اشتراک گذاری

تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو

تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو در نمایندگی فوجیتسو ، با تجهیرات مدرن و پیشرفته انجام می گرددمهندسان این مرکز با کمک تجهیزات پیشرفته و تخصصی که در اختیار دارند قادر به رفع و تعمیر تمامی اختلالات ایجاد شده در کامپیوترهای فوجیتسو هستند. نمایندگی تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار تعمیر، قادر است تمامی عیوب کامپیوتر را در کمترین زمان رفع کند. هدف این مرکز این است که کاربر بتواند بی هیچ دغدغه و اتلاف وقتی، تمامی ایرادات ایجاد شده در رایانه خویش را برطرف سازد.

روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر فوحیتسو بر این منوال است که پس از طی مراحل تشخیص و عیب یابی و کسب اجازه از مشتری آغاز خواهد شد. بد نیست بدانید که در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی جهت تعمیرات مادربرد ایسوس نیز وجود دارد تا این قطعه به همان سطح کیفی نخستین بازگردد.

از مهمترین ویژگی های مرکز تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو استفاده از ابزارآلاتی است که منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تعمیرات کامپیوتر میباشد. کارشناسان این مرکز با در دست داشتن این ابزار آلات درکوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن به تعمیر کامپیوتر شما میپردازند.

ابزارآلات این مرکز بر اساس اصول طرح شده از سوی کمپانی فوجیتسو خریداری شده‌اند تا بالاترین سطح سازگاری را با کامپیوترهای این برند دارا باشند. با بهره‌مندی از این تجهیزات تعمیرکاران قادر گشته‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز جهت پیاده‌سازی تعمیرات حرفه‌ای کامپیوتر فوجیتسو را به انجام رسانند. دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می گردند.

تعمیر کامپیوتر فوجیتسو

خدمات تخصصی تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو

  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر فوجیتسو شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل کامپیوتر فوجیتسو
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در کامپیوتر فوجیتسو
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات صفحه نمایش کامپیوتر های فوجیتسو
  • تعمیرات LED فوجیتسو و تعویض LCD و LED فوجیتسو
  • تعمیرات کارت گرافیک فوجیتسو و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ فوجیتسو (VGA)
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

نمایندگی فوجیتسو با سال‌ها تجربه در امر تعمیر و فروش محصولات شرکت فوجیتسو ، همواره انتخاب نخست مشتریان بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی فوجیتسو، تعمیر و فروش انواع محصولات فوجیتسو از جمله گوشی، تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، تجهیزات شبکه، مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، پروژکتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. تمامی این خدمات توسط برترین کارشناسان و مهندسین کشور به صورت فوق‌تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌گردد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات فوجیتسو جهت آشنایی کاربران با برخی از مباحث مرتبط با کمپانی فوجیتسو نظیر جدیدترین فناوری های به کار رفته در محصولات فوجیتسو، جدیدترین محصولات این کمپانی و مواردی از این دست اقدام به تدوین و گردآوری مطالب و اخبار مرتبط نموده اند.اخبار مرکز تخصصی فوجیتسو از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

مرکز تعمیرات فوجیتسو در ایران

مرکز تعمیرات فوجیتسو در ایران با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و تجربه کارشناسان خود کلیه خدمات تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. در صورت بروز اشکال و اختلال در هرکدام از دستگاه های فوجیتسو، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی فوجیتسو بسپارید. توجه داشته باشید از تعمیردستگاه ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات فوجیتسو ندارند، بپرهیزید.

کارشناسان تعمیرات فوجیتسو در راستای آگاهی بخشی به کاربران این محصولات برخی از ترفندهای تعمیر را در قالب مقالاتی در اختیار مشترکان خویش نهاده اند. در صورت نیاز به آشنایی با شیوه های تعمیرات محصولات فوجیتسو میتوانید به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی فوجیتسو مراجعه کنید.

نمایندگی فوجیتسو به ارائه‌ی انواع خدمات در زمینه بازیابی و تعمیر محصولات فوجیستو می پردازد. فوجیستو که سومین کمپانی بزرگ دنیا در زمینه صنعت و خدمات مبتنی بر ICT در بازارهای جهانی است در سال ۱۹۳۵ تاسیس شده است. این شرکت، خدمات خود را با داشتن ۱۷۲ هزار کارمند در بیش از ۷۰ کشور دنیا ارایه می‌دهد.

فوجیستو هم‌اکنون در بین پنج شرکتِ اول تولیدکننده‌ی سرور در دنیا قرار دارد و در این شرکت بیش از ۳۴۰۰۰ اختراع به ثبت رسیده است. شرکت فوجیستو در حال حاضر به تولید محصولاتی نظیر تبلت و تبلت PC، نوت‌بوک، مادربرد، کیبورد، سرور، کامپیوتر بدون کیس، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، چاپگر، نوت‌بوک و … مشغول است. در این قسمت جدیدترین محصولات فوجیتسو همزمان با ورود به بازار به کاربران گرامی معرفی می گردد.

مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات فوجیتسو همواره با خیل عظیمی از پرسش‌های کاربران روبرو هستند. این سوالات اغلب درباره شیوه‌های تعمیر و رفع برخی از اختلالات رایج در دستگاه‌های فوجیتسو هستند. از همین رو کارشناسان این مرکز درصدد برآمده‌اند تا با تخصیص فضایی در وب‌سایت این مرکز، پاسخگوی پرسش‌های دریافت شده از سوی شما باشند.

شما کاربران گرامی می‌توانید پرسش‌های خود را با مهندسان مرکز تعمیرات فوجیتسو در میان گذاشته تا در صورت امکان با بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی ارائه شده در این وب‌سایت، اشکالات دستگاه‌های خویش را رفع نمایید. پاسخ سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو را در این قسمت مطالعه کنید.

نمایندگی فوجیتسو در ایران

نمایندگی فوجیتسو در ایران با بهره گیری از تجهیزات به روز و استفاده از قطعات اورجینال سعی در افزایش رضایت کاربران خود دارد. بدیهی است استفاده از قطعات اصل ، خود باعث افزایش کارایی دستگاه معیوب بعد از تعمیر می شود. مدیریت نمایندگی فوجیتسو با تعیین هدف کسب رضایت مشتری و احترام به حقوق شما کاربران عزیز، اقدام به تشکیل مجموعه ای از مهندسین و کارشناسان ارشد کرده است.

این نمایندگی در زمینه تعمیر و تعویض محصولات فوجیتسو بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه مینماید. نمایندگی فوجیتسو با تلاش برای کسب رضایت شما عزیزان در زمینه ارائه جدیدترین خدمات، سعی در جلوگیری از فعالیت نمایندگی‌های غیر مجاز دارد. در واقع نمایندگی فوجیتسو با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و متخصصین مجرب توانسته، خود را در بین کاربران به عنوان موفق ترین نمایندگی معرفی کند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩