اشتراک گذاری

تعمیرات چاپگر کیوسرا

تعمیرات چاپگر کیوسرا یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی کیوسرا است که در پارت مجزای خویش و توسط تعمیرکاران مجرب انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می‌توانند با بروز هرگونه اشکال و ناکارامدی در چاپگر خویش، به مرکز تعمیرات چاپگر کیوسرا مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر کیوسرا پس از عیب‌یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده در چاپگر، اقدام به تعمیر و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی‌عیب و نقص را به شما تحویل خواهند داد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات چاپگر Kyocera مشمول گارانتی و ضمانت است. مدت زمان گارانتی بسته به نوع اشکال دستگاه و سرویس‌های ارائه شده، متفاوت است.

تعمیرات چاپگر کیوسرا

سرویس دوره‌ای و تعمیرات چاپگر کیوسرا

دارندگان دستگاه‌های چاپ به ویژه چاپگرها می‌دانند که پیاده‌سازی سرویس‌های دوره‌ای و گردگیری‌های منظم بر این دستگاه‌ها تا چه اندازه می‌تواند بر عملکرد و راندمان شان مؤثر باشد. از همین رو نمایندگی کیوسرا در ایران ضمن ارائه کلیه سرویس‌های مرتبط با تعمیر انواع چاپگر خدمات مرتبط با سرویس و گردگیری دوره‌ای این دستگاه را نیز ارائه می‌دارد.

جهت استفاده از این سرویس می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. خدمات مرتبط با این سرویس با استفاده از سیستم «سرویس در محل چاپگر کیوسرا» نیز به شما ارائه خواهد شد. همانگونه که می‌دانید با استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیرات چاپگر کیوسرا خود به محل مورد نظر اعزام گشته و نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نیست.

تعمیرات تخصصی مین‌برد چاپگر

کیفیت تعمیر مین‌برد چاپگر کیوسرا در این مرکز ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است.

کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می‌سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند.

تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی‌های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم‌افزارهای عیب‌یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات چاپگر کیوسرا است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می‌پذیرد.

شیوه و زمان تعویض کارتریج چاپگر

شارژ کارتریج چاپگر کیوسرا در بین چاپگرهای سیاه و سفید لیزری با چاپگرهای جوهر افشان رنگی بسیار تفاوت دارد. در چاپگرهای سیاه و سفید لیزری هر کارتریج توانایی چاپ تا ۲‌هزار صفحه را دارا است. عامل دیگری که شارژ کارتریج‌های سیاه و سفید را بسیار مقرون‌به‌صرفه تر می‌سازد آن است که این دستگاه‌ها غالباً برای چاپ متن (و نه تصویر) مورد استفاده قرار میگیرند و وضوح چاپ و کیفیت در آنها چندان اهمیتی ندارد.

معمولاً تمامی چاپگرها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان‌ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می‌افتاد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می‌بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. توجه داشته باشید که اگر کلمات به هنگام چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می‌توانید با درست توزیع کردن جوهر به کیفیت چاپ خود کمک کنید.

برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات چاپگر کیوسرا قابل دریافت است.

نکات مهم درباره کارتریج چاپگر جوهرافشان

چاپگرهای جوهرافشان عموماً از دو کارتریج رنگ (یک عدد رنگی و یک عدد تک رنگ) استفاده می‌کنند.

نحوه جایگزینی این دو به قرار زیر است:

  • جهت پیشگیری از خشک شدن جوهر کارتریج، کارتریج را در جایگاه مخصوص آن یعنی در سمت راست نگهداری نمایید.
  • در حین چاپ، از خاموش نمودن چاپگر خودداری کنید زیرا خاموش کردن دستگاه در حین کار باعث عدم قرارگیری کارتریج در جایگاهش خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی ها و مشاوره‌های تخصصی می‌توانید با مرکز تعمیرات چاپگر کیوسرا تماس بگیرید.
  • بعد از نصب کارتریج، از دکمه تست کارتریج استفاده نمایید. این کار سبب اطمینان از درستی نصب کارتریج رنگی یا تک رنگ می‌شود.
  • با توجه به سه رنگ بودن کارتریج رنگی، زمانی که یکی از مخزنهای جوهر خالی است از کارکردن با آن کارتریج خودداری نمایید و از یک کارتریج نو استفاده کنید و یا نسبت به پر کردن شارژ مخزن خالی شده با جوهر مخصوص آن اقدام کرد. در صورت نیاز به راهنمایی‌ها و مشاوره‌های تخصصی می‌توانید به مرکز تعمیرات چاپگر کیوسرا مراجعه نمایید.

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران کیوسرا در حوزه فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به نمایندگی کیوسرا در ایران مراجعه نمایید و تخصصی‌ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

نمایندگی کیوسرا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید.

نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید. واحد تعمیرات چاپگر کیوسرا و سایر واحدهای تعمیرات کیوسرا در بخش زیر معرفی می‌شوند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩