اشتراک گذاری

تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا

تعویض، شارژ و تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا یکی دیگر از تخصصی ترین خدماتی است که با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کیوسرا قابل دریافت است. بد نیست بدانید که که معمولاً تمامی پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند.

در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است. این کار می تواند هم توسط خود کاربر و هم توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا انجام پذیرد.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. اگر کلمات به هنگام چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توانید با توزیع درست جوهر به کیفیت چاپ خود کمک کنید. برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در پارت تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا قابل دریافت است.

تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا

خدمات مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا منحصر به این قطعه نیست و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه های چاپ این برند در این مرکز ارائه می گردد. جهت آشنایی با خدمات مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا، فهرست وار به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت:

وسایل لازم جهت بسته بندی کارتریج عبارتند از:

  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا
  • تعمیرات کارتریج جوهرافشان در مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا
  • تعمیرات کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی
  • تعمیرات کارتریج لیزری رنگی در مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا
  • تعمیرات کارتریج های پرینتر کیوسرا
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • تعمیرات کارتریج قابل حمل

بسته بندی کارتریج پیش از شارژ آن

وقتی جوهر کارتریج تمام ‌شود یا رو به اتمام است اگر دقت لازم در نگه‌داری آن به عمل نیاید، سریعاً خشک شده و دیگر نمی‌توان آن را پر کرد. پس وقتی نشانه های اتمام جوهرِ کارتریج‌های رنگی یا سیاه مشاهده شود بهتر است بلافاصله نسبت به خارج سازی و بسته بندی آن اقدام کرد.

وسایل لازم جهت بسته بندی کارتریج عبارتند از:
  • کیسه پلاستیکی زیپ‌دار (زیپ‌لاک)
  • یک نوار باریک (۳۰ در ۲ سانتیمتر)
  • کش حلقه‌ای

 روش بسته‌بندی کارتریج  به شرح زیر است:

در نخستین گام لازم است که کارتریج خالی را از پرینتر خارج کنید. در ادامه نوار باریک را چندبار تا کنید تا کوچک شود. نوار را خیس کنید (نوار کاملاً خیس و تر باشد اما آب از آن چکه نکند). سپس کارتریج و نوار خیس شده را در پلاستیک قرار دهید. وظیفه این نوار خیس، مرطوب نگهداشتن داخل پلاستیک است. به این نکته توجه داشته باشید که نوار خیس به بدنه کارتریج بچسبد (نکته: نوار خیس، هیچ‌ تماسی با هد چاپ یا قسمت‌های جوهری کارتریج نداشته باشد.)

در پلاستیک را بسته و زیب آن را ببندید. با کش، دور پلاستیک را مهار کنید. در اولین فرصت نسبت به شارژ کارتریج اقدام نمایید. (در صورت تأخیر در شارژ کارتریج، توصیه می شود هفته ای یکبار نوار کاغذی داخل کیسه خیس شود). خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در پارت تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا قابل دریافت است.

کارتریج

کارتریج یا تونر همان منبع تأمین رنگ در چاپگرها است. بسته به نوع دستگاه چاپ، تعداد تونر و رنگ موجود در آنها متفاوت است. برای مثال چاپگرهای جوهر افشان امروزی –چاپگرهای معمولی جوهرافشان- دارای چهار تونر مجزا و طبیعتاً چهار رنگ جدا از یکدیگرند.

این رنگ ها عبارتند از: cyan (آبی)، magenta (قرمز) و‌ (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد. چاپگرهای جوهر افشان به وسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود.

در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا مراجعه نمایید.

تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا

تعمیرات پرینتر کیوسرا

نمایندگی کیوسرا ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی کیوسرا اعم از پرینتر، فتوکپی، سرور و… است. در این میان تعمیرات پرینتر کیوسرا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره مندی از به روزترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از کارشناسان زبده انجام می پذیرد.

اگر شما نیز در حال حاضر در جستجوی یک مرکز مجاز جهت تعمیرات پرینتر کیوسرا خود هستید اما به دلیل عدم آشنایی با این مراکز دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی کیوسرا است. در این مرکز می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا و … را دریافت نمایید.

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران کیوسرا در حوزه فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به نمایندگی کیوسرا در ایران مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش – نظیر سرویس های مرتبط با تعمیرات کارتریج پرینتر کیوسرا – را دریافت دارید. نمایندگی کیوسرا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید.

نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید. واحدهای تعمیرات کیوسرا در بخش زیر معرفی می گردند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩