگی های معتبر و مجازی تبدیل شود که مشتریان بسیاری را از آن خود ساخته است. در این نمایندگی می توانید برای دریافت صفر تا صد خدمات و سرویس ها از حضور کارشناسان با تجربه و ماهر استفاده کنید.

در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا امکانات و تجهیزات بسیاری برای کاربران فراهم کرده ایم. در نخستین مرحله کاربر می تواند با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر اطلاعات مفیدی به دست آورد و با مقایسه آن با نمونه های مشابه در سایر برند ها، انتخابی بهینه و درست داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایر امکانات و تسهیلات این مجموعه از طریق شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩